سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اساس عقل، پس از ایمان به خداوند ـ عزّوجلّ ـ، دوستی با مردم است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
ارزش نیوز

     فلزیاب یا به عبارتی گنج یاب زمانی کم بود و ممنوع ولی به یکباره در دوران اصلاحات این وسیله فراوان و آزاد شد و تبلیغات گسترده ای در سراسر کشور برای فروش آن صورت گرفت که هنوز هم گویا ادامه دارد. لذا بحث بیرون آوردن اشیاء زیرحاکی بالا گرفت و عده ای فرصت طلب و سودجو که شاید عوامل اصلی آنها در بعضی از مسئولین وقت بودند فعال شدند. برای نمونه به یکباره یک فرزند قناد که در دوران اصلاحات به پست و مقامی در یزد رسید دارای گنجینه هایی از اشیاء قیمتی شد و قسمتی از یک محموله سنگین آن هنگام خروج از کشور لو رفت که معلوم نشد چه شد چرا که گفتند خاتمی وساطت کرده بود! به هر حال این آقا در یزد موزه ای منحصر به فرد به نام خود بر پا نموده و به عنوان شاهکار مطرح است اما اینها از کجا آمده و بقیه اش به کجا رفته به کسی مربوزط نیست.

     اگر چه از قدیم  بحث دست یافتن به گنج بین مردم یزد به واسطه قدمت دیرین مناطق مسکونی مطرح بود ولی هیچگاه عملاً به این داغی چند سال گذشته نرسیده و هنوز هم می بینیم که عملیاتهای حفاری توسط شبکه هایی صورت می گیرد. جدای از شهر یزد شهرهایی چون مهریز نیز که از قدمتی دیرینه و دارای آبادیهای متعدد است همچنان آماج حفاریها و بیرون آوردن اشیاء عتیقه است و با توجه به کوچک بودن محلات عواملی که در این زمینه فعال بوده و جاهایی که حفاری می کنند زبانزد است و این شبهه را ایجاد می کند که این افراد با چراغ سبز مسئولین اطلاعاتی چنین اقداماتی انجام می دهند. اگر چنین باشد چه توجیه قانونی در این زمینه وجود دارد و اگر فرض را بر این بگیریم که آقایان اطلاع ندارند! آیا مصیبتی بالاتر از این می شود که هر کسی بداند الا آنها که باید بدانند؟! با این احوال از مسئولین قضایی که انتظاری نیست چرا که در زمینه کشف و پیش گیری از وقوع جرم که وظیفه قانونی شان است بسیار ضعیف عمل می کنند!؟ اما امیدواریم ریاست محترم جمهور که به جنگ مافیای ثروت و قدرت رفته در این زمینه نیز وارد صحنه شده و از میراث فرهنگی ملت ایران پاسداری نمایند.   

 

 



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: دوشنبه 86/5/15::: ساعت 6:30 صبح

      آیت الله مصباح چهره ای مخلص، زاهد و ناشناخته

     رجانیوز: بعد از رحلت آیت ا... مشکینی و ایجاد خلاء جانشین در مجلس خبرگان رهبری بعضی از جریانات سیاسی با حرکتی سازماندهی شده دست به شیطنت زده و با مطرح کردن گزینه هایی کاندیدای ریاست این مجلس و سوءاستفاده از فضای شکل گرفته درباره روابط و گرایشات دینی و سیاسی در فضای افکار عمومی داستانسرایی در زمینه "خیز حامیان مصباح برای تصاحب کرسی ریاست خبرگان رهبری" پرداختند تا از این حربه برای ایجاد اختلاف در بین روحانیت و شاکله مجلس خبرگان استفاده کنند.

     یکی از این روزنامه های صبح حتی بیش از یک هفته پیش از درگذشت آیت الله مشکینی تیتر و عکس یک خود را به این موضوع اختصاص داد و بادرج عکسی از آیت الله مشکینی در حال ورود به جایگاه هیئت رئیسه مجلس خبرگان و در حالیکه هاشمی رفسنجانی به دنبال وی در حال ورود بود، به این موضوع دامن زد. این روزنامه حتی فردای درگذشت آیت الله مشکینی نیز با انتخاب تیتر "جایگاه خالی ریاست مجلس خبرگان" بیش و پیش از آنکه درگذشت فقیه مجاهد و پارسا را مورد توجه قرار دهد، صندلی خالی ریاست را برجسته کرد تا ثابت کند شورای تیتر رنجیره ای ها، خط مقدم سیاست زده کردن این موضوع را به این روزنامه واگذار کرده است.

     به هر ترتیب امام جمعه موقت تهران معتقد است: نگاه کلی اعضای خبرگان به کرسی ریاست این مجلس تصاحب قدرت نیست و به دوش کشیدن این مسئولیت خطیر در رأس قرار دارد.
    آیت الله سید احمد خاتمی در گفتگو با رجانیوز، با تأکید بر اینکه منش خبرگان این است که در پی جاه و مقام نباشند، افزود: در دوره سوم مجلس خبرگان، انتخابات هیأت رئیسه چهار بار تکرار شد. در هر دوره آیت الله مشکینی از نمایندگان درخواست می کرد که وی را انتخاب نکنند ولی اعضاء به دلیل اخلاص و جایگاه فوق العاده ایشان، به وی برای ریاست بر مجلس خبرگان رهبری رأی می دادند.

     عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه جوسازی علیه آیت الله مصباح یزدی جفا در حق ایشان است، اظهار داشت: برخی مطبوعات شایعه شاگردی بنده را مطرح کرده اند. بنده افتخار تلمذ در محضر ایشان را نداشته ام آیت الله مصباح از چهره های مخلص، زاهد و ناشناخته نظام هستند.

     امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: آیت الله مصباح در پی دست یافتن به ریاست خبرگان رهبری نیستند و این تصویری که برخی رسانه ها می سازند کاملاً خیالی و گمانه زنیهای خلاف واقع و اخلاق مطبوعاتی می باشد. 
    وی با تأکید بر اینکه از رسانه ها انتظار می رود بینش خود را در مورد خبرگان رهبری اصلاح کنند، گفت: آنها تصور می کنند همانند مجالس دیگر در مجلس خبرگان نیز جنگ قدرت مطرح است.

     خاتمی تصریح کرد: به فضل پروردگار در روز سیزدهم تا پانزدهم شهریورماه در اجلاس آتی خبرگان اعضا در مورد ریاست مجلاس خبرگان رهبری تصمیم گیری می کنند. 
    وی با تذکر این نکته که در مجلس خبرگان مسیری جز مسیر ولایت مطرح نخواهد بود، خاطرنشان ساخت: کسانی که در مجلس خبرگان هستند اکثریت قریب به اتفاقشان ولایی و در خط مستقیم ولایت فقیه قرار دارند.

     خاتمی با تأکید بر اینکه این مجلس ولایت مدار مجلس نخبگان و فرهیختگان کشور است، اظهار داشت: اعضای مجلس خبرگان تحت تأثیر جوسازی ها و جریانهای سیاسی قرار نمی گیرند و در وقت مقتضی براساس بصیرت تصمیم گیری خواهند کرد.

     عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: نخبگانی که بنده می شناسم، اصل حضورشان از شرکت در این مجلس احساس تکلیف بود و برای بدست آوردن موقعیت و مقام نبوده است.

     وی تأکید کرد: بنده هیچگاه در ذهنم مسأله ریاست خبرگان مطرح نبوده و جایگاه آنرا فراتر از خود می دانم و معتقدم در این جایگاه باید بزرگان جای گیرند.



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: یکشنبه 86/5/14::: ساعت 3:52 عصر

    رجانیوز: اظهارات هاشمی رفسنجانی در مراسم افتتاح یکی از واحدهای دانشگاه آزاد مبنی بر اینکه "شرایط کشور ویژه است" با واکنش بسیج دانشجویی دانشگاههای تهران روبرو شد.

     بسیج دانشجویی با رد این ادعا تأکید کرد کشور در کمال آرامش و تحت رهبری داهیانه مقام فرزانه ولایت در مسیر رشد و تعالی مادی و معنوی در حرکت است. در این بیانیه آمده است:

     روز گذشته ریاست محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام در جریان بازدید از دانشگاه‌های آزاد اسلامی دماوند و رودهن طی سخنانی شرایط کشور را ویژه عنوان کردند و دلیل این شرایط ویژه را تلاش آمریکا برای فروش اسلحه به کشورهای منطقه و تحریک آنها علیه ایران و نیز از مواضع اخیر ضد ایرانی اتخاذ شده در دیدار گردون براون وجرج بوش دانستند.

     اگر بخواهیم دلایل فوق را برای ویژه بودن شرایط کشور بپذیریم کشورمان از بهمن 57 تاکنون همیشه دارای شرایط ویژه یا بدتر از آن بوده است؛ زیرا استکبار جهانی دائم در حال وارد کردن فشارهای نظامی، سیاسی و اقتصادی بوده وهست و البته چنین مساله‌ای طبیعی است که استکبار جهانی با تمام توان به مخالفت با ما برخیزد؛ چراکه پیام انقلاب اسلامی پیام آزادی، عدالت، صلح و برابری و کرامت انسانی است همان چیزی که پایه کاخ‌های مستکبرین را نشانه رفته و موجب شادی قلوب محرومین و مستضعفین عالم گشته است واگر دشمنی جهانخواران علیه ما نباشد باید به تفکر و راه خود شک کنیم، زیرا که اسلام ناب محمدی(ص)، هرگز با اسلام آمریکایی و با شیطان بزرگ آمریکا به سازش نخواهد رسید. آری حق وباطل را آوردی است که پایان حکومت جهانی حق خواهد بود.

     در تحلیل شرایط کنونی کشور نیز از حیث موقعیت منطقه‌ای و بین‌المللی و تهدیدات علیه آن‌ ما معتقدیم که با توجه به رویکرد فعال دولت نهم در سیاست خارجی وهمراهی با خواسته‌های واقعی مردم در داخل و تلاش در جهت بسط عدالت که کرارا مورد تایید مقام معظم رهبری قرار گرفته است، جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش با اقتدار و از موضع عزت و قدرت در حال پیشبرد اهداف عدالت‌طلبانه و آرمان‌خواهانه خود در داخل و خارج از مرزهای نظام می‌باشد.

     عقب نشینی گام به گام غربی‌ها در پرونده هسته‌ای، سرمایه‌گذاری‌های چند ده میلیارد دلاری خارجی در صنایع داخلی علیرغم فشارهای گسترده آمریکا، اقبال بیش از پیش افکار عمومی ملت‌های ستمدیده جهان به پیام انقلاب اسلامی، درخواست آمریکا از ایران برای نجات از بحران عراق، سرمایه‌گذاری‌های اقتصادی،‌ اجتماعی و سیاسی ایران در آمریکای لاتین و غیره همه و همه حکایت از قدرت رو به افزایش جمهوری اسلامی ایران در صحنه‌های بین‌المللی دارد و به اعتقاد ما اکثر اقدامات آمریکا و غرب در قبال ایران به موضع ضعف و انفعال کشیده شده است.

     نه تنها شرایط کشور ویژه نیست بلکه در کمال آرامش و ثبات و با رهبری داهیانه مقام فرزانه ولایت و تلاشهای دلسوزانه و مدبرانه مسوولین نظام وحمایت و همراهی‌های ملت مسلمان و هوشیار ایران اسلامی با شتاب خوبی در مسیر رشد و تعالی مادی و معنوی در حال حرکت است و با ایمان و توکل به خدا و عزم و اراده و مجاهدت خستگی ناپذیر موانع توسعه و پیشرفت را یکی پس از دیگری پشت سر خواهند گذاشت.



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: چهارشنبه 86/5/10::: ساعت 10:7 عصر

         یکی از ویژگی های دولت نهم که دوست و دشمن به آن اعتراف دارند، شجاعت رییس جمهور در ورود به برخی از معضلات اجرایی است که سالهای سال کشور ما با آنها درگیر بوده است و علی رغم این که بسیاری از دست اندرکاران دولت های گذشته بر وجود این مشکلات در صحنه اجرایی کشور صحه می گذاشتند، اما هرگز حاضر به ورود در این مباحث و حل آن نبودند. نمونه هایی همچون برخورد با مدیران فاسد و مبارزه با دیوان سالاری و فاصله های زیاد ایجاد شده بین مردم و مسئولان ، مبارزه با مفسدان اقتصادی، پرداختن به سهمیه بندی بنزین و ... نمونه هایی از این دست است. خوشبختانه این شجاعت که در بسیاری از مدیران جمهوری اسلامی وجود داشته، همواره و در هر دوره ای بویژه در دولت نهم مورد توجه مردم و تقدیرمقام معظم رهبری و بسیاری از دلسوزان دیگر قرار گرفته است، اما ریشه این شجاعت را در چه عاملی می توان یافت ؟ 

         به یاد دارم در سالهای نخست حضور در حوزه علمیه قم، استاد محترمی همواره ما طلاب را به یک نکته مهم در امر تبلیغ رهنمون می ساخت. این توصیه که سالهای سال در امر تبلیغ به کار ما طلاب آمده بود، بعدها در ابعاد دیگر زندگی اجتماعی معنا و مفهوم بیشتری یافت. آن استاد بزرگوار همواره به ما طلاب یادآور می شد که وقتی برای تبلیغ به نقطه ای از شهر یا روستا می روید، سعی کنید تا هر آنچه از مشکلات و آسیب ها را می بینید با زبان نرم و لین بیان کنید و به دلیل این که شاید خوشایند مسئول هیئت یا دیگر دست اندرکاران مسجد و محله نباشد، در برابر آن سکوت نکنید. بعدها این توصیه را به بیانی دیگر از زبان استاد محترم و مربی قرآن جناب آقای قرائتی شنیدم که می فرمودند: طلبه یا باید جیبش باز باشد یا دهانش، اگر بخواهد جیبش باز باشد لاجرم باید دهانش را در برابر انحرافات ببندد و اگر بخواهد دهانش باز باشد باید جبیبش را ببندد.   ادامه مطلب



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: سه شنبه 86/5/9::: ساعت 1:20 عصر

         تقریباً دو سال از روی کارآمدن دولت نهم می‌گذرد و به رغم کارشکنی‌ها و مخالفت‌ها، این دولت خدمات چشمگیری انجام داده است که بسیاری از مردم و حتی خواص و دست اندرکاران از آن آگاهی ندارند. مقام معظم رهبری به صراحت از عدم اطلاع‌رسانی دولت گلایه کرده، فرمودند: سعی کنید با شیوه‌های هنری، فعالیت‌های دولت نهم را به تصویر بکشید و به سمع و نظر مردم برسانید. ولی به نظر می‌رسد ظاهراً همان‌طور که انباشت اطلاعات، مانع تصمیم‌گیری می‌شود، انباشت خدمات دولت هم اطلاع‌رسانی را دشوار نموده است. ای کاش به صورت مختصر می‌گفتند که دولت نهم:

       ‌معلمان محترم و دلسوزی بودند که سال‌ها بهصورت حقالتدریس خدمت می‌کردند و دو دولت گذشته حاضر به استخدام آن‌ها نبودند؛ ولی دولت نهم با استخدام آن‌ها به وضع نابسامان فرهنگیان حقالتدریسی پایان داد.

     ‌اجرای بیمه خدمات روستایی در تمام کشور که مصوب آخرین روزهای دولت آقای خاتمی بود، با هزینه سنگین مالی به دوش دولت نهم افتاد و روستائیان که پیش از این‌ به‌علت هزینه‌های بالای درمان سال‌ها درد و رنج را تحمل می‌نمودند و جرا‡ت اقدام نداشتند، اکنون با پرداخت نود درصد هزینه‌ها از طرف دولت به درمان خود می‌پردازند و سلامتی خویش را باز می‌یابند.

     ‌درمان رایگان افراد سانحه دیده در تصادفات، مصوب سال 83 بوده و دولت قبلی به‌علت هزینه سنگین درمان افراد تصادفی، از اجرای آن سر باز زده بود؛ ولی دولت نهم آن را تمام و کمال بهاجرا درآورد و درمان افراد آسیب‌دیده در تصادفات که در مواردی بسیار سنگین است، رایگان انجام می‌شود.

     ‌برای اولین بار است که در دو سال گذشته خرید محصولات کشاورزی به‌ویژه گندم بهروز انجام شد و کشاورزان به‌صورت نقد و بهروز هزینه‌های خود را دریافت نمودند.

     ‌کم‌تر کسی تصور می‌کرد که 30 استان کشور و صدها شهر دور و نزدیک در کم‌تر از دو سال، میزبان سفرهای استانی رئیس جمهور، وزرا و مدیران کل کشور باشند و این مسؤولان از نزدیک به لمس مشکلات و حل آن‌ها بپردازند، سفرهایی که موجب رضایت و سرور رهبر معظم انقلاب شد.

     ‌بازنشستگانی که سال‌های جوانی و عمر مفید خود را در خدمت به این مرز و بوم گذرانده بودند، با حقوقی در حد بخور و نمیر روزگار می‌گذراندند که آن هم در مواردی با تأخیر به آن‌ها پرداخت می‌شد! اما دولت نهم با افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان، روحی تازه در کالبد بیجان آن‌ها دمید و نشاط و شادابی را به آن‌ها بازگرداند.

     ‌بدهی‌های خارجی در مقایسه با سال 84 چهار درصد کاهش یافته است.

     ‌صادرات غیر نفتی در سال 85 نسبت به سال 84، 1/59 درصد افزایش داشته است.

     ‌یکی از کارهای ارزشمند دولت نهم، توزیع سهام عدالت است که تا کنون نزدیک به پنج میلیون نفر سهام خود را دریافت نموده‌اند و این تعداد تا نیمه اول سال 87 به بیست میلیون نفر می‌رسند.

     ‌دولت نهم با برگزیدن رویکرد فعال در عرصه دیپلماسی، تأکید بر حق مسلّم هسته‌ای ایران، طرح مسأله هولوکاست، نابودی اسرائیل و ... سیاست خارجی را از حالت تدافعی به تهاجمی تبدیل کرده که مورد رضایت رهبری واقع شده است.

     ‌در مصاحبه معاون وزیر بهداشت آمده بود که در 27 سال گذشته، پایگاه‌های امداد جاده‌ای (بین‌شهری) 352 عدد بوده است؛ ولی در یک سال از عمر دولت نهم به بیش از 750 پایگاه رسیده که هر پایگاه مجهز به آمبولانس، نیروی امدادی و وسایل ارتباطی است؛ یعنی افزایش صد در صدی در راه اندازی پایگاه امداد (اورژانس بین شهری.)

     تأسیس صندوق مهر امام رضا(ع) که متأسفانه هنوز کامل به مردم معرفی نشده است و افراد بسیاری از برکات آن اطلاع ندارند.

     ایجاد اشتغال یکی از برنامه‌های محوری دولت نهم به‌شمار می‌آید. برای نخستین بار طی سال‌های جاری میزان بیکاری در کشور به 2/10 درصد کاهش یافته است. پیش‌بینی می‌شود با راه اندازی بنگاه‌های متوسط و کوچک زودبازده، یک سوم از جمعیت بیکار کشور صاحب شغل شوند و این کار می‌تواند انقلابی در رفع مشکل اشتغال به‌حساب آید.

     یکی از مشکلات در مسیر شکوفایی اقتصاد کشور، بانک‌ها بودند. سودهای سرسامآور ثروتهای انباشته شده در بانکها موجب ورشکستگی بسیاری از صنعتگران و کشاورزان، تعطیلی کارخانجات و چرخ‌های اقتصادی کشور شده بود؛ اما با کاهش سود بانکی به 12 درصد و جلوگیری از فعالیت‌های اقتصادی بانک‌ها، سرمایه‌ها به بازار اقتصاد سرازیر و موجب فعالشدن چرخ‌های اقتصادی کشور شده است.

     ‌اجرای بزرگ‌ترین طرح ملی در 27 سال گذشته که همه دولت‌ها از اجرای آن وحشت داشتند و علیرغم مصوبات مجالس گذشته از آن فرار می‌کردند، از افتخارات بارز دولت نهم شمرده می‌شود. این دولت با شجاعت و شهامت طرح کارت هوشمند و سهمیهبندی بنزین را اجرا نمود که خدمتی ارزشمند به کشور و نظام محسوب می‌گردد. و آثار و برکات آن را آیندگان خواهند دانست.

     کاهش هزینه‌های اداری دولت، کاهش سفرهای خارجی مسؤولان، ممنوعیت چاپ اقلام تبلیغاتی مانند سررسید و تقویم، انتقال شرکت‌های غیر ضروری (تمرکز زدایی اداری)، کاهش نرخ تورم، اصلاح بازار سرمایه، طرح حذف زمین از قیمت مسکن، که به‌زودی اثر خود را نشان خواهد داد، پرداخت مطالبات معوقه، افزایش حقوق کارکنان دولت، معلمان، و هماهنگ‌سازی حقوق، استانی کردن پروژه‌ها و... از خدماتی است که توضیح آن‌ها در این مقال نمی‌گنجد.                                                                

    آن‌چه اشاره شد، نمونه‌هایی از خدمات دولت نهم به‌شمار می‌آید که علیرغم تبلیغات دشمنان خارجی و جوسازی و شایعه‌پراکنی دشمنان داخلی صورت گرفته است. مردم ما خدا را به سبب این همه لطف و نعمتی که به آن‌ها ارزانی داشته است، سپاسگزارند. نام بسیاری از شهرهای ایران اسلامی برای اولین بار به گوش مردم و مسؤولان می‌رسد، و این به برکت سفرهای استانی دکتر احمدی‌نژاد است.

    ای کاش دولت تواضع نمیکرد و درباره خدمات انجامشده اطلاع‌رسانی مینمود تا رهبر معظم انقلاب ناچار به گلایه از عدم اطلاع‌رسانی دولت نمیشدند. و حال اگر گلایه رهبر عزیزمان نبود، نگارنده هرگز احساس مسؤولیت نمی‌کرد و اشاره به برخی از خدمات دولت، پاسخی کوتاه به گلایه ایشان در اینباره است؛ البته این اطلاع‌رسانی وظیفه یک شهروند عادی نیست بلکه باید کمیته اطلاع‌رسانی دولت فعال‌تر شود.   منبع

     



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: دوشنبه 86/5/8::: ساعت 9:19 صبح

         و با کمال جِد و عجز ازملتهای مسلمان می‌خواهم که از ائمة اطهار و فرهنگ سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، نظامی این بزرگ راهنمایان عالم بشریت به طور شایسته و به جان و دل و جانفشانی و نثار عزیزان پیروی کنند. از آن جمله دست از فقه سنتی که بیانگر مکتب رسالت و امامت است و ضامن رشد و عظمت ملتها است، چه احکام اولیه و چه ثانویه که هر دو مکتب فقه‌ اسلامی است، ذره‌ای منحرف نشوند و به وسواس خناسان معاند با حق و مذهب گوش فرا ندهند و بدانند قدمی انحرافی، مقدمة سقوط مذهب و احکام اسلامی و حکومت عدل الهی است. و از آن جمله از نماز جمعه و جماعت که بیانگر سیاسی نماز است هرگز غفلت نکنند، که این نماز جمعه از بزرگترین عنایات حق تعالی بر جمهوری اسلامی ایران است. و از آن جمله مراسم عزاداری ائمة اطهار و بویژه سید مظلومان و سرور شهیدان، حضرت ابی عبدالله الحسین ـ صلوات وافر الهی و انبیا  و ملائکة الله و صلحا بر روح بزرگ حماسی او باد ـ هیچ‌گاه غفلت نکنند. و بدانند آنچه دستور ائمه ـ علیهم السلام ـ برای بزرگداشت این حماسة تاریخی اسلام است و آنچه لعن و نفرین بر ستمگران آل بیت است، تمام فریاد قهرمانانة ملتها است بر سردمداران  ستم‌پیشه در طول تاریخ الی الابد. و می‌دانید که لعن ‌و نفرین و فریاد از بیداد بنی امیه ـلعنة‌ الله‌ علیهم ـ با آنکه آنان منقرض و به جهنم رهسپار شده‌اند، فریاد بر سر ستمگران جهان و زنده نگهداشتن این فریاد ستم‌‌شکن است.  منبع



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: یکشنبه 86/5/7::: ساعت 8:0 عصر

         از لحظه‌ی ورود به حریم آهنین مافیا، مطمئن بودم که این اژدهای هفت‌سر، با چنبره‌ی 27 ساله بر قدرت و ثروت ملی، مرا تحمل نخواهد کرد، بلکه به «ترور» خواهد پرداخت. خداوند را سپاس بی‌کران می‌گویم که تخریب و ترور شخصیت و اندیشه‌ام را توسط عوامل و ابزارهای گسترده‌ی مافیا به جان خریدم و سر تعظیم بر آستان حضرت حق فرود می‌آورم که در این مدت نه تنها «بیان» و «قلم» افشاگر این جانب مورد اعتماد گروه‌های بی‌شمار ملت واقع شده، بلکه از میان نسل سوم، رهروانی نیز پیدا نموده است.

         در این مسیر رسانه‌ی ملی این ابزار انحصاری مافیاگران، نقش بی‌سابقه‌ای ایفا کرد. اختصاص برنامه‌ی 20:30 در سه نوبت به تخریب بنده، در هیچ زمانی سابقه نداشته است! به هر حال این اتفاق افتاد و «ضرغامی» بنا به مأموریت خود آن را ادامه می‌دهد. آنچه در برنامه‌ی20:30 و بعد از خبر شبکه‌ی "یک" رسانه ملی در 24 تیرماه روی داد تکراری مکرر از انجام وظیفه‌ی ضرغامی برای مافیاگران بود. و گرنه با کدام وَجه قانونی، ‌شرعی، انسانی و اخلاقی، سایت شخصی فاطمه رجبی در کنار سایت‌های لجن‌پراکن «بازتاب» و «آفتاب» و سایت‌های دوم خردادی‌ باید در تلویزیون به عنوان «تخریب‌گر» معرفی شود. البته من از این مسأله مانند تخریب‌های گذشته استقبال می‌کنم، زیرا سبب رویکرد بیشتر مردم به گفته‌ها و نوشته‌هایم خواهد شد. آیا دولت نمی‌فهمد سایت بازتاب متعلق به نظامی مستعفی ـ محسن رضایی ـ و سایت آفتاب وابسته به مجمع تشخیص مصلحت و سایت‌های وابسته به بیگانگان دوم خردادی در یک براندازی آشکار کینه‌ی اخراج خود را توسط ملّت از عرصه‌ی قدرت بروز می‌دهند؟

    ادامه مطلب



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: شنبه 86/5/6::: ساعت 8:8 عصر

         من اکنون به ملتهای شریف ستمدیده و به ملت عزیز ایران توصیه می‌کنم که از این راه مستقیم الهی که نه به شرق ملحد و نه به غربِ ستمگرِ کافر وابسته است، بلکه به صراطی که خداوند به آنها نصیب فرموده است محکم و استوار و متعهد و پایدارً پایبند بوده، و لحظه‌]‌ای‌[ از شکر این نعمت غفلت نکرده و دستهای ناپاک عمال ابرقدرتها، چه عمال خارجی و چه عمال داخلی بدتر از خارجی، تزلزلی در نیت پاک و ارادة آهنین آنان رخنه نکند؛ و بدانند  که هرچه رسانه‌های گروهی عالم و قدرتهای شیطانی غرب و شرق اشتلم می‌زنند دلیل برقدرت الهی آنان است و خداوند بزرگ سزای آنان را هم در این عالم و هم درعوالم دیگر خواهد داد.  «إنَّه ولیُّ النِّعَم وبِیَدِه ملکوتُ کلِّ شیءٍ». منبع 



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: شنبه 86/5/6::: ساعت 8:0 عصر

         و ما و ملتهای مظلوم دنیا مفتخریم که رسانه‌های گروهی و دستگاههای تبلیغات جهانی، ‌ما و همة مظلومان جهان را به هر جنایت و خیانتی که ابرقدرتهای جنایتکار دستور می‌دهند متهم می کنند. کدام افتخار بالاتر و والاتر از اینکه امریکا با همة ادعاهایش و همة ساز و برگهای جنگی‌اش و آنهمه دولتهای سرسپرده‌اش و به دست داشتن ثروتهای بی پایانِ ملتهای مظلوم عقب افتاده و در دست داشتن تمام رسانه‌های گروهی، در مقابل ملت غیور ایران و کشور حضرت بقیة الله ـ ارواحنا لمقدمه الفداء ـ آنچنان وامانده و رسوا شده است که نمی‌داند به که متوسل شود! و رو به هرکس می‌کند جواب رد می‌شنود! و این نیست جز به مددهای غیبی حضرت باری تعالی ـ جلَّت عظمتُه ـ که ملتها را بویژه ملت ایران اسلامی رابیدار نموده واز ظلمات ستمشاهی به نور اسلام هدایت نموده. منبع



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: جمعه 86/5/5::: ساعت 8:0 عصر

        و ملت ما بلکه ملتهای اسلامی و مستضعفان جهان مفتخرند به اینکه دشمنان آنان که دشمنان خدای بزرگ و قرآن کریم و اسلام عزیزند، درندگانی هستند که از هیچ جنایت و خیانتی برای مقاصد شوم جنایتکارانة خود دست نمی‌کشند و برای رسیدن به‌ ریاست و مطامع پست خود دوست و دشمن را نمی‌شناسند. و در رأس آنان امریکا این تروریست بالذات دولتی است که سرتاسر جهان را به آتش کشیده و هم پیمان او صهیونیست جهانی است که برای رسیدن به مطامع خود جنایاتی مرتکب می‌شود که قلمها از نوشتن و زبانها از گفتن آن شرم دارند؛ و خیال ابلهانة «اسرائیل بزرگ»! آنان را به هر جنایتی می‌کشاند. و ملتهای اسلامی و مستضعفان جهان مفتخرند که دشمنان آنها حسین اردنی این جنایت پیشة دوره گرد، وحسن و حسنی مبارک هم‌آخور با اسرائیل جنایتکارند و در راه خدمت به امریکا و اسرائیل از هیچ خیانتی  به ملتهای خود رویگردان نیستند. و ما مفتخریم که دشمن ما صدام عفلقی است که دوست و دشمن او را به جنایتکاری ونقض حقوق بین المللی و حقوق بشر می‌شناسند و همه می‌دانند که خیانتکاریِ او به ملت مظلوم عراق و شیخ نشینان خلیج،‌ کمتر از خیانت به ملت ایران نباشد. منبع 



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: پنج شنبه 86/5/4::: ساعت 8:0 عصر

    <      1   2   3      >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 136
    بازدید دیروز: 159
    کل بازدید :347857

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<