سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، ثمره حکمت است و درستی ازشاخه های آن . [امام علی علیه السلام]
ارزش نیوز

رجانیوز: اظهارات هاشمی رفسنجانی در مراسم افتتاح یکی از واحدهای دانشگاه آزاد مبنی بر اینکه "شرایط کشور ویژه است" با واکنش بسیج دانشجویی دانشگاههای تهران روبرو شد.

 بسیج دانشجویی با رد این ادعا تأکید کرد کشور در کمال آرامش و تحت رهبری داهیانه مقام فرزانه ولایت در مسیر رشد و تعالی مادی و معنوی در حرکت است. در این بیانیه آمده است:

 روز گذشته ریاست محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام در جریان بازدید از دانشگاه‌های آزاد اسلامی دماوند و رودهن طی سخنانی شرایط کشور را ویژه عنوان کردند و دلیل این شرایط ویژه را تلاش آمریکا برای فروش اسلحه به کشورهای منطقه و تحریک آنها علیه ایران و نیز از مواضع اخیر ضد ایرانی اتخاذ شده در دیدار گردون براون وجرج بوش دانستند.

 اگر بخواهیم دلایل فوق را برای ویژه بودن شرایط کشور بپذیریم کشورمان از بهمن 57 تاکنون همیشه دارای شرایط ویژه یا بدتر از آن بوده است؛ زیرا استکبار جهانی دائم در حال وارد کردن فشارهای نظامی، سیاسی و اقتصادی بوده وهست و البته چنین مساله‌ای طبیعی است که استکبار جهانی با تمام توان به مخالفت با ما برخیزد؛ چراکه پیام انقلاب اسلامی پیام آزادی، عدالت، صلح و برابری و کرامت انسانی است همان چیزی که پایه کاخ‌های مستکبرین را نشانه رفته و موجب شادی قلوب محرومین و مستضعفین عالم گشته است واگر دشمنی جهانخواران علیه ما نباشد باید به تفکر و راه خود شک کنیم، زیرا که اسلام ناب محمدی(ص)، هرگز با اسلام آمریکایی و با شیطان بزرگ آمریکا به سازش نخواهد رسید. آری حق وباطل را آوردی است که پایان حکومت جهانی حق خواهد بود.

 در تحلیل شرایط کنونی کشور نیز از حیث موقعیت منطقه‌ای و بین‌المللی و تهدیدات علیه آن‌ ما معتقدیم که با توجه به رویکرد فعال دولت نهم در سیاست خارجی وهمراهی با خواسته‌های واقعی مردم در داخل و تلاش در جهت بسط عدالت که کرارا مورد تایید مقام معظم رهبری قرار گرفته است، جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش با اقتدار و از موضع عزت و قدرت در حال پیشبرد اهداف عدالت‌طلبانه و آرمان‌خواهانه خود در داخل و خارج از مرزهای نظام می‌باشد.

 عقب نشینی گام به گام غربی‌ها در پرونده هسته‌ای، سرمایه‌گذاری‌های چند ده میلیارد دلاری خارجی در صنایع داخلی علیرغم فشارهای گسترده آمریکا، اقبال بیش از پیش افکار عمومی ملت‌های ستمدیده جهان به پیام انقلاب اسلامی، درخواست آمریکا از ایران برای نجات از بحران عراق، سرمایه‌گذاری‌های اقتصادی،‌ اجتماعی و سیاسی ایران در آمریکای لاتین و غیره همه و همه حکایت از قدرت رو به افزایش جمهوری اسلامی ایران در صحنه‌های بین‌المللی دارد و به اعتقاد ما اکثر اقدامات آمریکا و غرب در قبال ایران به موضع ضعف و انفعال کشیده شده است.

 نه تنها شرایط کشور ویژه نیست بلکه در کمال آرامش و ثبات و با رهبری داهیانه مقام فرزانه ولایت و تلاشهای دلسوزانه و مدبرانه مسوولین نظام وحمایت و همراهی‌های ملت مسلمان و هوشیار ایران اسلامی با شتاب خوبی در مسیر رشد و تعالی مادی و معنوی در حال حرکت است و با ایمان و توکل به خدا و عزم و اراده و مجاهدت خستگی ناپذیر موانع توسعه و پیشرفت را یکی پس از دیگری پشت سر خواهند گذاشت.



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: چهارشنبه 86/5/10::: ساعت 10:7 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 48
    بازدید دیروز: 220
    کل بازدید :346239

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<