سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر کس غفلت کرد، نادان ماند . [امام علی علیه السلام]
ارزش نیوز
تکرار/ وزیر امور راهبردی رژیم صهیونیستی:
میرحسین موسوی روح جدیدی به آزادی بخشید

خبرگزاری فارس: وزیر امور راهبردی رژیم صهیونیستی ادعا کرد که میرحسین موسوی روح جدیدی به آزادی بخشیده که این به انقلابی در جمهوری اسلامی منجر خواهد شد.



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: یکشنبه 88/3/31::: ساعت 12:29 عصر

    به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس به نقل از یک منبع آگاه فرزندان هاشمی رفسنجانی ممنوع الخروج شده‌اند.
    برپایه این گزارش ، فائزه و مهدی هاشمی رفسنجانی که نقش آنان در تحریک و ساماندهی برخی تجمعات غیرقانونی و اغتشاشات و تخریب‌های روزهای اخیر آشکار شده است، ممنوع الخروج شده‌اند.
    پیش از این تشکل‌های دانشجویی و گروهی از دانشجویان دانشگا‌ه‌های کشور با برگزاری تجمع در برابر دادستانی تهران خواستار برخورد قضایی با فرزندان هاشمی رفسنجانی شده بودند.


  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: شنبه 88/3/30::: ساعت 3:39 عصر

    آش «ملا» را که پخت و که خورد و که دید!؟
    اصلاح طلبان و انتخابات و دروغ و توهم پیروزی و آش ملانصرالدین

    می گویند: یک روز ملانصرالدین، از سر بیکاری و برای خنده و سرکار گذاشتن مردم، به دروغ، در کوچه و محله شایعه کرد و جار زد و گفت که در فلان محل دارند آش مجانی می دهند و وقتی دید که مردم زیادی دیگ و قابلمه بدست برای گرفتن آش بسوی محلی که او آدرس داده  دارند می روند، خودس هم دروغ خودش را باور کرد و قابلمه ای در دست گرفت و شروع کرد بدویدن تا زودتر از اهالی محل به دیگ آش برسد....
    و اما مشاوران و فعالان ستاد میرحسین موسوی و کروبی، و خود موسوی و کروبی نیز بیشتر و زودتر از مردم، دروغ های بزرگ تبلیغاتی را که خود ساخته بودند باور کردند و قبل از شمارش آراء، از پیروزی قاطع گفتند و بیشتر و بدتر آنکه، میرحسین موسوی، در کنفرانس مطبوعاتی، هر نتیجه جز پیروزی خود را نیز باطل و تقلبی اعلام نمود!!!


    چندین سال، پیش در زمان انتخابات مجلس ...م، بنا بدلایلی و از سر طنز و شوخی، به یکی از اقوام جوان تازه فارغ التحصیل شده، که بیکار و در جستجوی کار بود پیشنهاد دادیم بیاید حالا که کار مجلس راحت و حقوق مجلس خیلی خوب است، کاندیدای انتخابات مجلس در یزد شود، و او پس از مدتی تردید و مخالفت، وقتی مطمئن شد قصد مسخره کردن و سرکار گذاشتن او را نداریم، بر ترس و تردید خود فائق آمد و سرانجام با پافشاری ما بشرط آنکه در میانه راه با گرفتن حق و امتیازی به نفع دیگری کنار رود، این کار را قبول کرده و رفت ثبت نام کرد و از سر اتفاق صلاحیتش هم تائید شد، و اما با شروع تبلیغات و گرفتن کاغد ارزان تعاونی از فرمانداری، کم کم حرف های ما سخت باورش شد و شروع کرد در بین افراد فامیل، استاندار و فرماندار و مدیرکل ادارات انتخاب و تعیین کردن، و حتی برای حقوق نگرفته مجلس هم نقشه کشید و یک اتومبیل و تلویزیون و یخچال فریزر کلی چیزهای دیگر تشریفاتی، چکی و قسطی خرید، هر چه تبلیغات بیشتر می شد، و بیشتر در کوچه و محله تبلیغ می کرد، حرف های دوست و آشنا و خاله و عمه و دایی و عمو و بچه های آنان بیشتر در او تاثیر می کرد، و دیگر سخت باورش شده بود، که بعنوان جوانترین نماینده مردم یزد و با اکثریت آراء به مجلس راه خواهد یافت، و شبهای آخر تبلیغات انتخابات، بخاطر اینکه پیشنهاد کرده و گفته بودیم باید نیمی از حقوق مجلسش را برای کارهای خیریه و کمک به محرومان در نظر بگیرد، با ما بحث و جدل کرده و ما را از ستاد خود که اتاقی از اتاق های خانه پدرش بود بیرون کرد، و اما فردای انتخابات، پس از اعلام نتایج انتخابات، با بغض و دل پر درد و حال زار پیش ما آمد، تا در رابطه با تقلب انتخاباتی و پایمال شدن حقش برای مطبوعات و رسانه ها نامه بنویسیم، او در انتخابات مجلس، با آنکه دویست و پنجاه پرس شام داده بود، یکصد و هفتاد و پنج رای آورده بود.
      

    منبع



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: سه شنبه 88/3/26::: ساعت 2:5 عصر

    هاشمیسم، به موزه تاریخ انقلاب رفت

    خیلی فکر کردم که برای این مطلب چه تیتری انتخاب کنم و عبارات مختلفی به ذهنم رسید مانند:
    . احمدی‌نژاد، شهادتت مبارک!!
    . مافیای قدرت و ثروت خداحافظ.
    . و...

    اما دیدم حیف است که در تیترم، نامی از حامی اصلی جریان‌های قدرت و ثروت، نیاورده باشم و آن شد که تیتر شب‌نوشت! امشبم مشخص شد:
    هاشمیسم، به موزه تاریخ انقلاب رفت.

    در مورد هاشمی و باندهای مافیایی قدرت و ثروت حرفی نمی‌زنم، زیرا احمدی‌نژاد، جبهه مبارزه عملی و رو در رو را آغاز کرد و انشا الله در صورت پیروزی در انتخابات، فاتحه‌ی خیلی از این جریان‌های تمامیت‌خواه و ویژه‌خوار، خوانده خواهد شد.
    جریان‌هایی که در این چهار سال گذشته، دست‌شان از رانت و رانت‌خواری کوتاه شده بود و منتظر فرصتی برای انتقام بودند و فکر نمی‌کردند که احمدی نژاد این‌گونه برخوردی با آن‌ها داشته باشد.
    صحبت‌های احمدی‌نژاد، بغض ملت شریف ایران بود که در برابر نماینده تفکر هاشمیسم، فریاد زده شد و همه دیدند و دیدیم، که آن بنده خدا، حرفی برای گفتن نداشت.

    جناب آقای موسوی، در برابر مدارک و ادله احمدی‌نژاد و سوالات و مواردی که در مورد عمل‌کرد شما ارائه کرد، پاسخی نشنیدیم!
    منتظر پاسخ‌های قانع‌کننده، همراه با دلیل و مدرک شما هستیم! البته اگر جریان‌سازان تبلیغاتی و شانتاژهای خبری کمیته‌های X ستاد شما بگذارند!!!

    و ختم کلام؛
    تفکر هاشمیسم، به موزه‌ تاریخ انقلاب رفت و از این پس، خواست عمومی و حق‌طلبی‌هایی که با فشار تبلیغات و قدرت و ثروت این باند در طول سال‌های متمادی، در گلو خفه می‌شد، بلند و بلندتر خواهد شد.
    و زنده باد، محمود احمدی‌نژاد، خادم ملت و مردی که جرأت فریاد زدن بر سر باندهای زر و زور را به دیگران آموخت.

    .: دانلود مناظره تلویزیونی میر حسین موسوی و محمود احمدی‌نژاد. +
    .: مشاهده آنلاین مناظره تلویزیونی میر حسین موسوی و محمود احمدی‌نژاد در یوتیوب. +
    .: شرکت در موج وبلاگی حامیان محمود احمدی نژاد. +



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: پنج شنبه 88/3/14::: ساعت 9:57 عصر

    به گزارش سحرنیوز در پی افشاگری های رئیس جمهور در روزهای گذشته مبنی بر تخلفات مالی و مفاسد اقتصادی دولتهای گذشته و افراد وابسته به برخی مقامات، هاشمی رفسنجانی به شدت احساس خطر کرده و سعی دارد تا از مناظره های انتخاباتی جلوگیری بعمل آورد. او می داند که زمان مناظره بهترین فرصت را برای احمدی نژاد فرآهم خواهد آورد تا در پاسخ به تخریبها و اهانتهای گسترده ماههای اخیر جریانات وابسته به هاشمی، به روشنگری در قبال آنها پرداخته و از عملکرد دولتهای گذشته پرده برداری کند.
    بر این اساس همچنین شنیده های خبرنگار سحر نیوز حاکیست هاشمی قصد دارد تا وقت آیت الله کاشانی را در خطبه های این هفته نماز جمعه گرفته و آخرین خطبه های قبل از انتخابات را خود ایراد کند. بنظر میرسد با توجه به سطح حمایتهای مردمی از موسوی، هاشمی رفسنجانی نسبت به رأی آوری وی به شدت نگران است و قصد دارد تا در آخرین روزهای مانده به انتخابات رسماً و علناً از موسوی حمایت کند. کمکهای همه جانبه و گسترده فرزندان وی به ستاد موسوی نیز در همین راستا ارزیابی می شود. در این راستا یک کارشناس مسائل سیاسی به خبرنگار سحرنیوز گفت: واقعاً علت حمایت های همه جانبه هاشمی و خاندانش از موسوی چیست؟ و چرا آنها به شدت نگران ادامه کار این دولت می باشند؟ کاش آقای هاشمی این موضوع را روشن کنند و برای ملت ایران علت این همه برآشفتگی از خدمات این دولت را ارائه کنند تا شاید ملت نیز با ایشان همگام شود. او همچنین ادامه داد: "این حمایتهای کلان دانشگاه آزاد از موسوی چه معنایی دارد؟ آیا جز این است که این دانشگاه که به اسناد ثابت شده کمیته تحقیق و تفحص مجلس که تخلفات بزرگی در حیف و میل اموال دانشجویان آن دارد ، از ادامه دولت کنونی در هراس است و اینکه مطمئن است در دولت دوم احمدی نژاد جایی برای این بازیها و رانت خواریها نخواهد بود؟"
    گفتنی است طبق آخرین اخبار واصله، هاشمی رفسنجانی طی مصاحبه ای با روزنامه جمهوری اسلامی حمایت کامل خود از میرحسین موسوی را ابراز داشته و این مصاحبه بزودی در این روزنامه چاپ می شود.



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: سه شنبه 88/3/12::: ساعت 11:59 عصر

    به گزارش جهان، در این دستور العمل سری که از ماهها قبل با به کار گرفتن یک تیم مجرب متشکل از جامعه شناسان، روانشناسان و اساتید جنگ روانی تشکیل شده بود، هدف و رویکرد این پروژه بر بسیج تمامی نیروها و برنامه ها بر رای نیاوردن احمدی نژاد و لو به قیمت پیروزی هر نامزد دیگر، متمرکز شده است.

    چگونه از پیروزی احمدی نژاد جلوگیری کنیم؟

    گفتنی است این دستورالعمل در ابتدا برای ستادهای سید محمد خاتمی طراحی شده بود که با انصراف وی در اختیار ستاد میرحسین قرار گرفت و در نهایت این جزوه 17 صفحه ای توسط شخص میرحسین موسوی به مسئولین ستادها ابلاغ شد.

    در قسمت هایی از این دستور العمل سری که مبلغان آن را "سفیر" نامیده، آمده است:

    استفاده از یک "متر" پولی می تواند به گفتمان اقتصادی همه سفیران، یکپارچگی خاصی بدهد.
    برای ملموس شدن بحث های اقتصادی می توانید تمام اعداد و ارقام را بر حسب یک "واحد مشترک" قابل درک شرح دهید. به عنوان مثال اگر میانگین حقوق ماهیانه یک کارمند پانصد هزار تومان ( سالیانه شش میلیون تومان ) باشد تمام اعداد وارقام را می توان بر حسب تعداد سال کاری یک کارمند بیان نمود بطور مثال اگر می خواهید از ثروت زیاد ... سخن بگوئید می توانید پس از بیان 160 میلیارد تومان ، عبارت یعنی 27 هزار سال عمر یک کارمند را اضافه کنید.
    یا وقتی می خواهید در مورد درآمد نفتی چهار سال اخیر صحبت کنید می توانید آن را به صورت پنجاه میلیون سال عمر یک کارمند و یا حقوق 4 سال 12 میلیون کارمند را بیان کنید تا بزرگی اعداد برای مخاطب چشم گیرتر شود.
    یا مثلا اینکه، عواقب شرکت نکردن در انتخابات و انتخاب مجدد آقای احمدی نژاد را برایش گوشزد کنید . تاکید بر احتمال منتفی یا حداقل کمرنگ شدن کل سیستم انتخابات و جمهوریت نظام از مهمترین ابزارها در این زمینه خواهد بود.

    بایستی تمامی نیروها و برنامه ها متمرکز بر رای نیاوردن احمدی نژاد و لو به قیمت اینکه هر نامزد دیگری پیروز گردد بشود.

    از این افراد بخواهید حداقل به 20 تا 30 نفر از دوستان و آشنایان و فامیل خود تلفن کنند و آنها را تشویق به رای دادن به مهندس موسوی کنند.
    اشاره به اینکه تمام هزینه ای که در صورت رای دادن می دهند رفتن پای صندوقهای رای و مهر شناسنامه است که این هزینه در قبال حتی درصد کمی احتمال رئیس جمهور نشدن احمدی نژاد بسیار هزینه ناچیزی است.

    عواقب شرکت نکردن در انتخابات و انتخاب مجدد احمدی نژاد را برایش گوشزد کنید.

    در عین حال در برخی نکات (پیرامون) آقای کروبی تاکید کنید و آمادگی شنیدن انتقادات به مهندس موسوی و اصلاح طلبان حامی ایشان را داشته باشید تا همدلی شنوده را حاصل کنید.
    به دور از تعصب از مهندس موسوی دفاع کنید. میزان رای کروبی را در انتخابات پیش یادآور شوید بر این مساله که بهتر است رای اصلاح طلبان تقسیم نشود و بر کاندیدایی که رای بیشتری دارند تمرکز یابد تاکید کنید.



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: دوشنبه 88/3/11::: ساعت 10:47 صبح


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 382
    بازدید دیروز: 273
    کل بازدید :345782

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<