سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستت، برادر تنی توست، حال آن که هر برادرِ تنی تو، دوستت نیست . [امام علی علیه السلام]
ارزش نیوز

حاشیه‌های یک مراسم ختم به میزبانی هاشمی‌رفسنجانی
حاشیه‌های یک مراسم ختم به میزبانی هاشمی‌رفسنجانی

خبرگزاری فارس: ظاهراً چرخشی‌ 180 درجه‌ای داده‌اند این اصلاح‌طلبان و در این مراسم فرصت را مغتنم شمرده و ترجیع بند کلامشان در رد ادعاهای دوستانشان یک چیز است " اصلاح‌طلبان به دنبال تحریم انتخابات نیستند."



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: یکشنبه 90/9/27::: ساعت 9:51 عصر

    دسته گل جدید خاتون هاشمی رفسنجانی

    خاتون هاشمی از خانه بدر شد و بنابر مصلحتی قند تشخیصش کم شد و به محفل تحت ریاست حضرت بابا سری زد و در آنجا برای تلطیف خاطر خود و دیگران، بخشهایی از تفسیر خاتونیه را قرائت کرد


  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: شنبه 90/9/26::: ساعت 11:27 عصر

    نامه‌ای که امام جمعه فقید رفسنجان به احترام هاشمی منتشر نکرد

    نامه‌ای که امام جمعه فقید رفسنجان به احترام هاشمی منتشر نکرد

    در سفری که به رفسنجان داشتم این نامه را که در منزل آقای هاشمیان قاب شده بود و در دفتر کارش قرار داشت رؤیت کردم. آقای هاشمیان به احترام آقای هاشمی رفسنجانی این نامه را منتشر نکرد.


  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: جمعه 90/9/25::: ساعت 8:3 عصر

    از انتقاد به بسته بودن فضای نقد در دولت هاشمی تا اعتراض به حضور حامی جریان انحرافی‌

    در میزگرد دبیران اتحادیه‌های دانشجویی کشور مطرح شد؛
    ازفضای بسته نقد در دولت‌هاشمی تا سکوت‌بیجا دربرابر احمدی‌نژاد

    میزگرد دبیران اتحادیه‌های بزرگ دانشجویی کشور در سومین نشست عمومی دفتر تحکیم وحدت در سال 90 در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد.


  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: جمعه 90/9/25::: ساعت 6:37 عصر

    هیچ یک از شخصیت های حوزوی جمهوری اسلامی، از جذابیت و جایگاه آقای مصباح یزدی برخوردار نیستند. نه محمدرضا مهدوی کنی که بر صدر مجلس خبرگان رهبری تکیه زده و شخص اول جامعه روحانیت مبارز است، و نه محمد یزدی که دبیری جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را بر عهده دارد. به طریق اولی "سیدمحمود هاشمی شاهرودی" نایب رئیس مجلس خبرگان و رئیس سابق قوه قضائیه نیز فاقد این جایگاه است.


  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: چهارشنبه 90/9/23::: ساعت 10:29 عصر


    سخنان خواندنی عضو کمیسیون امنیت ملی درباره فتنه 88، هاشمی و رابطه با امریکا

     

    یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با انتقاد از برخی ساکتین فتنه که اکنون می‌خواهند سر لیست اصولگرایان قرار گیرند، گفت: افرادی همچون آقای باهنر سکوت کرده بودند. او خودش به بنده گفت من نامه‌ای به مقام معظم رهبری نوشتم و گفتم خودتان را آماده کنید؛ موسوی رأی می‌آورد.

    به نوشته روزنامه ایران، جواد کریمی قدوسی، نماینده مشهد، در نشست هفتگی انصار حزب‌الله افزود: ما از این شخص حتی یک کلمه و یک جمله هم علیه فتنه در هیچ جایی ندیده‌ایم در حالی که این خطرناک‌ترین پیچ انقلاب در 33 سال گذشته بود.

    کریمی همچنین با بیان این که استراتژی فتنه بعد از انتخابات پنج تاکتیک بود که آقای هاشمی آن را مدیریت می‌کرد، ادامه داد: مقام معظم رهبری نظرشان را درباره کابینه به آقای لاریجانی گفته بودند ولی لاریجانی ضعیف اطلاع‌رسانی کرد.

    وقتی چنین شد، از طرف آقا یادداشتی آمد که فرموده بودند اگر مجلس نظر من را می‌خواهد، من مایلم کابینه یکپارچه رأی بیاورد.

    وی در عین حال با دفاع از عملکرد اکثریت مجلس در قبال فتنه گفت: وجود مواضع محکم از افراد توانست فتنه را در نهاد مجلس مهار کند در حالی که هیأت رئیسه فرمانش به آن طرف بود و در جلسات غیرعلنی در روزهای اول فتنه به گونه‌ای تحلیل می‌کرد که فتنه پیروز است و به مقام معظم رهبری هم این‌گونه گفتند که روز قدس یکی شما بودید و یکی هم سبزها!

    عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در بخش دیگری از سخنرانی خود با اشاره به تمایل جریان فتنه برای برقراری رابطه با امریکا گفت: آقای دکتر فیروز‌آبادی می‌گفت زمانی که آقای هاشمی رئیس جمهور بود، سه بار مرا خواست و گفت در شورای عالی امنیت ملی همه معتقدند و نظر دارند که باید رهبری در برابر امریکا کوتاه بیاید و فقط شما مانده‌اید و من مخالفت کردم و این موضوع را به مقام معظم رهبری گفتم.

    اتفاقاً آقای هاشمی خدمت حضرت آقا می‌رود و همین را می‌خواهد و به مقام معظم رهبری می‌گوید: شورای عالی امنیت ملی اتفاق نظر دارند که شما در برابر امریکا باید کوتاه بیایید و حضرت آقا می‌فرمایند: خیر، اجماعی در کار نیست، آقای فیروز‌آبادی خودشان به من گفته است که من مخالفم. این اواخر هم آقای هاشمی اعتراف کرد که ما می‌خواستیم با امریکا رابطه برقرار کنیم ولی رهبری نمی‌گذاشتند.

    وی ادامه داد: در ماه مبارک رمضان امسال در دیدار مسؤولان نظام دو سوم بیانات مقام معظم رهبری در پاسخ به این اظهارات منحرفانه آقای هاشمی بود و به صراحت فرمودند که در آن زمانی که شما با اروپایی‌ها خوش و بش می‌کردید، ما را در دادگاه میکونوس محکوم کردند و از همین حسینیه به آن‌ها سیلی نواخته شد. سفرای اروپایی رفتند و بعد که می‌خواستند برگردند، حضرت آقا آن‌ها را معطل نگه داشتند و بعد فرمودند که بیایید ولی سفیر آلمان نیاید.

     

    منبع مطلب



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: سه شنبه 90/9/15::: ساعت 8:21 عصر

    واکنش سایت هاشمی به تسخیر لانه روباه پیر

    بدیهی است که آقازاده های لندن نشین از قطع شدن پل ارتباطی شان نگران باشند و به هیچ وجه اقدام جمعی از دانشجویان انقلابی و یا به قول آنها خودسر و تندرو (!) را تائید نکنند که البته در این میان واکنش پایگاه رسمی هاشمی رفسنجانی از همه جالب تر است.


  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: جمعه 90/9/11::: ساعت 5:55 عصر

    تعیین تکلیف جاسبی تا قبل از 5 دی/هاشمی باید نامه رئیس پیشنهادی را بنویسد
    برگزاری اولین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد تا ماه آینده؛
    تعیین تکلیف جاسبی تا قبل از 5 دی/هاشمی باید نامه رئیس پیشنهادی را بنویسد

    خبرگزاری فارس: یک منبع آگاه در دانشگاه آزاد گفت: با توجه به مهلت یک‌ماهه شورای عالی انقلاب فرهنگی، تکلیف ریاست جاسبی بر دانشگاه آزاد تا قبل از 5 دی مشخص می‌شود.



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: شنبه 90/9/5::: ساعت 9:30 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 310
    بازدید دیروز: 273
    کل بازدید :345710

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<