سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آدمى نهفته در زیر زبان خویش است . [نهج البلاغه]
ارزش نیوز
پاسخ‌‌های قاطع رحیم‌پور در مقابل رفتار استالینی حامیان منافقین
اگر تا پیش از این، وزانت حسن رحیم‌پور ازغدی و مباحث اندیشه‌ای وی در دانشگاه‌ها و مجامع علمی باعث می‌شد افراطیون توان نزدیکشدن به جلسات سخنرانی وی و اقدام به منظور برهم زدن آن‌ها را نداشته باشند، همزمان با کلید خوردن پروژه بحران‌سازی در دانشگاه‌ها با هدایت عوامل خارجی و خط دهی آشکار برخی سفارتخانه‌ها، عصر شنبه هنگامی که رحیم‌پور در حال سخنرانی در دانشکده برق دانشگاه خواجه نصیر بود، 4 نفر پلاکاردهایی را بالا گرفتند که در آن به آنچه که کشتارهای سال 67 خوانده شده بود، حمله گردیده بود.

اما پاسخ‌‌های قاطع حسن رحیم‌پور ازغدی، پروژه اغتشاش اعضای طیف علامه دفتر تحکیم را که این بار در لباس حامیان منافقین ظاهر شده بودند، به طور کامل ناکام گذاشت و رحیم‌پور دقایقی بعد در حالی به موضوع اصلی بحث خود یعنی "اصولگرایی اما کدام اصول؟" که به دعوت بسیج دانشجویی ایراد می‌کرد، بازگشت که پس از فریادهای روشنگرانه این استاد دانشگاه در مقام رسواسازی منافقین و حامیانشان و سکوتی سنگین، صدای تشویق و تکبیر سالن را پر کرده و پلاکارد به دست‌ها نیز ترجیح دادند، بی‌سروصدا جلسه را ترک کنند.

ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: دوشنبه 87/7/29::: ساعت 8:55 عصر

    منارجنبان اردکان می آید!!

    یزد هم داردی منارجنبان خواهد شد؟!!

    فردا 24/7/87 کسی به یزد می آید که قبل از این با عباراتی خود را به عنوان منارجنبان اردکان معرفی کرد!!؟ شک نکنید عین عبارت این است: 

     خبرنگارخطاب به سیدمحمدخاتمی : چرا خبر وجود یک منارجنبان در اردکان (زادگاه خاتمی) زودتر اعلام نشده بود؟

    خاتمی: منارجنبان اردکان من هستم که دائم درحال اینطرف و آنطرف رفتن هستم!...خیلی محظوظ شدم، همینطورکشکی. 

     منبع کیهان 7/3/83 ص 2 

    تبصره 1: گویا یک منارجنبان کوچک در روستای خرانق اردکان وجود دارد (البته این روستا به یزد نزدیکتر است تا اردکان).

    تبصره 2: در دوران اقتدارشان عده ای از دوم خردادی ها که اردکان را به عنوان یونان کوچک معرفی و به دنبال ایجاد استان نگین کویر به مرکزیت اردکان بودند!!؟در این راستا هر سوژه ای را در بوق و کرنا می کردند.

    تبصره 3: با این حساب اردکان دارای دو عدد منارجنبان است یکی در بخش خرانق و یکی هم چیزی که خاتمی ذکر کرده.

    تبصره 4: هم اکنون که دوم خردادی ها یزد را به عنوان زادگاه خاتمی معرفی نمودند!!؟ جای این پرسش وجود دارد که خاتمی منارجنبان یزد هم هست؟!! 

    تبصره 4: این کشک به آن کشک!!کشکم به کشکت!!  

    تبصره 5: مقام منارجنبانی را که کشکی کسب نمودند مقام دکترای افتخاری چطور ؟!! 

                   

     



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: سه شنبه 87/7/23::: ساعت 9:53 عصر

     امام جمعه یزد در جمع جرثومه های دوم خرداد استان یزد ارائه طریق نمود.
    با استنتاج از گزارش یزد فردا: امام جمعه یزد در جمع شورای مرکزی گروهک بنیاد باران یزد خط مشی آینده آنان را تعیین نمود.
    اعضای شوربای مرکزی این بنیاد ، (پنجشنبه) با امام جمعه یزد دیدار و راهکارهای ذیل را دریافت کردند..
    1- نباید مایوس شد!!؟
    2- گروههای تخصصی تان را با قوت تشکیل دهید!!؟
    3- نیروهایتان را روی چند موضوع مشخص بکار گیرید!!؟
    4-یافتن راه حل های جایگزین - جلوگیری از تصمیم هایی که مانع رشد و توسعه استان (باقرائت دوم خردادی) می شود!!؟
     5- نقد و بررسی مسایل با استفاده از تخصص های مرتبط!!؟
      

     


  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: شنبه 87/7/20::: ساعت 8:57 عصر

    بدهکاران اصلی و کلان به بانک‌ها حدود 4 هزار نفر هستند

      هم اندیشی: احمدی‌نژاد با بیان اینکه پول نباید در اختیار عده‌ای خاص بلوکه شود، گفت: بدهکاران اصلی و کلان به بانک‌ها حدود 4 هزار نفر هستند در حالی که اکثر مردم یا وام نگرفتند و یا وام‌های ناچیز گرفته‌اند و پس داده‌ و می‌دهند.

    به گزارش هم اندیشی ؛محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور صبح امروز چهارشنبه در آغاز سفر خود به استان خراسان شمالی در جمع مردم بجنورد که در ورزشگاه تختی این شهر حاضر شده بودند در ابتدا با بیان اینکه پیامبر اسلام (ص) بهترین الگو برای سعادت انسانی است، گفت: ایمان و عمل صالح ضامن استقرار حکومت صالحان و مومنان در زمین است. قوانین زندگی و برنامه‌های اقتصادی همه و همه در قرآن آمده است و همه علوم عالم در قرآن کریم آمده است.
    وی با بیان اینکه قرآن وعده الهی را بیان کرده و تحقق این وعده حتمی است، گفت: از مهم‌‌ترین وعده‌های الهی، استقرار حکومت مومنان در سراسر زمین و برچیده شدن بساط ظلم و ناامنی و تبعیض و برپا شدن عشق و محبت و برادری در زمین است.
    احمدی نژاد در ادامه با اشاره به اینکه با نگاهی به وضعیت اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی دنیا می‌توان دید که تبعیض در تمام جهان موج می‌زند، اظهار داشت: از میان نزدیک به 7 میلیارد مردم جهان، همه از خفقان و تبعیض و ظلم از جانب مستکبران ناراضیهستند، نابسامانی‌های اخلاقی و فرهنگی موج می‌زند و بنیان کرامت و شخصیت انسان آماج حمله است.
    رئیس جمهور با بیان اینکه تهدید، جنگ، اختلاف، درگیری و ناامنی درجهان حاکم شده است، اضافه کرد: روزی هم سرکردگان استکبار غرب با غرور با ملت‌ها صحبت می‌کردند و به واسطه چپاول ملت‌ها احساس ماندگاری می‌کردند و خود را شکست‌ناپذیر می‌پنداشتند و مانعی در برابر زیاده‌خواهی خود نمی‌دیدند و تجاوز و اشغال را تحمیل می‌کردند و بعد از اشغال عراق با دنیا و روسای دولت‌ها با حالت تمسخر و غرور صحبت می‌کردند.

    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: پنج شنبه 87/7/18::: ساعت 5:34 صبح

    ماجرای سعودی ها و خر شیطانی
    طبق مدرکی که درباره شرایط دوچرخه سواری در گذشته منتشر شده سعودیها برای سوار شدن بر"الاغ شیطان"به مجوز دینی نیازداشتند.
    العربیه: مدرکی که اخیرا عکس آن روی برخی سایت های اینتر نتی منتشر شده است ،نشان می دهد که اهالی شهر بریده در عربستان سعودی 50 سال پیش برای دوچرخه سواری به مجوز دینی از هیات امر به معروف نهی از منکر نیاز داشتند .

    براساس گزارش خبری برخی از سایت های سعودی روز شنبه 4-10-2008 ،یکی از شهروندان این کشور که این مجوز را در موزه شخصی خود نگهداری می کند با انتشار عکسی از آن نشان داد که با توجه به ناپسند برشمردن دوچرخه سواری از منظر اجتماعی ،متقاضی خرید دوچرخه به تایید شهود ، ریش سفید محله و رییس قبیله احتیاج داشته است .

    به نوشته روزنامه "الریاض" چاپ عربستان سعودی، که این خبر را منتشر کرده است ،متن مجوز مالکیت دو چرخه از این قرار بوده است :" (نام مالک دوچرخه) مجاز است با توجه به ضرورت نقل وانتقال از خانه به دکان (...)، از سیکل (دو چرخه) استفاده کند و درغیر این صورت می تواند با اجازه پدر از آن استفاده کند ...به شرطی که شبها ، خارج از شهر و درمیانه بازار ،سوار برآن نشود ،کما این که حق ندارد کسی را بر ترک خود نشانده ویا آن را کرایه دهد.

    این روزنامه در ادامه می افزاید ،در آن برهه زمانی ،همچنین از دوچرخه سوار تعهد گرفته می شد که مواد غذایی همچون نان ویا گندم وجو را که جزو"طیبات" به شمار می آید را به وسیله دو چرخه حمل نکند ،زیرا در آن هنگام نام "الاغ شیطان" را بر دو چرخه اطلاق می کردند ،وزنان با دیدن دوچرخه ای که در حال عبور از خیابان بود ،روی خود را می پوشاندند ومردان از شر شیطان به خداوند پناه می بردند ، وبا دو چرخه سوار به عنوان شخصی فاسق که رفتاری ناهجار ،مانند کشیدن تنباکو را مرتکب شده است برخورد می شد ، وفقط "شخص فاسقی " همچون خودش با او نشست برخاست می کرد .   منبع


  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: چهارشنبه 87/7/17::: ساعت 6:0 عصر

    سفید از خاتمی تجلیل می نماید!!؟

     

                                                           

    بنا به خبر منتشره این روزها سفید فعال و فعالتر می شود. سفید تنها استاندار دوران هاشمی بود که در سمت خود در دوران خاتمی باقی ماند!!؟ وی در دور دوم ریاست خاتمی از استانداری آزاد و فعالیتهای اقتصادی و فرهنگی!! خود را تحت عناوین مختلف تشدید نمود وی در مدتی کوتاه آنچنان رشد اقتصادی نموده که زبانزد خاص و عام شده است. گفته می شود یکی از مجموعه های کوچک تحت مدیریت وی کانون یزدی تباران است که یکی از ابزارهای کار سیاسی وی می باشد. بعضی از برنامه های مورد نظر آقای سفید تحت عنوان این کانون اجرا می گردد. و امروز وقت آن رسیده که این کانون فعال شده و وامداری خود را به جریان دوم خرداد پاسخ دهد.

    تبصره1: گفته می شود بنیاد باران برای آمدن کوفی عنان رقم میلیونی (دلار) به حساب وی واریز کرده!!؟ نظر بنیاد باران در این باره چیست؟

    تبصره2: حال که کوفی عنان نمی آید تکلیف پولهای پرداخت شده چه می شود؟

    تبصره 3: بنیاد باران برای آمدن دیگر میهمانان خارجی چه مبلغی پیشنهاد نموده؟

    تبصره 4: سهم پولی آقای سفید چقدر است؟ می دهند یا می گیرند؟



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: چهارشنبه 87/7/17::: ساعت 12:23 صبح

    وادار کردن رسانه ها به عذرخواهی از یک مجرم امنیتی و صدور احکام سنگین برای رسانه هایی که موسویان از آنها شکایت کرده است، در حالی از سوی قوه قضائیه با جدیت دنبال می شود که اگرچه متن نهایی حکم موسویان، هیچ گاه دراختیار افکار عمومی قرار نگرفت اما خبرگزاری فارس همان زمان در خبری نوشت: اتهام حسین موسویان پس از طی مراحل بازپرسی و تکمیل تحقیقات به استناد ماده 505 قانون مجازات اسلامی احراز شد.


  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: دوشنبه 87/7/15::: ساعت 11:0 عصر

                                                                   

    حجت‌الاسلام قاسم روانبخش گفت: دکتر محمود احمدی‌نژاد در سفر به نیویورک توانست استکبار به ویژه آمریکا و صهیونیسم را در خانه خودشان تحقیر کند... اما آقای خاتمی در یکی از سخنرانی‌های خود در سازمان مللل شعر رستم و اسفندیار را تفسیر می‌کرد که این موضوع هیچ جاذبه ای برای مردم دنیا نداشت...   ادامه مطلب



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: یکشنبه 87/7/14::: ساعت 9:25 عصر

    هم اکنون نه من و نه آقای خاتمی به طور قاطع تصمیم به شرکت در انتخابات نگرفته ایم و حتی احتمال دارد آقای خاتمی در انتخابات شرکت کند ولی بنده وکیل آقای خاتمی نیستم و فقط درباره خودم صحبت می کنم. رد صلاحیت خاتمی بعید است. آقای خاتمی خودشان برای حضور در عرصه رقابت انتخاباتی تردید دارند.


  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: شنبه 87/7/13::: ساعت 8:35 عصر

    حاج منصور ارضی ذاکری است که رهنمود امام خمینی رضوان الله تعالی علیه را در افشای یزیدیان و احیای حسینیان زمان دنبال می‌کند. به همین جهت مرثیه‌خوانی او «زرداران زوردار را که با تزویر جز به قدرت و ثروت نمی‌اندیشند» به هراس می‌اندازد و به انتقام‌گیری وا می‌دارد.


                                                                                                                          

    سحرگاه گذشته، مجری تلویزیون، در کنار نام بیماران درخواست‌کننده دعا، نام «حاج منصور ارضی» را برد و خواهش خانواده‌اش را برای دعا اعلان کرد. امروز در تهران بسیاری به دنبال کسب خبر بودند. خبر از سلامتی حاج منصور ارضی، همه نگران، مثل همه‌جای ایران.

    حاج منصور ارضی کیست؟ کدام پست و مقام را داشته و چه عنوانی را یدک می‌کشد؟ پیشوند «دکتر» و «مهندس» دارد یا از عناوین ساختگی «چهره برجسته»، «استوانه» و «شخصیت نظام»، سود می‌جوید؟ با چند کتاب خاطره، حقوق بی‌پایانش را از نظام اسلامی، اسلام و ملت ایران، مطالبه کرده و در چند سفر زنجیره‌ای به غرب، حقوق اسلام و قرآن را با حقوق بشر و دموکراسی معاوضه نموده است؟ کدام دانشگاه‌های غرب‌زده و کدام قلم‌های روشنفکرانه اجیر از او «بت» ساخته‌اند؟ چه وقت در کرسی «مجلس» تکیه‌زده است، و چه زمانی «وزیر» یا «مدیرکل» و یا «استاندار» و ... بوده است؟ تلویزیون جمهوری اسلامی چه‌قدر برای پخش صدا و تصویر او سرمایه‌گذاری داشته است؟

    حاج منصور ارضی، مداح و ذاکر اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام است. او کسی است که بدون هر ابزار و سازوکار تبلیغی، نوای یا حسین علیه‌السلام را در جان مردم ایران نفوذ داده و البته افتخار دارد تا کنون با آلات موسیقی نوحه‌سرایی نکرده است! حاج منصور ارضی ذاکری است که رهنمود امام خمینی رضوان الله تعالی علیه را در افشای یزیدیان و احیای حسینیان زمان دنبال می‌کند. به همین جهت مرثیه‌خوانی او «زرداران زوردار را که با تزویر جز به قدرت و ثروت نمی‌اندیشند» به هراس می‌اندازد و به انتقام‌گیری وا می‌دارد. حاج منصور ارضی افتخار دارد حنجره‌اش وقف مرثیه‌خوانی و مداحی اهل‌بیت علیهم‌السلام است، همین! و البته جوانان این کشور با طراوشات حنجره حسینی‌اش بزرگ شده و گوش نوجوانان در انتظار همیشگی شنیدن ناله‌های عارفانه اوست.

    مافیاگران تلاش بسیار داشته و دارند تا این ذاکر اهل‌بیت را منزوی کنند. اما شیفتگی عارفانه حاج‌منصور به اهل‌بیت علیهم‌السلام، شیفتگی اهل‌بیت شناسان را به او ثمر داده است.

    حاج منصور ارضی علاوه بر این که جانش از محبت اهل‌بیت لبریز است، و علاوه بر این که احیای شعائر دینی را که در بسیاری منابر هم ترویج نمی‌شود، ترویج می‌کند، و علاوه بر این که «پاسدار بقا، استمرار و اعتلای هیأت‌های عزاداری اهل‌بیت است»، که همانا «رمز جاودانگی مذهب تشیع می‌باشند، حتی برای «عَلَم» و «علمداری» در عاشورا می‌سوزد و می‌نالد. این حنجره به سلامت بماند، و این ناله‌های سوزناک تا عرش خدا بلند و بلندتر شود. راستی آیا آن کلام منتسب به «فقیه عارف» برای همان قابل تأمل نیست که «حاج منصور «ارضی» نیست، بلکه «سماوی» است.»     منبع



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: یکشنبه 87/7/7::: ساعت 12:24 صبح


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 127
    بازدید دیروز: 204
    کل بازدید :345254

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<