سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سه چیز است که نشانه اصابت رأی است :خوب برخورد کردن و نیک گوش کردن و پاسخ نیکو دادن . [امام صادق علیه السلام]
ارزش نیوز
حاج منصور ارضی ذاکری است که رهنمود امام خمینی رضوان الله تعالی علیه را در افشای یزیدیان و احیای حسینیان زمان دنبال می‌کند. به همین جهت مرثیه‌خوانی او «زرداران زوردار را که با تزویر جز به قدرت و ثروت نمی‌اندیشند» به هراس می‌اندازد و به انتقام‌گیری وا می‌دارد.


                                                                                                                      

سحرگاه گذشته، مجری تلویزیون، در کنار نام بیماران درخواست‌کننده دعا، نام «حاج منصور ارضی» را برد و خواهش خانواده‌اش را برای دعا اعلان کرد. امروز در تهران بسیاری به دنبال کسب خبر بودند. خبر از سلامتی حاج منصور ارضی، همه نگران، مثل همه‌جای ایران.

حاج منصور ارضی کیست؟ کدام پست و مقام را داشته و چه عنوانی را یدک می‌کشد؟ پیشوند «دکتر» و «مهندس» دارد یا از عناوین ساختگی «چهره برجسته»، «استوانه» و «شخصیت نظام»، سود می‌جوید؟ با چند کتاب خاطره، حقوق بی‌پایانش را از نظام اسلامی، اسلام و ملت ایران، مطالبه کرده و در چند سفر زنجیره‌ای به غرب، حقوق اسلام و قرآن را با حقوق بشر و دموکراسی معاوضه نموده است؟ کدام دانشگاه‌های غرب‌زده و کدام قلم‌های روشنفکرانه اجیر از او «بت» ساخته‌اند؟ چه وقت در کرسی «مجلس» تکیه‌زده است، و چه زمانی «وزیر» یا «مدیرکل» و یا «استاندار» و ... بوده است؟ تلویزیون جمهوری اسلامی چه‌قدر برای پخش صدا و تصویر او سرمایه‌گذاری داشته است؟

حاج منصور ارضی، مداح و ذاکر اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام است. او کسی است که بدون هر ابزار و سازوکار تبلیغی، نوای یا حسین علیه‌السلام را در جان مردم ایران نفوذ داده و البته افتخار دارد تا کنون با آلات موسیقی نوحه‌سرایی نکرده است! حاج منصور ارضی ذاکری است که رهنمود امام خمینی رضوان الله تعالی علیه را در افشای یزیدیان و احیای حسینیان زمان دنبال می‌کند. به همین جهت مرثیه‌خوانی او «زرداران زوردار را که با تزویر جز به قدرت و ثروت نمی‌اندیشند» به هراس می‌اندازد و به انتقام‌گیری وا می‌دارد. حاج منصور ارضی افتخار دارد حنجره‌اش وقف مرثیه‌خوانی و مداحی اهل‌بیت علیهم‌السلام است، همین! و البته جوانان این کشور با طراوشات حنجره حسینی‌اش بزرگ شده و گوش نوجوانان در انتظار همیشگی شنیدن ناله‌های عارفانه اوست.

مافیاگران تلاش بسیار داشته و دارند تا این ذاکر اهل‌بیت را منزوی کنند. اما شیفتگی عارفانه حاج‌منصور به اهل‌بیت علیهم‌السلام، شیفتگی اهل‌بیت شناسان را به او ثمر داده است.

حاج منصور ارضی علاوه بر این که جانش از محبت اهل‌بیت لبریز است، و علاوه بر این که احیای شعائر دینی را که در بسیاری منابر هم ترویج نمی‌شود، ترویج می‌کند، و علاوه بر این که «پاسدار بقا، استمرار و اعتلای هیأت‌های عزاداری اهل‌بیت است»، که همانا «رمز جاودانگی مذهب تشیع می‌باشند، حتی برای «عَلَم» و «علمداری» در عاشورا می‌سوزد و می‌نالد. این حنجره به سلامت بماند، و این ناله‌های سوزناک تا عرش خدا بلند و بلندتر شود. راستی آیا آن کلام منتسب به «فقیه عارف» برای همان قابل تأمل نیست که «حاج منصور «ارضی» نیست، بلکه «سماوی» است.»     منبع



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: یکشنبه 87/7/7::: ساعت 12:24 صبح


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 233
    بازدید دیروز: 204
    کل بازدید :345360

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<