سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش را فراگیرید که فرا گرفتنش، حسنه است. [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
ارزش نیوز
پاسخ‌‌های قاطع رحیم‌پور در مقابل رفتار استالینی حامیان منافقین
اگر تا پیش از این، وزانت حسن رحیم‌پور ازغدی و مباحث اندیشه‌ای وی در دانشگاه‌ها و مجامع علمی باعث می‌شد افراطیون توان نزدیکشدن به جلسات سخنرانی وی و اقدام به منظور برهم زدن آن‌ها را نداشته باشند، همزمان با کلید خوردن پروژه بحران‌سازی در دانشگاه‌ها با هدایت عوامل خارجی و خط دهی آشکار برخی سفارتخانه‌ها، عصر شنبه هنگامی که رحیم‌پور در حال سخنرانی در دانشکده برق دانشگاه خواجه نصیر بود، 4 نفر پلاکاردهایی را بالا گرفتند که در آن به آنچه که کشتارهای سال 67 خوانده شده بود، حمله گردیده بود.

اما پاسخ‌‌های قاطع حسن رحیم‌پور ازغدی، پروژه اغتشاش اعضای طیف علامه دفتر تحکیم را که این بار در لباس حامیان منافقین ظاهر شده بودند، به طور کامل ناکام گذاشت و رحیم‌پور دقایقی بعد در حالی به موضوع اصلی بحث خود یعنی "اصولگرایی اما کدام اصول؟" که به دعوت بسیج دانشجویی ایراد می‌کرد، بازگشت که پس از فریادهای روشنگرانه این استاد دانشگاه در مقام رسواسازی منافقین و حامیانشان و سکوتی سنگین، صدای تشویق و تکبیر سالن را پر کرده و پلاکارد به دست‌ها نیز ترجیح دادند، بی‌سروصدا جلسه را ترک کنند.

در اواسط این مراسم تعدادی از عناصر طیف غیرقانونی و افراطی علامه دفتر تحکیم از جمله «م.ا»، «ب.ص»، «م.ع» و «ع.پ» قصد داشتند مراسم را به اغتشاش بکشانند که سخنان قاطع رحیم پور ازغدی این تلاش‌ها را به طور کامل با ناکامی مواجه کرد.

یکی از اغتشاش کنندگان، پلاکاردی با مضمون «کشتار 67، حقوق بشر اسلامی» در دست داشت که رحیم‌پور پس از دیدن این پلاکارد، خطاب به حضار گفت: آن آقای ابلهی که این پلاکارد را در دست گرفته، به احتمال زیاد جاهل است چرا که نمی‌داند با این کار خود از گروه تروریستی منافقینی حمایت می‌کند که از سال 61 تا 67، 15 هزار بیگناه را در خیابان‌های تهران و دیگر شهرها ترور می‌کردند.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه این فرد، چون آن ماجراها را نمی‌داند، این پلاکارد را بالای دست خود گرفته‌ است، خاطر نشان کرد: مطمئن هستم خود این فرد هم نمی‌داند که از چه کسی حمایت می‌کند. بلکه عده‌ای به او گفته‌اند این پلاکارد را در این مراسم بالا ببرد و او نیز از روی جهالت این کار را می‌کند.

وی تاکید کرد: این عده‌ای که نظم مراسم را به هم می‌زنند، از قاتلین شهیدانی مانند دستغیب، رجایی، بهشتی و مدنی دفاع می‌کنند.

رحیم پور ازغدی افزود: منافقین کسانی بودند که در سال 58 و 59 جنگ‌های تجزیه طلبانه‌ای را در کردستان، آذربایجان، ترکمن صحرا و دیگر شهرها به راه انداختند و اینها همان کسانی بودند که در ماه رمضان یکی از سال‌های اوایل دهه 60 با حمله به خانه یک فرد بسیجی که تنها جرمش حزب اللهی بودن و حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل بود، سر سفره افطار، سر فرزندانش را با تیغ موکت‌بری بریدند.

این استاد دانشگاه در ادامه سخنان خود به جاسوسی منافقین برای صدام در جنگ تحمیلی و نیز برخی دیگر از جنایت‌های ددمنشانه آنها از جمله به گلوله بستن مجروحان در بیمارستان‌ها و نیز به شهادت رساندن 72 تن از نیروهای انقلاب اشاره کرد و گفت: این اخلال‌گران مراسم، از روی جهالت از تروریست‌هایی دفاع می‌کنند که از سال 60 و 61 تا آخر جنگ در خیابان‌ها می‌گشتند و هر دختر و پسر حزب‌اللهی را بدون اینکه حتی بدانند این شخص کیست به مسلسل می‌بستند و حتی در مغازه‌هایی که عکس امام(ره) بر روی دیوار آن نصب بود، نارنجک می‌انداختند.

وی با بیان اینکه در همان سال‌ها از اتاق‌های منافقین در دانشگاه تهران اسلحه و مسلسل کشف شد، تأکید کرد: این اخلاگران مراسم امروز برنامه دارند تا در دانشگاه‌ها و در مراسم‌های مختلف آشوب به پا کنند و من حتی 2 نفر از همین‌ها را در جلسه‌ای که در دانشگاه هنر داشتم، دیدم.

رحیم‌پور ازغدی این حرکت اخلالگران را یک رفتار استالینی خواند و گفت: رفتار استالینی یعنی همین که 10 نفر در مراسمی که بانیان آن کسان دیگری هستند و موضوع دیگری دارد، وارد شوند و بر خلاف نظر و رأی اکثریت جلسه را به هم بزنند.

وی تأکید کرد: این بزرگترین افتخار برای جمهوری اسلامی است که این افراد که حتی کارهایی در حمایت از منافقین انجام می‌‌دهند، می‌توانند راحت حرفشان را بزنند.

بر اساس این گزارش سخنان رحیم پور ازغدی که تشویق و تکبیر پی‌درپی دانشجویان حاضر در جلسه را به همراه داشت، موجب شد تا افراد اختلالگر به طور کامل ناکام مانده و پلاکاردهای خود را پایین بیاورند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در این مراسم درخصوص موضوع اصلی سخنرانی نیز گفت: اصولگرایی یک مکتب است و همه افراد را باید با الگوهای این مکتب سنجید، چراکه اگر اصول گرایی را به نام یک نفر بشناسیم و آن فرد مسیر خود را عوض بکند، اصول آن مکتب هم از بین می رود.
به گزارش ایرنا، حسن رحیم پور ازغدی ادامه داد: در 2 دهه گذشته گروهی آمدند و در راه مخالفت با اصول اولیه انقلاب اسلامی با یکدیگر مسابقه دادند که می خواستند مسیر نهضت را به بیراهه بکشانند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان این که درسال گذشته با مجاهدت عده ای ورق برگشت، گفت: اکنون همه ادعای اصولگرایی می کنند و معلوم نیست چه کسی اصولگرا است.

وی راه برون رفت از این بن بست را بازخوانی اصول انقلاب دانست و افزود : اگر می خواهیم نهضت و انقلاب به بیراهه نرود در هر زمان باید اصول انقلاب را بازخوانی کنیم و از هم بپرسیم کدام اصول؟

وی افراط و تفریط در اصول را دو خطر مهم برای حفظ آن خواند و افزود: برای حفظ اصول نهضت انقلاب اسلامی باید همواره شعار"زنده باد اصول انقلابی نهضت امام" و همزمان " تحریف نشده باد این اصول" را شعاری برای همه زمانها و مکان ها قرار دهیم.

رحیم پورازغدی درمورد شعار نوآوری در اصول،گفت: کسانی که می خواهند به اسم اقتضای دوران تعاریف را عوض کنند، آیا ملاکشان حق و باطل است یا این که این اصول با منافع آنها در تضاد است؟

وی تلاش برای الگوسازی در درون جامعه و تغییر در بیرون از جامعه را تواما و همزمان دانست و افزود : همزمان که در کشور الگو می سازیم باید نظام حاکم بر زمان را نیز به هم بریزیم و این کار شدنی است، چرا که خاورمیانه اکنون خاورمیانه 30 سال پیش نیست.

وی با اشاره به فروپاشی اردوگاه کمونیسم و به چالش افتادن نظام سرمایه داری، گفت: اگر توسعه با الگوی وارداتی بر اساس ترجمه و تقلید غرب را می خواستیم پس برای چه انقلاب کردیم.

عضو شورای عالی فرهنگی خطاب به دانشجویان گفت: شما باید در نقشه مهندسی فرهنگی مراقبت کنید تا به کدام سمت می رود؟ چراکه نرم افزار انقلاب به آرامی از بین می رود و تا زمانی که براساس ذهن و مبانی اسلامی الگو و طرح ایرانی نداشته باشیم ، کلاهمان را بر می دارند و متوجه هم نمی شویم.  منبع



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: دوشنبه 87/7/29::: ساعت 8:55 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 267
    بازدید دیروز: 204
    کل بازدید :345394

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<