سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و گفته‏اند حارث بن حوت نزد او آمد و گفت چنین پندارى که من اصحاب جمل را گمراه مى‏دانم ؟ فرمود : ] حارث تو کوتاه‏بینانه نگریستى نه عمیق و زیرکانه ، و سرگردان ماندى . تو حق را نشناخته‏اى تا بدانى اهل حق چه کسانند و نه باطل را تا بدانى پیروان آن چه مردمانند . [ حارث گفت من با سعید بن مالک و عبد اللّه پسر عمر کناره مى‏گیرم فرمود : ] سعید و عبد اللّه بن عمر نه حق را یارى کردند و نه باطل را خوار ساختند . [نهج البلاغه]
ارزش نیوز

رئیس جمهور در نشست «صریح، صمیمی و علمی» با منتقدان اقتصادی که بیش از 5 ساعت به طول کشید، تصریح کرد: اساتید اقتصاد دانشگاه ها باید با توجه به قانون، راهکارهای اجرایی خود را برای برون رفت از مشکلات و حل ریشه ای مسایل اقتصادی کشور ارائه کنند.

 دکتر محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور و شماری از اعضای هیأت دولت عصر پنج شنبه به مدت 5/5 ساعت میزبان منتقدان اقتصادی بودند که چندی پیش در نامه  سرگشاده ای که در رسانه ها منتشر شد، از عملکرد اقتصادی دولت گلایه کرده بودند.

 در این جلسه صمیمی و کارشناسی، نزدیک به 50 تن از اقتصاددانان منتقد که اغلب از اساتید و مدرسان دانشگاه های کشور و تعدادی نیز از کارگزاران و مدیران عالی دستگاه های اقتصادی و اجرایی دولت های پیشین بودند، حضور داشتند.

 همچنین در این نشست که در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، علاوه بر مشاور ارشد و معاونان اول و اجرایی رئیس جمهور، وزرای اقتصاد و دارائی، کار و امور اجتماعی، رفاه، کشاورزی، بازرگانی، صنایع و دادگستری (سخنگوی دولت) و همچنین روسای بانک مرکزی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی، دکتر احمدی نژاد را همراهی می کردند.

 رئیس جمهور در ابتدای نشست با منتقدان اقتصادی با بیان اینکه مقدمه هر هم اندیشی برای پیداکردن راهکارهای بهتر، سنجش وضع موجود یا عملکرد است، تصریح کرد: مقایسه عملکرد دولت باید با قانون به عنوان سند بالادستی و یا با عملکرد دولت های گذشته باشد و نمی توان عملکردها را با آرمان ها و آرزوها مقایسه کرد.

 دکتر محمود احمدی نژاد همچنین در طول این نشست 5/5 ساعته سوالات ذیل را مطرح و از اقتصاددانان کشور خواست تا پاسخ های خود را درباره آن ارائه کنند.   ادامه مطلب



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: شنبه 86/4/23::: ساعت 7:39 صبح


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 109
    بازدید دیروز: 200
    کل بازدید :348878

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<