سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نخستین عوض بردبار از بردبارى خود آن بود که مردم برابر نادان یار او بوند . [نهج البلاغه]
ارزش نیوز
 

وقتی در 11 فروردین 58 مردم مسلمان به نظام جمهوری اسلامی آری گفتند، منافقین با طغیان از رای اکثریت، به طاغوت آشکار و اغتشاش و آدم کشی در غلتیدند،. کم کم منافقین قدیم در صف‌بندی یک دشمنی آشکار، از نفاق خارج شدند.

برای اولین بار در نظام جمهوری اسلامی ایران، بدعت‌گذار عصیان از نتیجه انتخابات ریاست جمهوری، در بیانیه 4 تیر رفسنجانی خودنمایی کرد:

"... بنا ندارم که در مورد انتخابات، شکایت به داورانی که نشان دادند نمی‌خواهند یا نمی‌توانند کاری بکنند، ببرم و شکایت خود را فقط همانند مورد قبل در دادگاه عدل الهی مطرح می‌کنم" و این سرآغاز توهین به شورای نگهبان و القای جانبداری یا ناکارامدی آن و نظام مقدس‌مان بود:

                سرآغاز یک جنگل بی‌درخت      سقوط نهالی است پیش تبر

پس از بدعت‌گذاری رفسنجانی در انتخابات نهم و القای بی‌اعتمادی به انتخابات از سوی وی، خاندان و سرسپردگانش، موسوی هم چرخه دیکتاتوری را با بدعت‌گزاری و انجام آنچه هاشمی شاهد ساکت آن بود، کامل کرد. به گمان بسیاری از تحلیلگران داخلی و خارجی، زمینه سازی سرگشاده هاشمی و همسرش؛ و آتش‌بیاری فائزه و ...؛ آدم کشی و رفتارهای دشمن‌شاد کن را در پی داشت. بدعت‌گذاری هاشمی به صورت مظلومانه و بدعت‌گزاری موسوی به صورت قاهرانه شکل گرفت، فرایندی که امام پیشتر هشدار داده بود:

خبرگزاری فارس، 26 خرداد 88؛ امام خمینی: "بعد از این که قانون وظیفه را معین کرد، هر کس بخواهد که برخلاف او عمل بکند، این یک دیکتاتوری است که حالا به صورت مظلومانه پیش آمده است و بعد به صورت قاهرانه پیش خواهد آمد و بعد این کشور را به تباهی خواهد کشید" صحیفه نور، ج 14، ص 415.

"من باز به همه این آقایانی که می‌خواهند نطق کنند و اعلامیه بدهند و نمی‌دانم نامه سرگشاده بفرستند و از این مزخرفات، به همه اینها اعلام می‌کنم که برگردید به اسلام، برگردید به قانون، برگردید به قرآن کریم،‌ بهانه درست نکنید" صحیفه نور، ج 14، ص 415.

                                

"غلط می‌کنی قانون را قبول نداری! قانون تو را قبول ندارد نباید از مردم پذیرفت، از کسی پذیرفت، ما شورای نگهبان را قبول نداریم ... همه باید مقید به این باشید که قانون را بپذیرید،‌ ولو برخلاف رای شما باشد. باید بپذیرید، برای این‌که میزان اکثریت است ؛ و تشخیص شورای نگهبان که این مخالف قانون نیست و مخالف اسلام هم نیست، میزان است که همه باید بپذیریم" صحیفه نور، جلد 14، ص 378.



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: چهارشنبه 88/4/17::: ساعت 9:49 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 3
    بازدید دیروز: 80
    کل بازدید :346362

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<