سفارش تبلیغ
صبا ویژن
داوود در دعاهای خود می گفت : «بارالها !من دوستی تو و دوستی آن که دوستت دارد و کرداری که مرا به دوستی ات می رساند، از تو درخواست می کنم . بارالها !دوستی ات را نزدم محبوب تر از خودم، خانواده ام و آب خُنکْ قرار ده» . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
ارزش نیوز
توافقات پشت پرده میرحسین با اهل تسنن
 
 
مولوی عبدالحمید از چهره‌های اهل سنت شرق کشور و امام جمعه مسجد مکی زاهدان با تنی چند از همراهان خود که اواخر فروردین ماه به تهران آمده بود، با میرحسین موسوی دیدار کرد.

این دیدار صبح روز یکشنبه اول اردیبهشت ماه جاری با هماهنگی مصطفی تاج‌زاده عضو سازمان مجاهدین انقلاب و حسینی استاندار سابق سیستان در خیابان زرتشت و در دفتر موسوی برگزار شد.

در این دیدار مولوی عبدالحمید رسما همه توافقات و حمایت‌های خود از مهدی کروبی دبیر کل حزب اتحاد ملی را پس گرفت و اعلام کرد از میرحسین موسوی حمایت می کند.

مولوی عبدالحمید هر گونه اظهار نظری که پیش از این از سوی مسجد مکی زاهدان صورت گرفته را فاقد ارزش دانست و به موسوی اطمینان داد، از آنجا که احساس می‌کند با وجود میرحسین در صحنه انتخابات نیازی به حضور کروبی نیست با جان و دل از او حمایت خواهد کرد.

میرحسین موسوی هم در این دیدار از حمایت اهل سنت استقبال کرده و به مولوی عبدالحمید امام جمعه مسجد مکی زاهدان قول داد در صورت پیروزی در انتخابات و کسب کرسی ریاست جمهوری مسجدی برای نماز جمعه اهل تسنن در تهران احداث نماید.

گفتنی است مصطفی تاج زاده که میرحسین موسوی را همراهی می کرد نیز در سخنان کوتاهی وجود رابطه میان موسوی و چهره‌های شاخص اهل سنت را لازم و مناسب ارزیابی کرد و تاکید کرد باید این رابطه در روزهای منتهی به انتخابات بهتر و تنگاتنگ‌ شود.

بر اساس برخی شنیده‌ها این چهره شاخص اهل سنت شرق کشور پس از دیدار با کاندیدای اصلاح طلبان به خارج از کشور سفر کرده است .

لازم به ذکر است توافقات میرحسین موسوی با امام جمعه مسجد مکی زاهدان در آستانه سفر این هفته او به سیستان و بلوچستان نگرانی مهدی کروبی دیگر کاندیدای اصلاح طلبان را به همراه داشته است، چرا که وی حساب ویژه ای برای کسب رای قومیتها و اقلیتهای مذهبی باز کرده بود.

منبع



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: دوشنبه 88/2/7::: ساعت 11:33 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 67
    بازدید دیروز: 204
    کل بازدید :345194

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<