سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردم فرزندان دنیایند ، و فرزندان را سرزنش نکنند که دوستدار ما در خود چرایند . [نهج البلاغه]
ارزش نیوز

اختلاف در سازمان مجاهدین منجر به سکته بهزاد شد؛

ستادهای موسوی در آستانه فروپاشی

سحرنیوز: در جلسه چهارشنبه شب شورای مرکزی این حزب، بحث و اختلاف در درون شورای مرکزی تا مرز فحاشی و زدوخورد بین مخالفین حمایت از موسوی و بهزاد نبوی بالا می گیرد که این مشاجره منجر به گرفتن قلب بهزاد نبوی و بیهوش شدن وی می شود.

  
سحرنیوز: اعلام حمایت سازمان مجاهدین (انقلاب) از میرحسین موسوی و روند تحولات در ستادهای موسوی همواره با فراز و نشیب های فراوانی روبرو بوده است، بطوریکه از ابتدای زمان مطرح شدن بحث حمایت از موسوی در شورای مرکزی سازمان مجاهدین همواره مخالفتهای جدی در بین اعضا برای حمایت از موسوی مطرح بوده و سه تن از اعضای شورای مرکزی این سازمان هنوز هم با این اعلام حمایت بطور جدی مخالفت می کنند.
به گزارش سحر، در جلسه چهارشنبه شب شورای مرکزی این حزب، بحث و اختلاف در درون شورای مرکزی تا مرز فحاشی و زدوخورد بین علی باقری (که مخالف حمایت از موسوی است) و بهزاد نبوی (که موافق این حمایت می باشد) بالا می گیرد که این مشاجره منجر به گرفتن قلب بهزاد نبوی و بیهوش شدن وی می شود. پس از این ماجرا دیگر اعضای شورای مرکزی باقری و دو مشاجره کننده دیگر را از جلسه بیرون می کنند تا به وضع سلامتی بهزاد رسیدگی شود.
سپس شخص بهزاد نبوی پس از به هوش آمدن جلسه را تعطیل کرده و همه اعضا را از محل بیرون می کند و تنها در محل باقی می ماند.
این گزارش می افزاید، بدلیل اختلافات شدید پدید آمده بین ستادهای مشارکت و مجاهدین و ستادهای موسوی وهمچنین بهم ریختگی ستادهای موسوی در استانهاعملاً ستادهای دو حزب مذکور به خدمت ستادهای موسوی در نیامده اند و تنها چیزی که در این میان عاید موسوی شده است، تنها نام این دو حزب نه چندان خوشنام است.
به هر حال بنظر میرسد بر خلاف نظر موسوی مبنی بر اشتراک نظر 90 درصدی با مجاهدین که در جلسه مشترک با مجاهدین نقل شده است، اختلافات عمیقی دامنگیر جبهه اصلاحات شده بطوریکه می رود تا این اختلافات منجر به فروپاشی ستادهای موسوی شود.
البته این موضوع بیشتر از هر کس باید برای جناب موسوی زنگ خطر باشد که می خواهد دولتی با مشارکت این احزاب تشکیل دهد.


  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: شنبه 88/2/5::: ساعت 10:37 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 146
    بازدید دیروز: 204
    کل بازدید :345273

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<