سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هیچ هزینه کردنی نزد خدا محبوب تر از هزینه کردن به اعتدال نیست . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
ارزش نیوز

  استقبال سرد مردم ایلام از مهندس موسوی

گزارش خبرنگار سحرنیوز حاکیست، در پی سفر تبلیغاتی مهندس موسوی آخرین نخست وزیر کشورمان به استان ایلام استقبال بسیار سردی از او و همراهانش صورت گرفته است. این گزارش می افزاید، محل دیدار موسوی در مسجد جامع شهر ایلام بوده و داریوش قنبری نماینده این شهر و عضو فراکسیون اقلیت برای برگزاری این مراسم تلاش بسیاری نموده است. اما علیرغم این تلاشها برنامه بعلت عدم استقبال مردمی با دوساعت ونیم تأخیر آغاز می شود و در آن زمان هم باز مسجد جامع شهر جمعیت قابل توجهی را به خود نمی بیند. بگونه ای که با توجه به ظرفیت 800 نفری این مسجد نیمی از آن هم خالی مانده بود.
در پی این موضوع قنبری پیشنهاد می کند که به سبک سفرهای استانی رئیس جمهور، با ماشین به درون شهر بروند که با انجام این اقدام هم باز تغییری در وضعیت حاصل نشده و علیرغم حضور تعداد زیادی اتوموبیل موسوی دور بی سروصدا و خلوتی در شهر می زند.
همچنین او در دانشگاه ایلام نیز سخنرانی کرده است. در این جلسه که به دستور فرماندار و دیگر مقامات دانشگاه تمامی امکانات برای آن فراهم شده بود تنها جمعیتی بالغ بر 100 نفر از این جلسه استقبال کرده اند که نیمی از آن هم عوامل اجرایی ستاد و همراهان موسوی بوده اند.
بدین ترتیب موسوی که بعلت کمبود وقت تا رسیدن به زمان انتخابات در انتخاب استانهای تبلیغاتی، دقت زیادی می کند؛ در اولین گام با ناکامی مواجه شده و باید منتظر بماند تا وضعیت دیگر استانها شاید بهتر شود.



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: پنج شنبه 88/1/27::: ساعت 11:15 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 238
    بازدید دیروز: 204
    کل بازدید :345365

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<