سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برترینِ اعمال، دوستی در راه خدا و دشمنی درراه خداست . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
ارزش نیوز

    محمد خاتمی که پس از انتشار فیلم مصافحه وی با دختران و زنان ایتالیایی، به تکذیب قاطع این ماجرا پرداخته و طی سخنانی تبلیغاتی با چاشنی مظلوم‌مایی، هدف از انتشار این فیلم را تنگ کردن عرصه از سوی رقبا برای خود دانسته بود، در دیدار با اعضاء تحریریه یک روزنامه صبح، گفت: آنجا آنقدر شلوغ بود که اگر اتفاقی هم افتاده من‌یادم نمی‌آید!

 

روزنامه شرق در گزارش کوتاهی که از این دیدار منتشر کرد، خاتمی را "مرد تردیدها" معرفی کرده و می‌افزاید وی در این دیدار ضمن این‌که دست دادن با زنان ایتالیایی را تکذیب کرد برای این‌که دروغی نگفته باشد، جانب احتیاط را رعایت کرد و گفت: آنجا آنقدر شلوغ بود که اگر اتفاقی هم افتاده من یادم نمی‌آید!

 

این درحالی است که این توجیه کم‌مایه، یک روز پس از انتشار فیلم مزبور از سوی صادق خرازی عنوان شده بود اما به دلیل اینکه اثری از ازحام در فیلم وجود نداشت و خاتمی با فراغ بال اقدام به دست دادن و خوش و بش با زنان ایتالیایی می‌کرد، با بی‌اعتنایی و تمسخر محافل خبری و کاربران اینترنتی روبه‌رو گردید.

 

 گفتنی است، آخرین حربه ستاد تشکیل شده برای توجیه این اقدام خاتمی پس از انجام اقداماتی نظیر فرافکنی و توجیه شرعی! در روزنامه هم‌میهن، پناه بردن به نرم افزار فوتوشاپ و محو انگشتر خاتمی در اقدامی ابتدایی برای اثبات مونتاژ بودن فیلم است. این درحالی است که بدلیل استفاده از این نرم‌افزار برای محو انگشتر خاتمی، تصویر دست وی غیرعادی و دفرمه شده است. با این حال در تصویر قرارداده شده در خبر پیش رو، انگشتر موجود در دست خاتمی با اندکی دقت قابل رؤیت می‌باشد.   منبع



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: پنج شنبه 86/4/7::: ساعت 9:11 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 15
    بازدید دیروز: 229
    کل بازدید :346930

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<