سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که ما اهل بیت را دوست بدارد و محبّت ما در دلش تحقّق یابد، چشمه های حکمت بر زبانش جاری می شود . [امام صادق علیه السلام]
ارزش نیوز
      سایت مجمع تشخیص مصلحت، آفتاب مامور شده تا افتضاح اعمال حرام خاتمی در دست دادن با زنان ایتالیایی و دروغ‌گویی در تکذیب آن را رفع و رجوع نماید و در این باره به دروغ‌گویی تازه‌ای رو آورده و در دنباله‌ی تکذیبیه‌ی خاتمی، مجددا فیلم اول را مونتاژ خوانده است.

 سایت نزدیک به آقای رفسنجانی نوشته است: "پس از آن کاربران اینترنتی آشنا با فضای مجازی و فنون مونتاژ تصاویر دست به کار شدند و با تحقیقات گوناگون اثبات کرده‌اند که این فیلم دست‌کاری شده است. شنیده‌های خبرنگار آفتاب حاکی از آن است که سید محمد خاتمی نیز توسط پسرش متوجه این دست کاری در فیلم و جعلی بودن آن شده و با اطمینان بیشتری !! به صورت علنی و شخصاً این صحنه را تکذیب کرده است."

 این در حالی است که انتشار فیلم دوم دست دادن خاتمی با دوربین دوم، همه‌ی احتمال این که فیلم اول مونتاژ باشد را نقش بر آب کرده، و حامیان خاتمی و خود وی را دچار آشفتگی کرده است.

 پیش از این فیلمبردار ایتالیایی فیلم، از این که آقای خاتمی دست دادن خود را با زنان ایتالیایی را تکذیب کرده بود، اظهار تاسف کرده و آقای خاتمی را در گفت‌وگوی تمدن‌ها نیز صادق ندانسته بود.

 این دو فیلم را ببینید و قضاوت کنید:                   منبع

 فیلم اول

فیلم دوم



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: سه شنبه 86/4/5::: ساعت 2:1 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 13
    بازدید دیروز: 229
    کل بازدید :346928

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<