سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خلق، نانخور خدایند . لذا محبوب ترینِ خلق نزد خدا، کسی است که به نانخوران خدا سودی رساند وخانواده ای را شادمان کند . [.رسول خدا صلی الله علیه و آله]
ارزش نیوز

 خبر: رادیو جوان در حرکتی غیرقانونی علیه رئیس‌جمهور قانونی و حاکم، و ملت منتخب او، وارد عمل شده است. این کودتا تحت عنوان "نظرسنجی آری یا نه" به اجرا در می‌آید.

الف – نگاه خوشبینانه: ضرغامی، نظامی پیشین، فاقد توانمندی فکری و اجرایی در مدیریت است. این امر بدیهی و طبیعی، زمام امور را به دست مغرضان و معاندان ضدنظام و ملت داده است.

به همین جهت:

1. ضرغامی برای تبدیل شدن به "آقای دوربینی" امور را به دیگران سپرده است. در این راستا ملت مجبور به تحمل صداوسیمای شخصی ضرغامی در بمباران بی‌سابقه‌می‌باشد.

خجالت‌آور آن که برنامه‌ی یک شبکه تلویزیونی، بارها برای نشان دادن تصویر ضرغامی در "شمال" قطع می‌شود و ملت ناچار از شنیدن سخنان بی‌محتوای او می‌گردند، خبر رحلت جانسوز حضرت آیت‌الله العظمی فاضل با تاخیر فوق‌العاده پخش می‌شود. خبرگزاری‌ها اعلان می‌کنند. پیام‌های تلفنی، تسلیت ملت را به یکدیگر ارسال می‌کنند، و تلفن‌ها نقاط کشور و داخل و خارج آن را در این عزای بزرگ به هم وصل می‌کند. اما تلویزیون یا کارتون دارد یا "فیلم خارجی" و یا ... نکته‌ای که شاید در دوران ننگین طاغوت هم بی‌سابقه بوده است.

2. ناتوانی روزافزون ضرغامی در مدیریت، بلبشوی مدیرتی در "رسانه‌ی وی" را ایجاد کرده است، و شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی به دلخواه هر "حاکمی" می‌چرخد؟!

ب – نگاه واقع‌گرایانه: ضرغامی به دلیل خودشیفتگی و خودخواهی، و پا در گل اصلاحات داشتن، ناچار از پوشش خبری اصلاح‌طلبانه‌ی هاشمی، خاتمی، قالی‌باف، رضایی و وکلای بی‌موکل است. در عین آن که تضعیف، تخریب و تخطئه‌ی دولت نیز بدون وقفه فراموش نمی‌شود. در نتیجه اوح مفسده صدا و سیما در 2 سال گذشته، در نظرسنجی رادیو جوان به عنوان یک کودتای تمام عیار ضدملی خود می‌نمایاند. البته ضرغامی با این کار دست به یک عملیات انتحاری می‌زند، بدون آنکه خود بداند.

1. رادیو جوان مسؤول و مروج "لمپنیسم فرهنگی و سیاسی" در راستای اغراض مافیای قدرت و ثروت، نظرسنجی کودتاگرانه، غیرقانونی و ضدملی را برپا کرده است. در این راه از ملت که رئیس‌جمهوری را با محبوبیتی بی‌نظیر از مشروطه تا کنون – طبق کلام مبارک رهبری – انتخاب کرده‌، خواسته است به او رای "آری یا نه" بدهند. آیا ضرغامی به جانشینی "شاه" و انجام "رفراندوم ضدملی" او مباهات می‌کند؟!   ادامه مطلب



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: دوشنبه 86/4/4::: ساعت 2:31 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 47
    بازدید دیروز: 229
    کل بازدید :346962

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<