سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خوهای والا را به دست آورید که خداوندـ عزّوجلّ ـ آنها را دوست دارد، و از کارهای نکوهیده بپرهیزید که خداوند ـ عزّوجلّ ـ آنها را دشمن می دارد . [امام صادق علیه السلام]
ارزش نیوز

حدود یکسال پس از آنکه مرد کرواتی صنعت ایران در جمع رئیس جمهور و در حضور صنعتگران و معدنکاران، از اقدام رئیس جمهور در کاهش نرخ سود بانکی تجلیل کرده و حتی گفته بود حاضر است دست رئیس جمهور و وزیر صنایع را بخاطر این تصمیم که در حمایت از تولیدکنندگان و مقابله با دلالان و نزول خواران گرفته شده است، ببوسد، وی بار دیگر در سخنانی که حاوی دغدغه های تولیدگران بود، از انتقادات به طرح بنگاههای زودبازه دولت به ظلم به احمدی نژاد تعبیر کرد.

 

به گزارش رجانیوز، هادی غنیمی فرد رئیس خانه صنعت و معدن ایران که در آخرین سال دولت خاتمی تلویحاً وی را سفسطه گری توصیف کرده بود که عمر دولت را به این روش تلف کرد، در نخستین همایش بین المللی مبلمان، طراحی و دکوراسیون داخلی که امروز برگزار شد، خطاب به انتقادکنندگان از طرح بنگاههای زودبازده گفت: کسانی که این ایرادات را مطرح می کنند، وقتی نوبت به خودشان می رسد برای هرکاری که می خواهند انجام دهند، 8 سال وقت طلب می کنند. حالی که احمدی نژاد تنها 3 سال است که رئیس جمهورشده و حدود یک سال و نیم از طرح بنگاههای زود بازده وی می گذرد.

 

وی ادامه داد: ایرادگیران انتظار دارند دراین مدت کم این طرح به بار بنشیند که انتظاری بیجا است. چرا شلوغش می کنید و نمی گذارید که این طرح مهم به ثمر بنشیند وبعد درباره اش اظهار نظر کنید؟

 

غنیمی فرد تسهیلات زودبازده را توصیه سازمان ملل متحد به کشورهای درحال توسعه دانست و گفت: از نظر من بنگاههای زودبازده ، مقدس هستند.

 

وی گفت: ساخت کارخانه های بزرگ علاوه بر تخصیص صدهامیلیارد دلار دهها سال به طول می انجامد اما بنگاههای زود بازده خیلی زود وباهزینه کم به بار می نشیند که باعث اشتغال خیل عظیم جوانان خواهد شد.

 

هادی غنیمی فرد یا همان مرد کرواتی صنعت ایران سال گذشته در جمع صنعتگران خطاب به رئیس جمهور گفته بود: «رئیس‌جمهور محبوب، وزاری محبوب از طرف 80 هزار واحد صنعتی و تولیدی وظیفه دارم به شما بگویم: سپاس، سپاس، سپاس. کار امسال‌تان کارستان بود، اگر مقاومت شما نبود با سروصدای نزول‌خواران نمی‌توانستیم به نرخ 12 درصدی برسیم. آنها می‌خواستند ما را (صنعتگران) در برابر شما فشل کند.»

 

وی به عنوان نماد تولیدکنندگان صنعتی فراری از دلالی هنوز به تئوری های اقتصادی احمدی نژاد باور دارد و از آنها دفاع می کند.



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: شنبه 87/4/22::: ساعت 8:49 صبح


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 60
    بازدید دیروز: 273
    کل بازدید :345460

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<