سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از ابلهى است پیش از توانا بودن شتابیدن ، و پس از فرصت داشتن درنگ ورزیدن . [نهج البلاغه]
ارزش نیوز

  نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران
آیت‌الله مصباح از نزدیک‌ترین مجاهدان به اندیشه امام هستند

 گروه سیاسی: ادعاهای اخیر موسوی لاری در مراسم چهلم درگذشت آیت الله توسلی مبنی بر مخالفت امام در انتصاب محمدی عراقی به عنوان نماینده خود در سپاه پاسداران به منظور جلوگیری از نفوذ تفکرات پدر همسر وی یعنی آیت الله مصباح، و تکرار این ادعاها از سوی فردی که به تناقض گویی در بیان وقایع اشتهار دارد در سایت نزدیک به فرمانده اسبق سپاه، با واکنش حسین شریعتمداری روبرو شد و وی در یادداشتهای جداگانه ای به این مسئله پرداخت که محمدی عراقی پس از شهادت شهید محلاتی از سال 64 تا 67 نمایندگی امام در این نهاد انقلابی را عهده دار بوده است.

 در این زمینه نماینده ولی فقیه در سپاه نیز با توجه به حضور 3 دهه ای خود در این بخش، درباره شبهادت مطرح شده پیرامون حضور محمدی عراقی در سمت نمایندگی امام (ره) در سپاه، گفت: به خاطر حضور در مدرسه حقانی و مسئولیتهای مختلف در سپاه از این مسئله اطلاع همه جانبه دارم چون هم در مدرسه حقانی ارتباط نزدیکی با محمدی عراقی داشته و دارم و هم به عنوان شاگرد بهره‌های زیادی از استاد بزرگوار مصباح یزدی برده‌ام.

 سعیدی افزود: پس از انتصاب شهید محلاتی به عنوان نماینده امام (ره) در سپاه، محمد عراقی قائم مقام نمایندگی سپاه بود که پس از شهادت شهید محلاتی، محمدی عراقی حکم گرفتند و منصوب شدند و نماینده امام (ره) در سپاه بودند و این مسئله قابل انکار نیست. با حکم امام (ره) اولین نماینده ایشان شهید محلاتی بود و بعد از آن شهید، افراد ارزشمندی چون طاهری خرم آبادی، فاکر، محمدی عراقی و آیت الله موحدی کرمانی این مسئولیت را بر عهده داشتند.

 وی درباره برخی شبهات که از اظهار نگرانی امام (ره) از تفکرات محمدی عراقی سخن می‌گفت، اظهار داشت: آنچه در مورد خطر نفوذ تفکرات مطرح می‌شود یک مطلب واقعیت دار نیست و با نوع دیدگاههای امام (ره) سازگاری ندارد و با توجه به مستندات تاریخی نیز قابل خدشه است.

 نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه آیت الله مصباح از نزدیک ترین مجاهدان به اندیشه و تفکر امام هستند، گفت: مصاحبه آیت الله معصومی که از مبارزات انقلابی آیت الله مصباح و 2 ماه پنهان شدن وی در کوه سخن گفته بود نیز قابل توجه است.

 سعیدی یادآور شد: باید توجه داشت که مجموعه‌ انقلاب ها و نبردها ریشه اعتقادی داشته‌اند و کسانی که در این خط مقدم اعتقادی حضور داشته‌اند بیشترین حضور جهادی را دارند. برخی در گذشته هم می‌گفتند شهید مطهری زندان نرفته بود اما معیار، مبارزه اعتقادی است و آقای مصباح نیز در دوران گذشته و امروز از جهت پیش بینی و آسیب شناسی سیاسی، قوی ترین فرد است. در دوران اصلاح طلبان هم که بیشترین حمله به مبانی اعتقادی انجام شده، 6 هزار ساعت سخنرانی کرده و اندیشه‌های التقاطی را تبیین کردند و از این نظر، شخصیتی را نمی‌توان بین تفکرات امام (ره) و رهبری با ایشان دید و اگر بحث انتصاب محمدی عراقی مطرح می‌شود به خاطر تخریب آقای مصباح است.    منبع مطلب



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: یکشنبه 87/2/8::: ساعت 11:14 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 142
    بازدید دیروز: 204
    کل بازدید :345269

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<