سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت را بگیرید؛ حتی از مشرکان . [امام علی علیه السلام]
ارزش نیوز

  اختلاف در اردوگاه اصلاح طلبان بالا گرفت:
حضور یا عدم حضور در دور دوم انتخابات

 خبرنگار رجانیوز گزارش داد اختلاف میان اصلاح طلبان درخصوص حضور یا عدم حضور در دور دوم انتخابات مجلس هشتم به ویژه در شهر تهران بالا گرفته است.

 بنا بر این گزارش، در جلسه چهارشنبه شب اصلاح طلبان که با حضور کاندیداهای راه یافته به دور دوم تهران برگزار شد، علی رغم توافق درباره حضور در دور دوم انتخابات در شهرستان ها، به دلیل اختلافات عمده میان حاضران، تصمیم گیری درباره حضور یا عدم حضور در دور دوم انتخابات تهران به نتیجه نرسید.

 گفته می شود پس از شکست سنگین اصلاح طلبان در تهران و شهرستانها، اغلب اعضاء این جریان مایل به کناره گیری از رقابت و ادامه پروژه ناتمام شانتاژ مبنی بر تشکیک در شمارش آرا هستند. این طیف معتقدند حضور مجدد در انتخابات موجب تثبیت شکست این جریان می شود و هیچ بهانه ای را هم برای توجیه این شکست اعم از تکرار ادعاهایی مانند تشکیک در شمارش آرا و دخالت در انتخابات و... باقی نمی گذارد.

 با این حال، تعدادی از کاندیداهای راهیافته به دور دوم در جلسه 2 شب قبل، به هزینه شدن کامل اعتبار و حیثیت سیاسی جریان اصلاح طلب و سران آن یعنی خاتمی، کروبی و هاشمی اشاره کرده و خالی کردن میدان را مساوی با جا زدن در افکار عمومی و کاهش شدید اعتماد بدنه هواداران برای حرکت های بعدی ارزیابی کرده اند.

 از سوی دیگر به دنبال انتقادات تند حزب اعتمادملی و سرلیست انتخاباتی آن، رسول منتجب نیا از ستاد ائتلاف اصلاح طلبان، در حزب متعلق به مهدی کروبی نیز درخصوص حمایت یا عدم حمایت از اصلاح طلبان راهیافته به دور دوم اختلافاتی وجود دارد و تاکنون در این زمینه تصمیم گیری قطعی نشده است.



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: یکشنبه 87/1/18::: ساعت 9:56 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 85
    بازدید دیروز: 273
    کل بازدید :345485

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<