سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و در باره کسانى که از جنگ در کنار او کناره جستند ، فرمود : ] حق را خوار کردند و باطل را یار نشدند . [نهج البلاغه]
ارزش نیوز

از توجیه تا دستور به مراجع, از تکذیب خاتمی تا توضیحات فیلم بردار!

 ماجرای تعجب آور دست دادن خاتمی با زنان و دختران ایتالیایی با تکذیب امروز خاتمی در روزنامه کرباسچی ابعاد جدیدی به خود گرفت.

 به گزارش رجانیوز، در حالی که یش از این صادق خرازی با توجیه این مسالهو دست دادن خاتمی را به دلیل از دست دادن کنترل و ازدحام جمعیت ذکر کرده بود، محمد خاتمی این مساله را به کلی تکذیب کرد!

خاتمی همچنین فیلم منتشر شده را مونتاژ خواند.

 گفتنی است، تصویر بردار صحنه دست دادن محمد خاتمی با زنان ایتالیایی که برای اولین باراین تصاویر را او در اینترنت منتشر کرده است، در وبلاگ شخصی خود به تشریح این ماجرا پرداخت.

 این فرد ایتالیایی که "اورما" نام دارد در وبلاگ خود نوشته است:
"من در شهر اودین که شهری کوچک در شمال شرقی ایتالیا است زندگی می کنم. از قضا این مکانی است که حدود یک ماه پیش به صحنه دست دادن های معروف آقای خاتمی تبدیل شد، اما در آن زمان هیچ کسی به این موضوع توجه نکرد تا زمانی که توجه روزنامه های ایران و مطبوعات جهان را به خود جلب کرد.

 در روز مورد نظر چندین فیلمبردار و عکاس روی آقای خاتمی زوم کرده بودند. گزارشگران، سیاستمداران، اشخاصی گمنام و چهار زن در صف بدرقه آقای خاتمی حضور داشتند.
همه حاضران در محل و حتی خود من که چند سانتیمتر دورتر از آقای خاتمی بودم حرکات وی را مشاهده کردیم و از این صحنه ها فیلمبرداری شد.

 زمانی که ویدئوهای خود را برای اولین بار تماشا کردم و تصمیم گرفتم که آن را بر روی یوتیوب (سایت اشتراک قطعات ویدئویی) قرار دهم از این موضوع خبر داشتم که این یک نوع ریسک است اما فکر نمی کردم که واکنش ها تا به این حد باشد.
هم اکنون سخت در تلاشم همه فیلم هایی که در جریان دیدار خاتمی از ایتالیا و بعد از آن جمع آوری کرده ام در اینترنت قرار دهم.
من با افرادی که فکر می کنند این اخبار واقعا صحت دارد هم نظر هستم."

 همچنین یش از تکذیب رسانه ای خاتمی، برخی برتن کنندگان لباس روحانیت با ارائه نظریاتی از فقها خواسته بودند تا به حلیت دست دادن با نامحرمان حکم کنند!

 در این باره محمد تقی فاضل میبدی(از مرتبطان باند مهدی هاشمی)در یادداشتی که در روزنامه ی"هم میهن" متعلق به غلامحسین کرباسچی آن را به چاب رساند ،نوشت:جا دارد فقهای شیعه در امثال چنین مسائلی با در نظر داشتن موضوع و حفظ آداب و رسوم مجددا بازنگری کنند!

 وی با لحنی معترضانه خطاب به فقها افزود:اگر مصافحه با زنان نه از نگاه جنسی که از نگاه آداب و رسوم اجتماعی لحاظ شود چرا باید حرام شود؟!    منبع



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: پنج شنبه 86/3/31::: ساعت 2:27 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 55
    بازدید دیروز: 104
    کل بازدید :346026

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<