سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که راز خود را نهان داشت ، اختیار را به دست خویش گذاشت . [نهج البلاغه]
ارزش نیوز
دیدار مسوولین و جمعی از اقشار مردم یزد

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در دیدار مسوولان اجرایی و جمعی از قشرهای مختلف مردم استان یزد با تاکید بر این‌که مسوولان در سطوح مختلف باید فرصت خدمت‌گزاری به مردم را قدر بدانند، مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی را رهایی کشور از بیماری سنگین و تاریخی استبداد و سلطه‌پذیری دانستند و تصریح کردند: نفس گرم امام خمینی (ره) که توانست یک ملت را بعد از قرن‌ها رکود و سستی از استبداد و سلطه‌پذیری نجات دهد و به زنده‌ترین ملت دنیا تبدیل کند، هم‌چنان با قدرت دمیده می‌شود و در روح و جان ملت جاری است.

رهبر انقلاب اسلامی، گذار کشور از مرحله‌ای حساس را یادآور شدند و افزودند: البته این حساس بودن شرایط و نشانه‌های آن بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همواره وجود داشته است و این مساله به معنای وجود خطر و بحران نیست.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در تبیین این مساله افزودند: بزرگ‌ترین و اساسی‌ترین کار انقلاب اسلامی که به برکت نفس گرم امام خمینی (ره) انجام شد، تغییر جوهری در مسیر تاریخ کشور و رهایی ملت ایران از بلای استبداد و سلطه‌پذیری بود که سال‌های متمادی و از زمان حکومت قاجار تا پایان دوره‌ی پهلوی، سایه سیاه آن بر این کشور سنگینی می‌کرد. ادامه مطلب



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: یکشنبه 86/10/16::: ساعت 10:36 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 81
    بازدید دیروز: 229
    کل بازدید :346996

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<