سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش خود را نادانى میانگارید ، و یقین خویش را گمان مپندارید ، و چون دانستید دست به کار آرید ، و چون یقین کردید پاى پیش گذارید . [نهج البلاغه]
ارزش نیوز

  موسویان بار دیگر در جوار رفسنجانی مقابل دوربین‌ها

 متهم پرونده جاسوسی هسته ای برای دومین بار طی 45 روز گذشته در جوار رفسنجانی مقابل دوربین های عکاسان رسانه های خبری حاضر شد.

 به گزارش رجانیوز، در حالیکه فضاسازی گسترده حامیان این متهم برای تبرئه وی شکست خورده و به دنبال اعتراض دولت و دانشجویان، قرار منع تعقیب وی با دستور دادستان تهران نقض شد، وی بار دیگر صبح امروز همراه با هاشمی رفسنجانی به منظور افتتاح افتتاح «مرکز پزشکی خاص شرق» در منطقه 15 تهران، مقابل دوربین ها ظاهر شد.

 وی نخستین بار پس از بازداشت، 21 آبانماه سال جاری دوشادوش رفسنجانی و حسن روحانی به همایش "اتحاد ملی" مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت که پیش از بازداشت، معاونت پژوهشهای بین الملل آن را برعهده داشت، قدم گذاشته و به فاصله 2 صندلی از رفسنجانی نشسته بود.

 حضور موسویان در همایش مذکور همزمان با سخنرانی رئیس جمهور در جمع دانشجویان دانشگاه علم و صنعت و هشدار شدیداللحن وی به افرادی بود که قصد دارند با اعمال فشار، مسیر طبیعی رسیدگی به این پرونده را منحرف سازند.

 زمینه سازی برای تطهیر و اعلام تبرئه این متهم البته زمان زیادی نبرد و حدود 2 هفته بعد (6 آذر)، سخنگوی قوه قضائیه اعلام کرد موسویان از 2 اتهام جاسوسی و انتقال اطلاعات به بیگانگان تبرئه شده است.

 با این حال، وی برای بار دوم، امروز همراه با هاشمی به افتتاح مرکزی رفت که عضو هیئت امنای آن نیز می باشد.  این مرکز پزشکی توسط بنیاد امور بیماری‌های خاص احداث شده است. فاطمه هاشمی دختر بزرگتر رفسنجانی سالهاست که ریاست بنیاد امور بیماریهای خاص را برعهده دارد.

 پیش از این، برخی رسانه ها و شخصیت های سیاسی از قرار گرفتن یک متهم در کنار یک مقام بلندپایه در حالیکه پرونده وی در مراحل بازپرسی و رسیدگی قضایی قرار دارد، به اعمال فشار غیرمستقیم به دستگاه قضایی و به مخاطره افتادن استقلال قضایی تعبیر کرده بودند.

 اخبار مرتبط:

 موسویان در جوار رفسنجانی، هشدار دانشجویان به احمدی‌نژاد



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: سه شنبه 86/10/4::: ساعت 5:12 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 89
    بازدید دیروز: 229
    کل بازدید :347004

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<