سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] کارها چنان رام تقدیر است که گاه مرگ در تدبیر است . [نهج البلاغه]
ارزش نیوز

  رضاخاتمی نظام را به «فاصله گرفتن» از آن تهدید کرد!

 >> محمدرضا خاتمی نایب رئیس مجلس ششم گفته: بعضی فتنه گران قتلهای زنجیره ای اکنون در قدرت هستند. وی همچنین بدون ارائه هیچ توضیحی عنوان کرده است:ما به میزانی که عناصر دمکراسی در درون حکومت باشد حاضریم از آن دفاع ‌کنیم و هرچه از این مبانی فاصله بگیرد، از آن فاصله می‌گیریم!

 >> در جلسه لاریجانی با هادیان سیاسی سپاه، دبیر شورای عالی امنیت ملی به طور مشخص از محسن.س (عنصر رسانه ای دوم خردادیها) و  فاطمه. ح (نماینده مجلس ششم) به عنوان دلالهای صدور قطعنامه علیه ایران نام برده است. وی در این جلسه همچنین سخنان و موضعگیریهای داخلی و بین المللی رئیس جمهور را یک عامل مهم در پیشبرد برنامه هسته ای کشور در ابعاد سیاسی و دیپلماتیک ارزیابی کرده است.

 >> سایت اینترنتی خبرگزاری اتحادیه میهنی عراق خبر داد صالح المطلک (یکی از سران فراکسیون پارلمان و رئیس جبهه گفتگوی ملی عراق)، ریاست نشست سالانه سازمان مجاهدین (خلق) را که روز شنبه در یکی از پایگاههای گروهک مجاهدین به نام اشرف برگزار شد، برعهده داشته است.
این سایت نوشته بیشتر شرکت کنندگان در این نشست را شخصیتهای سیاسی از استانهای کرکوک، دیاله و تکریت تشکیل داده بودند.

 >> روزنامه ال پاپیس چاپ مادرید نوشت:با مرگ آیت الله العظمی محمد فاضل لنکرانی، ایران در یک لحظه بسیار حساس بر سر برنامه هسته ای، یکی از بزرگترین نظریه پردازان مذهبی خود را که نماینده  بخش افراطی رژیم اسلامی بود، از دست داد!
این روزنامه نوشته است: آیت الله لنکرانی درسال 1998 میلادی گروهی را برای قتل سلمان رشدی نویسنده کتاب آیات شیطانی که هفته گذشته ملکه انگلیس به او لقب شوالیه داد، گردهم آورده بود.

 >> فرانسیس هریسون خبرنگار شبکه تلویزیونی بی بی سی در تهران گفته  دامنه مبارزه با مفاسد اجتماعی در ایران به حریم خصوصی منزل او نیز سرایت کرده  است! وی در مورد علت این امر توضیحی نداده است!!

 >> مجله اشپیگل در مقاله ای نوشت: چندین ایالت آمریکا از جمله ایالت تگزاس، میشیگان، اورگون، نیوجرسی و فلوریدا با وضع  قوانینی قصد دارند کنسرسیوم های آلمانی از جمله شرکت های دایملر و زیمنس را به خاطر مناسبات اقتصادی و معاملات با ایران تنبیه کنند.
این مجله آلمانی از این تلاش آمریکاییها علیه شرکتهای آلمانی با عنوان «سیاست اقتصادی میهن پرستانه» یاد  کرده است!!

 >> روزنامه الحیات در مقاله ای که در نسخه اینترنتی خود به انتشار رسانده، نوشته ایرانی ها و فلسطینی ها باید از ایهود باراک وزیر دفاع جدید رژیم صهیونیستی بترسند چرا که وی می خواهد با هماهنگی با امریکا، ضرب شستی به ایران نشان دهد!!

 >> م. الف که با عنوان«رییس سندیکای مستقل کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه» در نشستی در لندن شرکت کرده، گفته که وی بیش از ده بار توسط مأموران دستگیر شده و خود، اعضای خانواده و حتی کودکانشان مورد ضرب و شتم واقع شده اند!!

وی از سندیکاهای بین المللی خواسته تا وی را به رسمیت بشناسند!

 >> برخی نمایندگان فراکسیون اصولگرایان مجلس در گفتگو با خبرنگار رجانیوز، جنجال آفرینی اعلمی و جبارزاده (اعضای فراکسیون اقلیت) در جلسه امروز مجلس و کتک کاری آنها با شافعی به دلیل اعتراض لفظی وی را یادآور تنشها و غوغاسالاریهای رنجش آور دوم خردادیها درمجلس ششم دانستند و تکرار چنین وقایعی را مهر خاتمه ای برای دوم خردادیها در انتخابات آتی مجلس ارزیابی کردند.

 منبع



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: چهارشنبه 86/3/30::: ساعت 8:20 صبح


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 70
    بازدید دیروز: 104
    کل بازدید :346041

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<