سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و در پى جنازه‏اى مى‏رفت ، شنید مردى مى‏خندد فرمود : ] گویا مرگ را در دنیا بر جز ما نوشته‏اند ، و گویا حق را در آن بر عهده جز ما هشته‏اند ، و گویى آنچه از مردگان مى‏بینیم مسافرانند که به زودى نزد ما باز مى‏آیند ، و آنان را در گورهاشان جاى مى‏دهیم و میراثشان را مى‏خوریم ، پندارى ما از پس آنان جاودان به سر مى‏بریم . سپس پند هر پند و پند دهنده را فراموش مى‏کنیم و نشانه قهر بلا و آفت مى‏شویم . [نهج البلاغه]
ارزش نیوز

بنا به اظهارات مکرر وزیر اطلاعات، "حسین موسویان" با تحت‌نظر بودن به مدت شش ماه، به طور قطعی اطلاعات هسته‌ای را به دولت انگلیس هدیه می‌کرده است. بنا بر همین گفته‌ها، این مساله به "حسن روحانی" رئیس سابق و حال موسویان؟! اطلاع داده شده، و درخواست جلوگیری از ادامه کار موسویان در مرکز تحقیقات مجمع تشخیص را نموده‌اند، اما هیچ‌گونه تاثیری نداشته است. موسویان پس از دستگیری 9 روزه و وثیقه 200 میلیون تومانی آزاد و مدت‌ها منتظر محاکمه ماند!

 

در هفته گذشته مسایلی رخ داد:

- خبر گسترده از فشار سران مافیا به قاضی پرونده برای تبرئه او منتشر شد، که طبق روال قدرتمندان همیشه زورگو، برای ملت امری طبیعی بود.

- حسن روحانی، بدون داشتن هرگونه مسؤولیت در قوای سه‌گانه و هرگونه جایگاه ملی پس از سفر به اروپا مصاحبه‌ای پرخاشگرانه کرد، و در دفاع از حسین موسویان داد سخن راند. او ترکتازی‌اش را وسیع‌تر نمود و هر آن کس را که از خبر فشارهای وارده به قاضی پرونده اطلاع دارد و آن را برای مردم بازگو می‌کند، به "بریدن زبان و کندن پوست" وعده داد. البته بنا به مدرک دکترای فرنگی‌اش در دانشگاه نامعلوم، این امر را به نحوه‌ای "مدرن" اعلان کرد!

- مسیح، آن کارگزار قیصر در روزنامه جمهوری – ارگان رفسنجانی – در سرمقاله‌ای به دفاع جانانه از متهم به جاسوسی پرداخت و رئیس‌جمور را به دلیل اشاره به اتهامات ضدملی و براندازانه او – که بنا به حضورش در مجمع تشخیص مصلحت – جرمی مضاعف است به "مصلوب شدن توسط مافیا" اخطار داد.

- حسن روحانی شاه‌کار دیگر خود را در همایش "اتحاد ملی" به کار برد. در این همایش "متهمِ آزاد با وثیقه در ردیف اول کنار دست هاشمی رفسنجانی و حسن روحانی نشست. تصاویر آن در رسانه‌ها منتشر شد و اعلان کرد که متهم تبرئه گردیده، و به دلیل اتهامات وارده بر او مستحق "نوازش" و اعاده حیثیت است و به همین جهت برآیند ملی آن شد که همایش فوق برای "نمایش آزادی و تبرئه موسویان بدون محاکمه" بوده است.

گرچه سال‌هاست ملت به روش‌های مافیایی آشنا گردیده و "قدرت‌ و ثروت ملی" را با چنبره زدن اژدهای هفت‌سر تحمل نموده است، و هر چند غارت اموال ملت که مفاسد اقتصادی را در سطح کلان در کشور اسلامی پیامد داشته شاهد بوده، و از آن روی که می‌داند "مافیای پشت صحنه" مأمن و ملجأ است و خود نیز دست‌اندرکار! و به آن جهت که آگاه است چرا "مهدی هاشمی" با رشوه‌گیری فاجعه‌بار، نه‌تنها از مهلکه جان به در می‌برد، بلکه هیچ‌ حساب‌رسی در پی او نیست، اما اتهام ضدملی حسین موسویان را از نوع دیگری می‌داند.

به همین دلیل اعلان "تبرئه او را" بدون آنکه دادگاهی تشکیل شود، و یا حتی خبر تشکیل آن به گوش ملت برسد، و بدون آنکه یک مورد از اتهامات موسویان در رسانه‌ها مطرح شود، به هیچ روی نمی‌پذیرد. اعلان از طرف هر کس و هر قوه‌ای که باشد، ملت بیدار است و در صحنه! امروز به لطف خداوند "قوه مجریه" در اختیار مافیاگران نیست. بنابراین ملت حداقل یک امید دارد و با همان امید "خشم و قهر" خود را نصیب کسانی خواهد کرد که "پرونده متهم جاسوس" را پیش از تشکیل دادگاه، با تلاش‌های آشکار خود "مختومه" اعلان نمودند.

 

اما چند نکته:

- حزب‌های ناراست به نام راست، چرا در خفقان به سر می‌برند؟

- مجلس و مجلسیان به کدام سو توجه دارند؟ نظام اسلامی، کشور صاحب‌الامر عجل‌الله تعالی فرجه الشریف، آبروی خودشان، برای آن‌ها چقدر اهمیت دارد؟

- اگر برای مافیاگران و ابزارها و عوامل سرسپرده آن‌ها "روز رستاخیزی" وجود ندارد، آیا حزب‌ها و وکلا هم در حلقه آن‌ها قرار گرفته‌اند؟ و اگر خدای نکرده چنین است، "مردم" و "افکار عمومی" و "چشم‌های همیشه ناظر ملت" چطور؟

- "نواب صفوی" آن شهید همیشه سرافراز "رزم‌آرای خودفروخته" را به جرم "وابستگی و مزدوری به انگلیس" به "اعدام" محکوم کرد. شهید نواب صفوی، با این حرکت خود، علاوه بر رسالت روحانی، وطن‌دوستی را در نابودی "مزدور بیگانه" برای همیشه در تاریخ روحانیت ثبت نمود. امروز چند روحانی غاصب لباس روحانیت، چگونه در دفاع از متهم به جاسوسی با داشتن پرونده و اسناد و مدارک، محکمه پیش از محاکمه تشکیل می‌دهند و آبروی برباد رفته خود را فدای تبرئه او می‌کنند؟ آیا جز این است که اگر "موسویان" محاکمه علنی شود، بسیاری از مسایل پشت پرده از افراد دیگر افشا خواهد شد؟

- شهید شریعت شیخ فضل‌الله نوری، به جرم دفاع از شریعت، بر "دار مزدوران انگلیس" و "روس" رفت، تا روحانیت عظیم‌الشأن همیشه مطهر و با افتخار بماند. اما او یک جمله سرنوشت‌ساز در پاسخ به پیشنهادهای پناهندگی به سفارتخانه‌های به یادگار نهاد که: "آیا رواست پس از هفتاد سال که محاسنم را برای اسلام سفید کرده‌ام به بیگانه پناه ببرم؟ واقعیت آن است که روحانیت برای اسلام می‌زید و برای اسلام می‌میرد". این تعداد عوامل پشت‌صحنه و روی صحنه که با کشیدن "آژیر خطر"، "شرایط ویژه" و برپایی همایش و نوشتن سرمقاله و ... متهم به جاسوسی را حمایت کردند، غاصبان لباس روحانیت و مایه شرمساری هستند. بر روحانیت وارسته، به ویژه خطبای جمعه – منهای هاشمی رفسنجانی – است که به اعاده حیثیت برآیند.

- ملت در پی آن است که با "تشکیل دادگاه علنی" و رسیدگی "پرونده ملی"، حسین موسویان محاکمه شود. در هیچ تاریخی چنین امری سابقه نداشته که یک متهم به جاسوسی علیه نظام یک کشور، در خفا و بدون تشکیل دادگاه تبرئه شود. در غیر این‌صورت "حق ملی" است از آن چه می‌داند، پرده بردارد، و همه عوامل این فاجعه را در "دادگاه ملی" محاکمه کند. منبع



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: دوشنبه 86/9/12::: ساعت 12:58 صبح


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 157
    بازدید دیروز: 104
    کل بازدید :346128

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<