سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند متعال، کسی را که در زندگی اش بخیل است و به هنگام مرگش بخشنده می شود، دشمن می دارد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
ارزش نیوز

سرپرست بنیاد باران پیش از آغاز سفر هفته گذشته محمد خاتمی به مشهد مقدس که با تبلیغات گسترده میدانی در سطح این شهر نیز همراه بود، وعده داده بود که وی، روز پنج شنبه اول آذر در دانشگاه فردوسی مشهد سخنرانی خواهد کرد.

 متعاقب این اعلام اولیه تعدادی از تشکل های دانشجویی این دانشگاه خواستار تبدیل شدن این برنامه به یک مناظره در حضور دانشجویان با شرکت سردبیر هفته نامه پرتو سخن به عنوان یکی از منتقدان جدی دولت سابق شدند. اما پس از طرح این درخواست، ضمن مخالفت با مناظره، سخنرانی خاتمی در دانشگاه به طور غیرمنتظره ای لغو اعلام شد.

 سردبیر هفته نامه پرتو سخن در گفتگو با رجانیوز، با انتقاد از زیر بار نرفتن خاتمی برای شرکت در مناظره، اهداف و مباحث مورد نظر برای طرح در این گفتگوی انجام نشده را بیان کرد.

 حجت الاسلام قاسم روان بخش در گفتگو با رجانیوزبه عدم سخنرانی سید محمد خاتمی در دانشگاه فردوسی مشهد اشاره و تصریح کرد: با وجود آنکه آقای خاتمی در دوران ریاست جمهوری خود دائماً از شفاف سازی در مواضع و آزادی در گفتار سخن می گفتند، حاضر به مناظره در دانشگاه نشد و از انتقادات دانشجویان و مناظره ای که توسط تشکل های دانشجویی این دانشگاه با دعوت از بنده به عنوان سردبیری دائم المنتقد از مواضع فکری و عملکرد دولت اصلاحات برایش ترتیب داده شده بود، شانه خالی کند و بدون هیچ گونه سرو صدا با توجه به نزدیک بودن انتخابات مشهد مقدس را ترک کند.

 وی در ادامه مباحث دینی و فرهنگی را از جمله موضوعاتی دانست که قرار بود در مناظره با خاتمی مطرح شود چراکه در دوره موسوم اصلاحات، فرهنگ کشور مورد هجمه های ضد دینی و اسلامی قرار گرفت که تماماً برگرفته از غرب و تفکرات لیبرالیستی بود.

 روان بخش با اشاره به انتشار کتاب های غیراخلاقی و حتی مروج همجنس گرایی در ایران اسلامی توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت مدعی اصلاحات بیان داشت: با توجه به رونق فرهنگ غربی و لیبرالیستی در دوره آقای خاتمی، اگر با مناظره موافقت می شد، جا داشت عمده بحث حول آسیب شناسی فرهنگ اسلامی در این دوره، صورت گیرد.

 سردبیر هفته نامه پرتو سخن با بیان اینکه خاتمی در مواضع اخیر خود متوجه فاصله زیاد از مواضع دینی و اسلامی شده است، اظهار داشت: آقای خاتمی علیرغم آنکه طرفدار لیبرالیسم و مکتب غرب است، در سخنرانی های اخیر از افزایش روز افزون فساد در جامعه ابراز تاسف و نگرانی کرده است. البته ایشان قبل از آنکه این گونه تاسف بخورد باید به ریشه یابی فساد در جامعه بپردازد تا ریشه های آن را در دوره ریاست جمهوری خود پیدا کند.

 روان بخش سفر های دکتر احمدی نژاد به کشورهای اروپایی و آمریکایی را بسیار موثر در جهت استحکام روابط بین الملل خواند و افزود : دکتر احمدی نژاد در سفر هایش و بویژه در سفرش به آمریکا توانسته است بسیاری از مردم جهان را با مخاطب قرار دادن خود نسبت به ایران هسته ای خوش بین کند و مواضع اصیل اسلامی را به جهانیان عرضه نماید.

 وی در پایان گفت: پذیرش گسترده سخنان رئیس جمهور کشورمان در سطح جهان ناشی از فطرت پاک و دین محور مردم جهان است. البته مکتب اهل بیت اسلام و تشیع نیز به آن دلیل که همگان را تحت پوشش خود قرار می دهد و کامل است، می تواند با عرضه درست مخاطبان زیادی را جذب نماید.



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: دوشنبه 86/9/5::: ساعت 10:11 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 119
    بازدید دیروز: 104
    کل بازدید :346090

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<