سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بشنو تا بدانی و ساکت شو تا سالم بمانی . [امام علی علیه السلام]
ارزش نیوز
رادیو اسرائیل درگزارش رسمی خود، اراذل و اوباش دستگیر شده در طرح امنیت اجتماعی را "لوطی های جنوب شهر" خطاب کرد!

به گزارش رجا نیوز پس از آغاز مرحله سوم طرح امنیت اجتماعی که طی آن برخورد قاطع با اراذل و اوباش هدفگذاری شده بود،رسانه های غربی به تخطئه این اقدام نیروی انتظامی پرداختند که البته به دلیل استقبال مردم از این طرح، این پروژه روانی به توفیق چندانی در عرصه تاثیرگذاری بر افکار عمومی نایل نیامد.

  در جدیدترین موضعگیری از این دست که البته به نظر می رسد فارغ از کارکردهای داخلی طراحی شده است، رادیو اسرائیل در اظهارنظر شگفت انگیزی مدعی شد:در تهران ماموران امنیتی حکومت به بهانه مبارزه با آنچه اراذل و اوباش می خوانند، به دستگیری و آزار گسترده  لوطی های جنوب شهر تهران پرداخته اند!

 مشابه این رویکرد پیش از این نیز از سوی بی بی سی به کار گرفته شده بود.این شبکه سلطنتی انگلیسی،چندی پیش مردان ایرانی را بخاطر عدم ایستادگی در برابر نیروی انتظامی در قبال برخورد با زنان بد حجاب  "بی غیرت"(!)  خطاب نموده بود!

 به نظر می رسد اینگونه دلسوزیهای رسانه های غربی برای «لوطیهای تهرانی» و «غیرت ایرانیها» ،آن هم در مناطقی از دنیا که از لحاظ  آمار جرم و جنایت و تجاوز در جهان، پیشرو هستند، آنقدر مضحک بوده اند که نزدیکترین منابع رسانه ای داخلی به غرب هم در این زمینه ترجیح داده اند تا سکوت پیشه سازند و رسانه های خارجی را در اینگونه عملیات روانی تنها گذارند.  



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: دوشنبه 86/5/29::: ساعت 9:59 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 9
    بازدید دیروز: 273
    کل بازدید :345409

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<