سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش را فراگیرید که فرا گرفتنش، حسنه است. [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
ارزش نیوز

به گزارش سحرنیوز در پی افشاگری های رئیس جمهور در روزهای گذشته مبنی بر تخلفات مالی و مفاسد اقتصادی دولتهای گذشته و افراد وابسته به برخی مقامات، هاشمی رفسنجانی به شدت احساس خطر کرده و سعی دارد تا از مناظره های انتخاباتی جلوگیری بعمل آورد. او می داند که زمان مناظره بهترین فرصت را برای احمدی نژاد فرآهم خواهد آورد تا در پاسخ به تخریبها و اهانتهای گسترده ماههای اخیر جریانات وابسته به هاشمی، به روشنگری در قبال آنها پرداخته و از عملکرد دولتهای گذشته پرده برداری کند.
بر این اساس همچنین شنیده های خبرنگار سحر نیوز حاکیست هاشمی قصد دارد تا وقت آیت الله کاشانی را در خطبه های این هفته نماز جمعه گرفته و آخرین خطبه های قبل از انتخابات را خود ایراد کند. بنظر میرسد با توجه به سطح حمایتهای مردمی از موسوی، هاشمی رفسنجانی نسبت به رأی آوری وی به شدت نگران است و قصد دارد تا در آخرین روزهای مانده به انتخابات رسماً و علناً از موسوی حمایت کند. کمکهای همه جانبه و گسترده فرزندان وی به ستاد موسوی نیز در همین راستا ارزیابی می شود. در این راستا یک کارشناس مسائل سیاسی به خبرنگار سحرنیوز گفت: واقعاً علت حمایت های همه جانبه هاشمی و خاندانش از موسوی چیست؟ و چرا آنها به شدت نگران ادامه کار این دولت می باشند؟ کاش آقای هاشمی این موضوع را روشن کنند و برای ملت ایران علت این همه برآشفتگی از خدمات این دولت را ارائه کنند تا شاید ملت نیز با ایشان همگام شود. او همچنین ادامه داد: "این حمایتهای کلان دانشگاه آزاد از موسوی چه معنایی دارد؟ آیا جز این است که این دانشگاه که به اسناد ثابت شده کمیته تحقیق و تفحص مجلس که تخلفات بزرگی در حیف و میل اموال دانشجویان آن دارد ، از ادامه دولت کنونی در هراس است و اینکه مطمئن است در دولت دوم احمدی نژاد جایی برای این بازیها و رانت خواریها نخواهد بود؟"
گفتنی است طبق آخرین اخبار واصله، هاشمی رفسنجانی طی مصاحبه ای با روزنامه جمهوری اسلامی حمایت کامل خود از میرحسین موسوی را ابراز داشته و این مصاحبه بزودی در این روزنامه چاپ می شود.



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: سه شنبه 88/3/12::: ساعت 11:59 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 132
    بازدید دیروز: 104
    کل بازدید :346103

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<