سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خیری در زندگانی نیست مگر برای دو کس : دانشمندی پیروی شده یا شنونده ای فراگیرنده . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
ارزش نیوز

شنیده های انتخاباتی

- آخرین نظرسنجی یک مرکز تحقیقاتی در مراکز استانها حاکیست اصولگرایان 65 درصد و اصلاح طلبان 19 درصد آراء را به خود اختصاص خواهند داد. همچنین 16 درصد از رای دهندگان به کاندیداهای مستقل رای می دهند.

- یکی از ستادهای انتخاباتی طیف موسوم به اصلاح طلب به نام ائتلاف مردمی اصلاح طلبان، در مراسم تشییع جنازه آیت الله توسلی اقدام به پخش پوسترهای رنگی از وی با زیرنویس «ائتلاف مردمی اصلاح طلبان» کرد. این پوسترها بر روی دیوارهای حرم امام(ره) نیز مشاهده شده است. همچنین حزب موسوم به جوانان اسلامی متعلق به خانواده قدرت علیخانی نیز پوسترهای مشابهی توزیع کرده است.

- فشارها به گروه 6+5 تهران برای اضافه کردن برخی افراد به لیست همچنان ادامه دارد.

- لیست اصولگرایان در ارومیه قطعی شده است. از فتحی نژاد، بیت الله جعفری و پورحیدر به عنوان کاندیداهای نهایی اصولگرایان در این شهر نام برده شده است.

- سهیلا جلودارزاده، مهرانگیز مروتی و عبدالله کعبی در نامه‌ای به شورای نگهبان از مسائلی مانند تحصن مجلس ششم و استعفای نمایندگان ابراز برائت کردهاند.

- عکس و تیتریک یک روزنامه محلی در سمنان به مصطفی کواکبیان اختصاص یافت. پس از تایید وی در هیئت نظارت از حوزه انتخابیه سمنان، این روزنامه محلی عکس بزرگی را از وی در کنار ضرغامی منتشر کرد.

- ائتلاف موسوم به اصلاح طلبان در تهران لیستی نخواهد داشت. این در حالیست که حزب اعتماد ملی و ائتلاف مردمی اصلاحات (نزدیک به کروبی) به دنبال رایزنی با شورای نگهبان و تایید صلاحیت اغلب کاندیداهای مورد نظر خود در تهران لیست کامل 30 نفره خواهند داد.

- اختلاف در روزنامه اعتمادملی به دلیل برخی مسائل از جمله رویکرد انتخاباتی و تمایل بدنه روزنامه به طیف مقابل کروبی در اصلاح طلبان بالا گرفته است.

- فضل ا... ذاکری و عزیز اکبریان به عنوان کاندیداهای نهایی اصولگرایان کرج انتخاب شده اند. این نخستین بار است که براساس یک مدل جمعی، اصولگرایان کرج به توافق رسیده اند.   منبع



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: چهارشنبه 86/12/1::: ساعت 7:56 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 71
    بازدید دیروز: 80
    کل بازدید :346430

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<