سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس در دلش، دانه خردلی از تعصّب باشد، خداوند او را روز قیامت با اعراب جاهلی برانگیزد [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
ارزش نیوز
1386.11.11   اهانت و تهمت به مرجعیت و روحانیت

نوشته روزنامه اعتماد ملی (10 بهمن 86) با عنوان "علمای ثلاث" بی‌نظیرترین قلم‌ به مزدی متملقانه، چاپلوسانه، تحریف‌گرایانه و واژگونه‌نگاری را در کارنامه اصلاح‌طلبی ثبت کرد و البته بی‌آبرویی مضاعفی را برای آن ارمغان داشت.
کاربرد واژه "علمای ثلاث" برای هاشمی، خاتمی و کروبی" رویکرد دستوری اصلاح‌طلبانه در "بت‌‌سازی"‌ و ترویج "بت‌پرستی" است که با "زور" و "زر"‌ و "تزویر"، حتی یک نفر خریدار ندارد، و به دلیل توهین به روحانیت و مرجعیت بیش از گذشته مایه نفرت ملی از مصادیق مورد بحث خواهد شد.
مطلب اخیر و واژه مذکور، یک اهانت آشکار به مرجعیت عظیم‌الشأن است و خیانتی بزرگ به مجاهدات مرجعیت و روحانیت وارسته در تاریخ‌نگاری می‌باشد.
نویسنده "زنده شدن تعبیر علمای ثلاث را پس از سال‌ها در جامعه اسلامی پیرامون سه فرد نامبرده مطرح کرده و در حالی که "نقش ورزشکاران و هنرپیشگان را از مراجع اصلی تاثیرگذار اجتماعی افزون‌تر" دانسته، افزوده است: "به دلیل اتصاف بسیاری از ناکارآمدی‌های عرصه قدرت، علمای بزرگ و مذهب شیعه و خط امام خمینی زیر پرسش جدی در اذهان تعداد کثیری از خلایق این مرز و بوم قرار گرفته است". جای بسیار خوشوقتی است که "صاحب قلم اجیر" جرات کالبدشکافی واژه علمای ثلاث اصلی و نه "تقلب...



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: یکشنبه 86/11/14::: ساعت 8:6 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 39
    بازدید دیروز: 80
    کل بازدید :346398

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<