سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که به بلایى سخت دچار است چندان به دعا نیاز ندارد تا بى بلایى که بلایش در انتظار است . [نهج البلاغه]
ارزش نیوز

سال‌هاست که مردم فهیم و آگاه ایران از وجود مافیای قدرت و ثروت آگاه است. این مردم در طول سال‌ها و فراز و نشیب‌ها شاهد آن بوده که در مواقع مختلف حلقه‌ای به این مافیا افزوده شده تا امروز که سران سیاسی سنتی را به سران اصلاحات و آنها را به نظامیان یک شبه سیاسی‌شده و احزاب و افراد راست را به چپ و شعاردهندگان عدالتخواهی رقیب احمدی‌نژاد را به آنها وصل کرده است.

از انتخابات 84 که شعار مرحله دوم ملت به فریاد "فقر و فساد و تبعیض، احمدی‌نژاد به پا خیز"، تبدیل شد، و پارچه نوشته‌ها اعلان کرد: "رأی به احمدی‌نژاد = شکست مافیای  قدرت و ثروت"، تا به امروز مدافعان مافیا از آگاه‌ تا ساده‌لوح و از نفع‌گرا تا مصلحت‌گرا، هرگونه پرداختن به آن را ناجوانمردانه تخریب کرده، و در این تخریب اصل وجود مافیا را انکار می‌نمایند!

اعلان تبرئه بدون تشکیل دادگاه حسین موسویان متهم به جاسوسی در مسأله هسته‌ای ایران و حضور قانونمندانه و متعهدانه دادستان در این بزنگاه با دستور لغو این حکم بیش از هرچیز "وجود مافیا را با همه قدرت و پول و همه ابزارها و عوامل و امکانات" ثابت کرد و البته در مرحله نخست به شکست رسانید.

مگر نه این که یک اشاره رئیس‌جمهور به "وجود فشار بر قاضی برای تبرئه متهم" و اظهارات وزیر اطلاعات مبنی بر واقعیت‌داشتن اسناد دلالت‌کننده بر ارائه اطلاعات به انگلیس با موج تخریب حسن روحانی، ناطق‌نوری، روزنامه‌ها، سرمقاله‌نویس‌ها و مصاحبه‌کننده‌ها مواجه شد؟ و مگر نه این که همایش اتحاد ملی، برای نمایش این متهم عزیز، و دردانه انجام گرفت و هاشمی رفسنجانی با قد برافراشتن در کنار او، دوربین‌ها را بی‌مهابا به انتشار آن وا داشت؟! یک "متهم آزاد با وثیقه" در ردیف اول همایش اتحادملی برگزار شده از سوی حسن روحانی، و سخنرانی هاشمی رفسنجانی؟! در کجای تاریخ شکوهمند اسلام چنین امری به وقوع پیوسته است؟ واقعاً صدور حکم برائت توسط ناطق‌نوری، و به بازجویی خواندن مدعیان مجرم بودن متهم توسط او، حسن روحانی، سرمقاله‌نویس روزنامه جمهوری و تهران امروز و ... چه معنایی داشت؟

حال که با امدادهای حضرت ولی‌عصر عجل‌الله تعالی فرجه الشریف که بنا به نظر حضرت خمینی سلام الله علیه، هر گاه خطری انقلاب اسلامی را تهدید می‌کند، امدادهای غیبی، آن را در امان می‌دارد ـ قرار است روند قانونی پرونده دنبال شود، ذکر چند نکته ضروری است:

 

1. مافیا واقعیت دارد، وجود دارد، بسیار فربه است. از سران اصلاح‌طلب تا راست سنتی و احزاب و گروه‌های مختلف در آن قرار گرفته‌اند. مافیا بنا بر مشی همیشگی‌اش خودکامه است و هیچ "قانونی" را نمی‌پذیرد. یعنی خود یک "فراقانون" است. "فراتر از قانون اساسی"! مافیا برخی از مراکز و ارکان را در دست دارد یا خط می‌دهد، حتی وکلایی از مجلس را با خود همراه کرده است. شیپورهای گوش‌خراش نطق‌های پیش از دستور که در این 2 سال به صدا درآمده‌اند، نشان از این ادعا دارد.

 

2. مافیا با راهکارهای اقتصادی، فرهنگی و سیاسی تلاش دارد از ملت پیروز در تیرماه 84 انتقام بگیرد. او همه ابزارها را در طول سال‌ها از آن خود کرده است و در حیات دولت جدید، از همه آنها بیشترین استفاده را نموده است تا شاید دوباره به حاکمیت بازگردد. پیش‌رفتن تا مرز ارائه اطلاعات به انگلیس از سوی یک عضو مؤثر در مرکز تحقیقات مجمع تشخیص مصلحت نظام مصداق آشکار آن است.

 

3. مافیا با تمام توان "قانون‌ستیز و قانون‌گریز" است. مفسد و مفاسد اقتصادی، فساد و مفسد سیاسی، و مصائب فرهنگی را به هر طریق از چنگال قانون می‌رهاند، اما این بار در دام الهی گرفتار شده است.

 

بنابراین پیشنهاد می‌شود:

ـ آیت‌الله شاهرودی و دادستان محترم، یک قاضی شجاع، دینمدار و مقاوم را برای رسیدگی به این پرونده ملی انتخاب کنند.

 

ـ به منظور رهایی قاضی از فشارهای مافیاگران که جایگاه‌های مختلفی را اشغال کرده، و با عناوین گوناگون و بعضاً مقدسی عمل می‌کنند، "وی را در طول رسیدگی به پرونده از هرگونه ارتباط با چهره‌های مشهور برحذر دارند."

 

ـ برای انجام این امر، ضروری است قاضی از آشکار شدن در محافل و حتی اگر بتواند، در محل کار خودداری نموده، ارتباط تلفنی خود را قطع کرده و هیچ واسطه و پیغام‌آوری را نپذیرد. خطر و فشار مافیا شوخی نیست.

 

ـ دادگاه حتماً علنی و به گونه شفاف برگزار شود این امر اجرای قانون اساسی است. اطلاع مردم از مسایل دادگاه بهترین پشتوانه برای قاضی و قوه قضاییه در برابر مافیاگران است. هم‌چنین مایه آبرو و اعتلای قوه قضاییه خواهد بود.

 

ـ ریاست محترم قوه قضاییه به عنوان قاضی‌القضاة همگان را از پرداختن به مسأله موسویان منع کند. در این راستا تبعیضی میان هاشمی رفسنجانی و حسن روحانی، ناطق‌نوری و خاتمی و روزنامه‌ها و رسانه ملی نباید قایل شد. به ویژه تریبون مقدس نمازجمعه نباید میدان بهره‌برداری در این زمینه شود. طبیعی است و ملت شاهد آن است اگر فشارهای مافیایی نباشد رئیس دولت و دولتمردان وارد قضیه نخواهند شد. سخنرانی‌های تهاجمی، صدور احکام برائت، و ملاقات‌های پنهانی و غیره سبب می‌گردد تا جمله‌ای رئیس‌جمهور بگوید یا وزیر اطلاعات بنا بر جایگاه مسؤولیتی خود، خبرهایی را اعلان دارد.

امید می‌رود با اعتقاد عملی به پاسخ‌گویی در روز رستاخیز و ایمان واقعی به چشمان همیشه ناظر مردم، و حضور آگاهانه و نجیبانه ملت در این امر خطیر، قوه قضاییه برگ زرینی در کارنامه خود ایجاد کند  منبع



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: یکشنبه 86/9/18::: ساعت 9:55 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 70
    بازدید دیروز: 200
    کل بازدید :347454

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<