سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با همه دل، خدا را دوست بدارید . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
ارزش نیوز

حجت الاسلام علیرضا پناهیان، خطیب مشهور و توانمند که چندی پیش در نظرسنجی از مخاطبان صدا و سیما، در میان سایر سخنرانان، به عنوان پرمخاطب ترین سخنران معرفی شده بود، با دستور یکی از مسئولان سازمان صدا و سیما ممنوع التصویر شد. 

پس از انتقادات صریحی که پناهیان در برخی سخنرانی ها و اظهارات خود در مورد صدا و سیما مطرح کرد، مورد غضب یکی از مسئولان ارشد این سازمان قرار گرفت تا اینکه نتایج نظرسنجی این سازمان که چندی پیش در روزنامه جام جم هم منتشر شد، مشخص کرد که پناهیان پرمخاطب ترین و محبوب ترین سخنران سیمای جمهوری اسلامی است.

این مسئول سازمان صدا و سیما علاوه بر اینکه مسئولان روزنامه جام جم را به دلیل انتشار نتایج این نظرسنجی که پناهیان در راس آن قرار داشت، توبیخ کرد، بلکه دستور ممنوع التصویر شدن این روحانی انقلابی را نیز صادر کرد.

تصویر علیرضا پناهیان که تا چندی پیش سخنرانی هایش به صورت مکرر در ساعات پرمخاطب رسانه ملی پخش می شد، اکنون حتی در کم بیننده ترین ساعات نیز پخش نمی شود و به شبکه های مختلف صدا و سیما گفته شده که تصویر او را تا حد مقدور پخش نکنند.

رسانه ملی در مدت اخیر مورد انتقاد شدید مردم و دلسوزان قرار گرفته، اما روند حذف حضور و جلوگیری از پخش برنامه ها و تصویر و صدای نیروهای ارزشی و انقلابی گویا همچنان قرار است ادامه یابد.   منبع



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: یکشنبه 86/5/28::: ساعت 9:18 صبح


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 2
    بازدید دیروز: 200
    کل بازدید :347386

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<