سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند متعال می فرماید : « ... همچنان بنده ام با کارهای مستحب به من نزدیک می شود، تا آنجا که دوستشمی دارم . در نتیجه، گوش شنوایش، چشم بینایش، زبان گویایشو قلب دریابنده اش می شوم . اگر مرا بخواند، پاسخش دهم و اگراز من درخواست کند، به او ببخشم» . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
ارزش نیوز

 

 خبرنامه دانشجویان ایران: سید مرتضی موسوی نژاد «در انتخابات، همه‌ی سلیقه‌ها و جریان‌های معتقد به جمهوری اسلامی باید شرکت کنند؛ این، هم حق همه است، هم وظیفه‌ی همه است. انتخابات مال یک سلیقه‌ی خاص، مال یک جریان فکری و سیاسیِ خاص نیست. همه‌ی کسانی که به نظام جمهوری اسلامی و به استقلال کشور معتقدند، به آینده‌ی کشور اهمیت میدهند، دلشان برای منافع ملی می‌سوزد، باید در انتخابات شرکت کنند. رو گرداندن از انتخابات، مناسب کسانی است که با نظام اسلامی مخالفند.»

 
 به نظر می رسد سوء برداشت های مختلف از این فرمایشات رهبری، ما را به این سمت می کشاند، که تحلیلی واقعی از فرمایشات ایشان در این باره ارائه دهیم.
پس از سخنرانی رهبری در روز اول فرودین برخی از چهره ها و شخصیت ها به تحلیل های مختلفی از صحبت ایشان پرداختند برای مثال حجت الاسلام و المسلمین محسن غرویان در گفت وگو با ایلنا حضور محمد خاتمی در انتخابات را باعث تحقق حماسه ی سیاسی دانست، این تحلیل ها که نشان از فهم ناصحیح از بیانات رهبر انقلاب است ما را بر آن داشت تا تحلیلی دقیقتر و نزدیک بر صواب از سخنان ایشان ارائه دهیم.
به نظر می رسد بررسی تحلیلی فرمایشات ایشان بدین ترتیب است:   ادامه مطلب


  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: دوشنبه 92/1/5::: ساعت 10:40 عصر

    مبنای عمل انقلابی در ایران بر اساس این مفهوم فهمیده می شود که «پیشرفت فقط از مسیر مقاومت ممکن است» و این جمله برای تکنوکرت ها دقیقاً واژگون می شود: «پیشرفت فقط از مسیر سازش ممکن است». امروز که لطمه های اقتصادی تحریم ها بیشتر احساس می شود البته تکنوکرات ها خوشحالند و بر اثبات تئوری خود بیشتر تاکید می کنند. در حالیکه این لطمه ها ناشی از سهل انگاری و روش های غربگرایانه در طی 16 سال حاکمیت آنهاست.


  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: دوشنبه 92/1/5::: ساعت 10:37 عصر

    <      1   2      

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 54
    بازدید دیروز: 159
    کل بازدید :347775

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<