سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فرزند مرده تواند خفت ، و مال ربوده دیده بر هم نتواند نهفت . [ و معنى آن این است که او بر کشته شدن فرزند شکیبایى دارد و بر ربوده شدن مال طاقت نیارد . ] [نهج البلاغه]
ارزش نیوز
رئیس مجلس خبرگان رهبری:
مهم‌ترین نیاز امروز در کشور وحدت است

خبرگزاری فارس: رئیس مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه امروز غیر از رهبری کسی نمی‌تواند راه وحدت را هموار کند گفت: باید به رهبری کمک کنیم و فضای ملایم، همکاری و همدلی و اتحاد را ایجاد کنیم .



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: پنج شنبه 88/9/12::: ساعت 8:15 عصر

    آرانی‌نژاد در گفتگو با فارس:
    دیدار هاشمی با انجمن اسلامی دانشگاه تهران در آستانه 16آذر مشکوک بود

    دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: دیدار هاشمی رفسنجانی با اعضای انجمن اسلامی دانشگاه تهران در آستانه 16 آذر مشکوک بود.


    علیرضا آرانی‌نژاد دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به دیدار اعضای افراطی انجمن اسلامی دانشگاه تهران با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، اظهار داشت: دیدار هاشمی رفسنجانی و اعضای انجمن اسلامی دانشگاه تهران در حالی که اقدامات افراطی این اشخاص در جهت آلوده کردن فضای دانشگاه‌ تهران در روز 13 آبان کاملا مشهود بود، اقدام عجیبی بود.
    وی با بیان اینکه جریان افراطی حاکم بر دانشگاه‌ها در 2 مقطع روز قدس و 13 آبان برنامه‌ریزی‌هایی را برای ایجاد تشنج در فضای دانشگاه‌های کشور انجام داده بودند، تاکید کرد: مطمئنا این جریان افراطی برنامه‌هایی را نیز برای 16 آذر و روزهای مهم تاریخی آینده نیز دارد.
    دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به اینکه دیدار هاشمی با اشخاصی که به نوعی در جریان انتخابات حامی آنها بوده و در خط جریان فکری خودشان بوده‌اند، نشان می‌دهد که برنامه‌ریزی‌هایی از طرف آنها برای آلوده کردن فضای کشور در حال تدوین است، گفت: فلسفه دیدار این اشخاص با هاشمی در حالی که هنوز وی درباره اتفاقات پس از انتخابات موضع‌گیری شفافی نداشته،‌ مشخص نیست.
    آرانی‌نژاد با بیان اینکه دیدار اعضای انجمن اسلامی دانشگاه تهران با هاشمی رفسنجانی کمی مشکوک بود‌، تصریح کرد:‌ باید دید که این دیدار در آستانه 16 آذر با چه هدفی انجام شده و در حقیقت فلسفه دیدار اعضای افراطی انجمن اسلامی دانشگاه تهران که در اغتشاشات اخیر این دانشگاه نقش فعال را ایفا می‌کردند کمی مشکوک است و این دیدار قابل توجیه نیست.
    وی با بیان اینکه اعضای انجمن اسلامی دانشگاه تهران در اغتشاشات اخیر این دانشگاه نقش محوری و اصلی داشتند، خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیتی که روز 16 آذر برای جنبش فتنه دارد این جلسه می‌تواند اعلام حمایت مجدد هاشمی از این جریان باشد.
    دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به نامه‌ آتشین هاشمی به مقام معظم رهبری پیش از انتخابات دهم ریاست جمهوری، تاکید کرد: این جلسه هاشمی با اعضای افراطی انجمن اسلامی دانشگاه تهران به نوعی دامن زدن به اتفاقات پس از انتخابات و حمایت مجدد هاشمی از این جریان بود.



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: چهارشنبه 88/9/4::: ساعت 8:59 عصر

    یک روز پس از آنکه علیرضا زاکانی در سخنرانی خود از اطلاعات غلطی که توسط علی لاریجانی به هاشمی رفسنجانی در مورد تعداد حامیان موسوی در روز قدس منتقل شده، خبر داد، لاریجانی به دفاع تمام قد از هاشمی و خانواده‌اش پرداخت تا نشان دهد اظهارات زاکانی درباره وی بیراه نبوده است.

    به گزارش رجانیوز، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که در مراسم اختتامیه دومین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد در تالار وحدت تهران سخن می‌گفت، با طرح این پرسش که این همه تحقیر و تهمت به آقای هاشمی رفسنجانی به چه انگیزه ای زده می‌شود، تصریح کرد: آقای هاشمی بخشی از تاریخ انقلاب اسلامی است و امام(ره) درباره ایشان فرمودند "هاشمی زنده است بنابراین انقلاب زنده است". هاشمی همیشه یار امام و رهبری بوده است چنانچه که وی یک سال پیش در دانشگاه شریف گفت که عشق من رهبری است و به این مسئله افتخار می‌کنم.

    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: دوشنبه 88/9/2::: ساعت 9:52 عصر

    مشروح نشست "فتنه و فرجام " در دانشگاه امام صادق(ع)؛
    ناگفته‌های زاکانی از مذاکرات پس از انتخابات و پرونده مالی پسران هاشمی

    خبرگزاری فارس: یکی از اعضای کمیته 6 نفره مجلس شورای اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری با ارائه جزئیاتی از دیدارهای این کمیته با موسوی، کروبی، رضایی و هاشمی نکات مهمی را درباره انتخابات اخیر ریاست جمهوری و پرونده‌های مفاسد اقتصادی مطرح کرد.



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: یکشنبه 88/9/1::: ساعت 9:57 عصر

    <      1   2      

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 209
    بازدید دیروز: 204
    کل بازدید :345336

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<