سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آزمند بودن ، جاودان بندگى نمودن است . [نهج البلاغه]
ارزش نیوز

در حالیکه روز گذشته نماینده تشکلهای دانشجویی دانشگاه علم و صنعت هشدار داد که زمزمه هایی درباره برخی اعمال نفوذها برای تطهیر پرونده جاسوس هسته ای به گوش می رسد، همزمان با این برنامه، حسین موسویان در جوار هاشمی رفسنجانی در همایشی با عنوان "اتحاد ملی" حضور یافت.

 به گزارش رجانیوز، این مراسم در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت برگزار شد که موسویان پیش از بازداشت به اتهام امنیتی، معاونت پژوهشهای بین الملل آن را برعهده داشت. موسویان که در 10 اردیبهشت سال جاری بازداشت شده بود، پس از بازداشتی 9 روزه با قرار وثیقه 200 میلیون تومانی آزاد شد و مرکز تحقیقات استرات‍ژیک در بیانیه ای با تصویر چهره ای قهرمان از وی، رسانه هایی را که پیگیر این پرونده امنیتی بودند، به جوسازی متهم کرد.

 همچنین موسویان پس از آزادی بار دیگر در محل کار خود در مرکز تحقیقات استراتژیک حاضر شد و نامه ها را نیز با همان عنوان قبلی امضا می کرد. وزیر اطلاعات در جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس ضمن تأکید بر اینکه جرم سخنگوی سابق تیم هسته ای از نظر این وزارتخانه محرز است، افزوده بود این فرد از حضور در مرکز تحقیقات مجمع منع شده است.

 از سوی دیگر طی ماههای اخیر هاشمی رفسنجانی و حسن روحانی که جداگانه درباره موسویان مورد سوال خبرنگاران قرار گرفتند، از اظهارنظر صریح خودداری کرده و روشن شدن نتیجه را به آینده موکول کردند.

 این در حالیست که در آزادی همراه با قرار وثیقه موسویان برخی منابع از اعمال نفوذ نزدیکان وی خبر داده بودند.

 حسین موسویان در حالی برای اولین بار پس از بازداشت به فاصله 2 صندلی از رفسنجانی در مقابل دوربین ها و در یک همایش علنی قرار گرفت که پرونده اتهام امنیتی وی همچنان مفتوح است و رأی قطعی در این خصوص صادر نشده است.

 روز گذشته نماینده یکی از تشکلهای دانشجویی دانشگاه علم و صنعت در دیدار با رئیس جمهور، ضمن تقدیر از ورود شجاعانه وزارت اطلاعات به پرونده جاسوس هسته ای، از برخی زمزمه ها برای تطهیر و تبرئه متهم این پرونده ابراز نگرانی کرد و به رئیس جمهور هشدار داد که حق ندارید در مقابل خائنین به ملت عقب نشینی کنید.

 رئیس جمهور در پاسخ به این سوال خاطرنشان کرد: «در قضیه هسته ای آنجا که با آن گرفتاری در حال عبور از موانع بودیم، بخش عمده ای از موانع، همین موانع داخلی بودند. حالا ان شاءالله این ماهها بگذرد و در یک جمع دانشجویی، این مقطع تاریخی را که حساسترین مقطع تاریخی ماست، بیان کنیم. حوادثی گذشت که برای آینده عبرت است. از مسیرهای گوناگون طراحی کردند که ما را به سازش بکشانند. دستشان در دست بیگانه بود.»

 وی در بخش دیگری از اظهارات خود افزود: «تا جایی جلو رفتند که اطلاعات درون سیستم را به طور منظم به بیگانه در ملاقاتهای هفتگی می دادند. اینکه چه خبر است و تعابیری با این مضمون که چرا کوتاه می آیید و غلظت قطعنامه هایتان کم است. پیاز داغش را زیاد کنید تا عقب نشینی کنند. برای همین فرد پرونده درست می شود، قاضی پرونده را تحت فشار سنگین قرار داده اند که تبرئه کند. البته ملت ایران اجازه نخواهند داد که با نفوذ سیاسی واقتصادی که دارند آنها را به عقب نشینی وادار کنند.
با مردم و خدا عهدی بستیم و نمی نشینیم نگاه کنیم اگر دست از فشارها بر ندارند و کسی هوس کند که کوتاه بیاید به ملت ایران  معرفی خواهد شد. در قضیه هسته ای ما بخاطر حساسیتهای آن مراقبت کردیم و فعلاً چیزی نگفته ایم.»

 به نظر می رسد قرار گرفتن موسویان در کنار رفسنجانی نوعی اعمال فشار غیرمستقیم پیش از صدور رأی دادگاه صالحه باشد.



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: پنج شنبه 86/8/24::: ساعت 7:0 عصر

    میدل ایست آنلاین از مواضع محمد خاتمی که به رئیس جمهور حمله کرده و خواستار اتحاد مجدد اصلاح طلبان برای ایجاد تغییرات در ایران شده بود، استقبال کرد.

     به گزارش رجانیوز، این روزنامه اینترنتی که از لندن و با هدف تاثیر گذاری برخاورمیانه اداره می شود با اشاره به سخنان خاتمی و در حالیکه از وی با عنوان «رئیس جمهور اصلاح طلب سابق» یاد می کرد، در مقاله ای با عنوان «خاتمی بر صف آرایی اصلاح طلبان برای تغییرات اصرار کرد»، با اشاره به هشدار وی که ایران را با "تهدید بزرگی" مواجه دانسته بود، نوشت: خاتمی می گوید اصلاح طلبان خیلی سریع باید واکنش نشان دهند.

     میدل ایست آنلاین تاکید کرد: وی از دوستان اطلاح ‏طلبش خواست تا برای ایجاد تغییرات در انتخابات مجلس در کنار هم تلاش کنند و از آنها خواست ‏در آستانه انتخابات ریاست جمهوری در ماه مارس (اسفند)، با یکدیگر متحد شوند.‏

     این روزنامه انگلیسی با اشاره به اینکه همراهان متحد خاتمی در سال 2004(1382)، در انتخابات مجلس ، از رقیبان شکست ‏خوردند، از اینکه خاتمی از رییس جمهور کشور انتقاد کرده است، استقبال کرد و نوشت: خاتمی در یکی از معدود دفعاتی که جانشینش رئیس جمهور احمدی نژاد تندرو را نقد می کرد، گفت ما نباید ‏امکانات کشورمان را در اختیار کسانی قرار بدهیم که بدون نظارت هر کاری می خواهند انجام بدهند.

     این گزارش از قول خاتمی، احمدی نژاد را به بی توجهی و عدم تخصص متهم نمود و با استقبال از اینکه خاتمی کشور را در معرض خطر دانسته است، نوشت: احمدی نژاد که سیاست های نرم رئیس جمهور اصلاح سابق را در قبال غرب مورد انتقاد قرار می دهد، با مخالف ‏خوانی هایش در قبال برنامه های اتمی ایران، این کشور را در معرض تهدید جدی قرار داده است.‏

     میدل ایست آنلاین همچنین برای توجیه در خطر بودن ایران به سخنان شائول موفاز، معاون نخست وزیر اسرائیل اشاره کرد که گفته بود، همه گزینه ها از جمله حمله ‏نظامی، برای متوقف کردن برنامه های اتمی ایران، همچنان مطرح است و تاکید کرد اسرائیل تنها کشوری در خاورمیانه است که  به داشتن جنگ افزارهای اتمی شناخته می شود.



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: پنج شنبه 86/8/24::: ساعت 8:1 صبح

    رییس‌جمهور در بیرجند: آنان‌که فکر می‌کنند با تحریم می‌توانند امتیاز بگیرند، سخت در اشتباهند. رییس‌جمهور ـ که صبح چهارشنبه با سفر به خراسان جنوبی، دور دوم سفرهای استانی را آغاز کرده است ـ در جمع مردم بیرجند گفت: دنیا بداند مردم این دیار مردمی سخت‌کوش، عالم پرور، اصیل و انقلابی هستند؛ مردمی که به ظاهر در حاشیه کویر هستند اما دل‌های‌شان دریایی و اندیشه‌های‌شان آسمانی است، این مردم سرمایه‌های ملت ایران هستند.   منبع



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: چهارشنبه 86/8/16::: ساعت 10:15 عصر

    رجانیوز: چند روزی از نوشتن شدن نامه 57 اقتصاددان به رئیس جمهور نگذشته بود که وی این 57 تن را به مناظره ای در مورد خط مشی وعملکرد اقتصادی دولت نهم دعوت کرد. گرچه پیش از احمدی نژاد نیز افرادی همچون نادران (نماینده مجلس) و سید صولت مرتضوی (استاندار خراسان جنوبی) برای این امر اعلام آمادگی کرده بودند اما احمدی نژاد ترجیح داد خود پاسخگوی عملکرد دولتش باشد و چنین شد. این در حالی بود که خاتمی حتی در مصاحبه های مطبوعاتی مرتبط با مباحث اقتصادی در دوره ریاست جمهوری خود از اعضای اقتصادی کابینه اش برای پاسخ به خبرنگاران مدد می گرفت و در حیطه اعداد و ارقام داخل نمی شد؛ چنانکه ابطحی معاون پارلمانی و رئیس دفتر خاتمی نیز در مصاحبه ای این رویکرد را طبیعی خواند.

     اما به مجرد دعوت احمدی نژاد از منتقدین اقتصادی برای مناظره، روزنامه اعتماد ملی ، دولت نهم را محکوم به نشنیدن صدای خارج از دولت کرد و اساساً دولتمردان دولت نهم را بی اعتقاد به مشورت کردن و شنیدن صداهای مخالف کارشناسی دانست و دعوت رییس جمهور از اقتصاد دانان برای مناظره را دعوت برای نوشیدن یک چای تلقی نمود! با این حال، با اصرار احمدی نژاد، گفتگویی 5 ساعته در شرایطی آرام و بدون هیاهوهای حاشیه ای برگزار گردید و نتیجه آن در معرض قضاوت مردم گذاشته شد...

     چند صباحی بود که مقامات دست چندم دولت خاتمی که بعضاً همچون تاج زاده که به خاطر تخلفاتش به انفصال از خدمات دولتی محکوم گردیده بود و حتی دولت اول خاتمی را نیز تا انتها نرساند، رییس جمهور را به مناظره درباره عملکرد خود فرا می خواندند. از سوی دیگر، هاشمی نیز بر میزان انتقادهای صریح خود از دولت افزود، این امر سبب شد هفته نامه پرتوسخن، پیشنهاد دهد وی نیز همانند 57 اقتصاددانی که در جلسه ای با رئیس جمهور به مناظره نشستند، به منظور رفع ابهامات، برای مناظره با احمدی نژاد اعلام آمادگی کند.

     این در حالی بود که مناظره خوش چهره - نوبخت و کلهر - مرعشی در انتخابات سال 84 به عنوان نمایندگان احمدی نژاد و هاشمی، به عنوان یکی از مولفه های مهم در تعیین سوگیری آرا بود و در همان تاریخ نیز احمدی نژاد آمادگی کامل خود را برای مناظره با رقبا اعلام کرده بود و شاید از همین رو چندان مورد استقبال قرار نگرفت.

     با این حال به نظر می رسد، با نزدیک تر شدن به زمان انتخابات مجلس هشتم، مشاوران خاتمی، وی را به علنی کردن برخی کلیدواژه ها در انتقاد از دولت متقاعد ساخته اند. انتقادهای خاتمی در کنار پیشنهاد روزنامه آفتاب یزد برای مناظره احمدی نژاد با خاتمی بجای مناظره با بوش، سبب شد در حاشیه جلسه چهارشنبه گذشته هیئت دولت، یک خبرنگار اصولگرا نظر رییس جمهور را درباره مناظره با دو رییس جمهور پیش از خود جویا شود که وی در پاسخ آمادگی خود را برای گفتگو با همه اعلام کرد. گرچه مقایسه نادرست آفتاب یزد درباره شخصیت بوش با خاتمی با تعبیر «گفتگو» از سوی احمدی نژاد اصلاح شد.

     این امر با واکنش های گوناگون در اردوگاه دوم خرداد مواجه شد. منتجب نیا مشاور خاتمی در دوران ریاست جمهوری وی و قائم مقام حزب مهدی کروبی، از این مناظره استقبال نکرد و با فرار به جلو، دولت را به ناکارآمدی متهم نمود. وی در حالی که بحث مناظره به شدت از سوی شخصیت ها و چهره های دوم خردادی دامن زده می شد، طرح چنین مباحثی را برای فرار از پاسخگویی خواند.

     موضع گیری درایتی دیگر مشاور خاتمی و عضو کمیته سیاسی حزب مشارکت اما جالب تر بود. او این مناظره را به علت عدم حضور احمدی نژاد غیر عملی خواند! و پیشنهاد کرد این مناظره در سطح وزرا و کارشناسان دولت برگزار شود.

     شهربانو امانی نماینده مجلس ششم که پس از شکست اصلاح طلبان در انتخابات 84 از عضویت در شورای عالی حزب همبستگی استعفا داد، نیز گفت: بعید می‌دانم پس از مناظره فرهاد رهبر با ستاری‌فر این اتفاق بیفتد. مناظره مورد اشاره امانی، پس از نگارش نامه 57 اقتصاددان، در گفتگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما برگزار شد و به رغم کناره گیری رهبر از دولت، دفاع مستدل و برتری وی در مناظره، مورد اذعان ناظران سیاسی قرار گرفت. امانی اما در عین حال پیشنهاد کرد رسانه ملی می تواند مناظره احمدی نژاد و خاتمی را برگزار کند.

     مصطفی کواکبیان دیگر عضو موسس حزب دوم خردادی همبستگی که مدیر مسئولی روزنامه کم تیراژ «مردم سالاری» را بر عهده دارد اما با تشکیک در بی طرفی رسانه ملی برای برگزاری مناظره اعلام کرد به عنوان یک جریان رسانه ای آمادگی برپایی هر چه بهتر چنین مناظره ها و گفتگوهایی را دارد.

     این تناقض در مواضع هم حزبی ها در حزب اعتماد ملی نیز نمایان شد. در حالی که قائم مقام این حزب با اصل این مناظره مخالف بود و مسئولان نظام را دشمن همدیگر نمی دانست که مناظره کنند، تقوی‌نژاد رئیس کمیته اقتصادی این حزب از این مناظره استقبال کرد و حتی اعلام نمود اگر زمینه آن فراهم شود خاتمی قطعاً مناظره را خواهد پذیرفت و حتی اعلام کرد حزب اعتماد ملی نیز آمادگی مشارکت در این فرایند را دارد.

     نکته قابل توجه اینکه اغلب اصلاح طلبان در مصاحبه های خود تنها از مناظره با خاتمی یاد کرده و نامی از هاشمی نمی برند همچنانکه خانجانی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران نیز تنها به بررسی مناظره رئیس جمهور فعلی و قبلی پرداخت و گفت نمی توان انتظار یک مناظره منطقی و قابل قبول را داشت و مدعی شد رئیس جمهور در طی دو سال اخیر نشان داده است که حتی در پائین‌ترین سطح هم، مناظره‌ بین اعضای دولتش با دولتمردان سابق را نمی پذیرد!

     این در حالیست که در خلال مناظره رییس جمهور با 57 اقتصاددان، سطوح مختلفی از مدیران اقتصادی خاتمی و هاشمی حضور داشتند. تهیه کننده آن نامه ستاری فر رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خاتمی بود.

     تشکلهای دانشجویی مختلفی نیز برای برگزاری این مناظره ابراز آمادگی نموده اند؛ با اعلام آمادگی رییس جمهور، تشکلهای دانشجویی و رسانه های گوناگون، مردم آماده نظاره این مناظره و قضاوت پیرامون آن هستند. قضاوتی که تاثیر به سزایی در آینده سیاسی اصولگرایان و جریان مقابل خواهد داشت. همه چیز به خطرپذیری هاشمی و خاتمی بستگی دارد که تن به این ناظره بدهند یا...  منبع



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: یکشنبه 86/8/13::: ساعت 8:14 صبح

    در حالی که از مدتها پیش احتمال حضور خاتمی به عنوان سرلیست اصلاح طلبان به صورت شایعات مطرح گردیده بود، تیتر روزنامه اعتماد ملی که خبر از سر لیستی خاتمی در فهرست آن حزب می داد بار دیگر نام خاتمی را به میان مطبوعات کشاند.
    اگرچه این روزها بسیاری دلیل آن تیتر را تلاش اعتماد ملی برای تثبیت فهرست خود می دانند، اما دیگر احزاب اصلاح طلب نیز سعی کردند از این قافله عقب نمانند و حزب کارگزاران سازندگی نیز در اطلاعیه ای اعلام کرد که در صورت ورود سیدمحمد خاتمی به عرصه انتخابات، او را سرلیست این حزب در انتخابات مجلس هشتم خواهند کرد.
    مصطفی تاج‌زاده، عضو مشترک حزب جبهه مشارکت و سازمان مجاهدین نیز در مصاحبه ای ابراز عقیده کرد که مجلس شان خود را از دست داده است! و اگر خاتمی در انتخابات نامزد شود، مجلس در راس امور قرار می‌گیرد!
    اما تاج زاده به نکته مهم دیگری نیز اشاره نمود: خاتمی پذیرفته‌ است که از همه نیروهای معتقد به ایرانی آباد، آزاد و سربلند در انتخابات حمایت کند به ویژه اصلاح‌طلبان که شاید به این ترتیب مجلس مقتدری تشکیل شود و راه نجات برای کشور فراهم شود!
    این سخنان وی وقتی معنای دقیق تری می یابد که سخنان مصطفی درایتی عضو کمیسیون سیاسی مشارکت و مشاور خاتمی در دوره ریاست جمهوریش را نیز از نظر بگذرانیم. او با اشاره به سفرهای استانی خاتمی آنرا تقلیدی از احمدی نژاد ندانست و تصریح کرد: اصرار بر حضور خاتمی در مراکز استانها و تاثیر ایشان بر مردم به جریان اصلاحات کمک بسیاری می‌کند و باعث می‌شود که اصلاح‌طلبان و همچنین مردم حضور فعال‌تری در انتخابات داشته باشند.
    این سخن بدان معناست که خاتمی از همینک تبلیغات زود هنگام انتخاباتی را برای خود و لیستهایی که نامش سر لیست آن است آغاز کرده است و بی شک این یک تخلف انتخاباتی محسوب می شود.
    پیشتر حتی یک مقام مسئول در وزارت کشور گفته بود تمام گزارش‌های تبلیغاتی زودهنگام کاندیداها از طریق حوزه سیاسی به وزارت کشور و شورای نگهبان منعکس می‌شود و تبلیغات زودهنگام کاندیداها در بررسی صلاحیت آنها موثر است و وزیر کشور نیز در ابتدای سال جاری وعده داده بود با هرگونه تبلیغات انتخاباتی زود هنگام برخورد قاطع خواهیم داشت.
    در چنین شرایطی اما برخورد با این تخلف خاتمی بی شک با جریان سازی و هیاهوی حامیان وی همراه خواهد بود. امری که می تواند به نادیده انگاشتن این تخلف منتهی گردد اما با شجاعت که در دولت به چشم آمده امید آن می رود از راه های غیر تنش زا اما بدون هرگونه کوتاه آمدن از حریم قانون تخلفات خاتمی را به او و یارانش متذکر شوند. رفتار خاتمی تا همینک نیز اگر به آن میزان که منجر به محرومیت او شود نباشد حداقل مستحق دریافت یک کارت زرد است.  منبع



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: چهارشنبه 86/8/9::: ساعت 11:53 عصر

        و با کمال جِد و عجز ازملتهای مسلمان می‌خواهم که از ائمة اطهار و فرهنگ سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، نظامی این بزرگ راهنمایان عالم بشریت به طور شایسته و به جان و دل و جانفشانی و نثار عزیزان پیروی کنند. از آن جمله دست از فقه سنتی که بیانگر مکتب رسالت و امامت است و ضامن رشد و عظمت ملتها است، چه احکام اولیه و چه ثانویه که هر دو مکتب فقه‌ اسلامی است، ذره‌ای منحرف نشوند و به وسواس خناسان معاند با حق و مذهب گوش فرا ندهند و بدانند قدمی انحرافی، مقدمة سقوط مذهب و احکام اسلامی و حکومت عدل الهی است. و از آن جمله از نماز جمعه و جماعت که بیانگر سیاسی نماز است هرگز غفلت نکنند، که این نماز جمعه از بزرگترین عنایات حق تعالی بر جمهوری اسلامی ایران است. و از آن جمله مراسم عزاداری ائمة اطهار و بویژه سید مظلومان و سرور شهیدان، حضرت ابی عبدالله الحسین ـ صلوات وافر الهی و انبیا  و ملائکة الله و صلحا بر روح بزرگ حماسی او باد ـ هیچ‌گاه غفلت نکنند. و بدانند آنچه دستور ائمه ـ علیهم السلام ـ برای بزرگداشت این حماسة تاریخی اسلام است و آنچه لعن و نفرین بر ستمگران آل بیت است، تمام فریاد قهرمانانة ملتها است بر سردمداران  ستم‌پیشه در طول تاریخ الی الابد. و می‌دانید که لعن ‌و نفرین و فریاد از بیداد بنی امیه ـلعنة‌ الله‌ علیهم ـ با آنکه آنان منقرض و به جهنم رهسپار شده‌اند، فریاد بر سر ستمگران جهان و زنده نگهداشتن این فریاد ستم‌‌شکن است.  منبع



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: دوشنبه 86/8/7::: ساعت 8:0 عصر

         من اکنون به ملتهای شریف ستمدیده و به ملت عزیز ایران توصیه می‌کنم که از این راه مستقیم الهی که نه به شرق ملحد و نه به غربِ ستمگرِ کافر وابسته است، بلکه به صراطی که خداوند به آنها نصیب فرموده است محکم و استوار و متعهد و پایدارً پایبند بوده، و لحظه‌]‌ای‌[ از شکر این نعمت غفلت نکرده و دستهای ناپاک عمال ابرقدرتها، چه عمال خارجی و چه عمال داخلی بدتر از خارجی، تزلزلی در نیت پاک و ارادة آهنین آنان رخنه نکند؛ و بدانند  که هرچه رسانه‌های گروهی عالم و قدرتهای شیطانی غرب و شرق اشتلم می‌زنند دلیل برقدرت الهی آنان است و خداوند بزرگ سزای آنان را هم در این عالم و هم درعوالم دیگر خواهد داد.  «إنَّه ولیُّ النِّعَم وبِیَدِه ملکوتُ کلِّ شیءٍ». منبع 



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: یکشنبه 86/8/6::: ساعت 8:0 عصر

    و ما و ملتهای مظلوم دنیا مفتخریم که رسانه‌های گروهی و دستگاههای تبلیغات جهانی، ‌ما و همة مظلومان جهان را به هر جنایت و خیانتی که ابرقدرتهای جنایتکار دستور می‌دهند متهم می کنند. کدام افتخار بالاتر و والاتر از اینکه امریکا با همة ادعاهایش و همة ساز و برگهای جنگی‌اش و آنهمه دولتهای سرسپرده‌اش و به دست داشتن ثروتهای بی پایانِ ملتهای مظلوم عقب افتاده و در دست داشتن تمام رسانه‌های گروهی، در مقابل ملت غیور ایران و کشور حضرت بقیة الله ـ ارواحنا لمقدمه الفداء ـ آنچنان وامانده و رسوا شده است که نمی‌داند به که متوسل شود! و رو به هرکس می‌کند جواب رد می‌شنود! و این نیست جز به مددهای غیبی حضرت باری تعالی ـ جلَّت عظمتُه ـ که ملتها را بویژه ملت ایران اسلامی رابیدار نموده واز ظلمات ستمشاهی به نور اسلام هدایت نموده. منبع



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: شنبه 86/8/5::: ساعت 8:0 عصر

         و ملت ما بلکه ملتهای اسلامی و مستضعفان جهان مفتخرند به اینکه دشمنان آنان که دشمنان خدای بزرگ و قرآن کریم و اسلام عزیزند، درندگانی هستند که از هیچ جنایت و خیانتی برای مقاصد شوم جنایتکارانة خود دست نمی‌کشند و برای رسیدن به‌ ریاست و مطامع پست خود دوست و دشمن را نمی‌شناسند. و در رأس آنان امریکا این تروریست بالذات دولتی است که سرتاسر جهان را به آتش کشیده و هم پیمان او صهیونیست جهانی است که برای رسیدن به مطامع خود جنایاتی مرتکب می‌شود که قلمها از نوشتن و زبانها از گفتن آن شرم دارند؛ و خیال ابلهانة «اسرائیل بزرگ»! آنان را به هر جنایتی می‌کشاند. و ملتهای اسلامی و مستضعفان جهان مفتخرند که دشمنان آنها حسین اردنی این جنایت پیشة دوره گرد، وحسن و حسنی مبارک هم‌آخور با اسرائیل جنایتکارند و در راه خدمت به امریکا و اسرائیل از هیچ خیانتی  به ملتهای خود رویگردان نیستند. و ما مفتخریم که دشمن ما صدام عفلقی است که دوست و دشمن او را به جنایتکاری ونقض حقوق بین المللی و حقوق بشر می‌شناسند و همه می‌دانند که خیانتکاریِ او به ملت مظلوم عراق و شیخ نشینان خلیج،‌ کمتر از خیانت به ملت ایران نباشد. منبع 



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: پنج شنبه 86/8/3::: ساعت 8:0 عصر

         ما مفتخریم که بانوان و زنان پیر و جوان و خرد و کلان درصحنه‌های فرهنگی و اقتصادی ونظامی حاضر، و همدوش مردان یا بهتر از آنان در راه تعالی اسلام و مقاصد قرآن کریم فعالیت دارند؛ و آنان که توان جنگ دارند، در آموزش نظامی که برای دفاع از اسلام و کشور اسلامی از واجبات مهم است شرکت، و از محرومیتهایی که توطئة دشمنان و نا آشنایی دوستان از احکام اسلام و قرآن بر آنها بلکه بر اسلام و مسلمانان تحمیل نمودند، شجاعانه و متعهدانه خود را رهانده و از قید خرافاتی که دشمنان برای منافع خود به دست نادانان و بعضی آخوندهای بی‌اطلاع از مصالح مسلمین به وجود آورده بودند، خارج نموده‌اند؛ و آنان که توان جنگ ندارند، در خدمت پشت جبهه به نحو ارزشمندی که دل ملت را از شوق وشعف به لرزه درمی‌آورد و دل دشمنان وجاهلان بدتر از دشمنان را از خشم و غضب می‌لرزاند، اشتغال دارند. و ما مکرر دیدیم که زنان بزرگواری زینب‌گونه ـ علیها سلام الله ـ فریاد می‌زنند که فرزندان خود را از دست داده و در راه خدای تعالی و اسلام عزیز از همه چیز خود گذشته و مفتخرند به این امر؛ و می‌دانند آنچه به دست آورده‌اند بالاتر از جنات نعیم است، چه رسد به متاع ناچیز دنیا.   منبع   



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: چهارشنبه 86/8/2::: ساعت 8:0 عصر

       1   2      >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 116
    بازدید دیروز: 204
    کل بازدید :345243

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<