سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه پیش از آن که از او بخواهند ببخشد، بزرگوارو محبوب است . [امام علی علیه السلام]
ارزش نیوز

باور کنید کرسنت را زنگنه آورد
تعجبی ندارد اگر زنگنه بعد از دوران وزارتش بگوید کرسنت را هم خدا آورد! و پرونده کرسنت به همین طریق مختومه اعلام شود همانگونه که فتح الفتوح دولت راستگویان به خدا حواله شد و اکنون دولتمردان به فکر برجام 2 افتاده اند!


  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: دوشنبه 94/11/26::: ساعت 9:24 عصر

    گزارش خبری تحلیلی کیهان
    حداقل از یک سال پیش کارگزاران، به عنوان نماد پیوند قدرت و ثروت برای مدیریت فضای انتخابات کشور خیز بلندی را برداشته است، مدیریت اصلاح‌طلبان توسط این جریان نشان می‌دهد که کارگزاران با موفقیت به دست آمده در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، برای ادامه راه به مجلس دهم چشم دوخته است.

     

    نگاهی به محصول شرکت سهامی اصلاحات و اعتدال
    تلاش دولت یازدهم برای تشکیل مجلسی همراه و همسو که شأن نظارتی خود را به فراموشی سپرده و کاری به تصمیمات گرفته شده و برنامه‌های در دست اجرا نداشته باشد محصولی جز تقویت دولتی غیر پاسخگو در برابر مطالبات بحق مردم نخواهد داشت.

     

    گزارش خبری کیهان از جشن باشکوه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی
    میلیون‌ها نفر از مردم ایران در یوم الله 22 بهمن با حضور در خیابان‌های سراسر کشور با شعارهای کوبنده مرگ بر آمریکا سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب را گرامی داشته و به تلاش‌های صورت گرفته برای بزک شیطان بزرگ پاسخی کوبنده و دندان‌شکن دادند.


  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: دوشنبه 94/11/26::: ساعت 9:22 عصر

    سازمان مجاهدین خلق(منافقین) یا سازمان جذب و انهدام مبارزین:

    امام خمینی(ره) لقب شیطان بزرگ را به امریکای جهانخوار دادند شیطنت امریکایی ها مربوط به این زمان نیست بلکه سالها قبل از پیروزی انقلاب، سیاستهای شیطانی را در اقصی نقاط جهان دنبال می کردند. امریکا برای سرپا نگه داشتن رژیم وابسته پهلوی دنبال مبارزه ریشه ای با مخالفین رژیم بود. یکی از برنامه های آنها ایجاد سازمانهای مبارزی بود که با گرایش چپ و مارکسیستی به صحنه می آمدند اما افسار آن در دست امریکایی ها بود و نیروهای مسلمان انقلابی و مبارز را به خود جذب نموده و در فرصتی مناسب به قلع و قمع آنان اقدام      می کردند تا رژیم شاه برای مبارزه با مخالفین هزینه کمتری متمحل شود؛ از جمله این سازمانها سازمان مجاهدین خلق بود که با گرایش به ظاهر اسلامی و مارکسیستی در سال 1344 از دل نهضت آزادی که پیرو مرام لیبرالیستی غرب بود به ظاهر با شعار مبارزه با امپریالیسم و رژیم پهلوی به صحنه آمد و بسیاری از جوانان مسلمان و انقلابی را به خود جذب نمود و در فرصتهایی عده ای با عنوان تصفیه درون سازمانی به قتل رسیدند یا به دست ساواک افتاده و قلع و قمع شدند. اما عناصر اصلی و کلیدی زندانی و هیچگاه به مرحله اعدام نمی رسیدند تا در گام بعدی از آنان استفاده شود. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران هویت اصلی سازمان مجاهدین خلق(منافقین) که شعار مبارزه با امپریالیسم می داد روشن شد و این سازمان مخوف در راستای اهداف امپریالیسم علیه نظام نوپای اسلامی جنگ مسلحانه را اعلام و با حمایتهای امریکا و ایادی اش اقدام به ترور هزاران نفر از مسئولین و مردم کوچه و بازار نموده و پس از طرد شدن از سوی ملت ایران به دامن اربابانشان گریخته و در دوران جنگ تحمیلی به مزدوران رژیم بعثی عراق تبدیل شدند.    

      ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: دوشنبه 94/11/26::: ساعت 9:20 عصر

    پیش از طلوع فجر، خواب وحشتناکی دیدم. در خواب ناله می کردم. عفت بیدارم کرد. یادم آمد که خواب می‌دیدم در روستای بهرمان، به تنهائی از کوچه کنار باغ مسجد، جایی که در بچگی به ما می‌گفتند جن دارد، عبور می‌کردم. قیافه مهیبی از دور پیدا شد که در عالم خواب تصور داشتم جن است. از کنارم عبور کرد و مقداری دورتر، به سوی من برگشت و من ترسیدم. دیگر خواب نرفتم.

    **********

    خاطره ای از روستا نشینی اکبر هاشمی بهرمانی

    چند روز پیش هاشمی رفسنجانی در مصاحبه ای عنوان کرد: دیروز در کوچه روستایشان می گشتند امروز انقلابی شده اند! این عبارت واکنش های زیادی داشت و اهانت به روستائیان تلقی شد. و جالب اینکه آقای هاشمی خود یک روستا زاده است لذا خاطره ای از روستا نشینی وی به یک واسطه ذکر می شود. اکبر هاشمی بهرمانی معروف به اکبر هاشمی رفسنجانی متولد 1313 روستای نوقات به نام بهرمان که در فاصله ای بین انار و رفسنجان و بافق در منطقه دور افتاده کویری واقع شده است. قریب 67 سال پیش اتفاق جالبی در خصوص روستانشینی آقای هاشمی رخ داده که سیّد علی از اهالی روستای منگاباد مهریز متولد 1313 نقل می کرد که عده ای از مقنی های روستای منگاباد جهت حفر قنات به روستای سه قریه که یکی از آنها بهرمان می باشد رفتند وی که نوجوانی هم سن و سال هاشمی رفسنجانی بوده برای گرفتن خوراکی جات از جمله آرد به منزل پدر آقای هاشمی می فرستند چون پدر آقای هاشمی متولی و یا هماهنگ کننده حفر قنات بوده یک روز عصر که سیّد علی به روستا می آید طوفان شدیدی منطقه را در بر  می گیرد به گونه ای که عبور و مرور را مختل و کسی جرأت بیرون آمدن از خانه را نمی کند. سیّد علی در خانه پدر آقای هاشمی می ماند تا طوفان کم شود اما هر چه می گذرد وضع بدتر هم می شود و ناچار شب را آنجا می ماند. شام مقداری نان ارزن می آورند و سیّد علی می خورد. اما آن شب خانواده آقای هاشمی به شدّت نگران بودند چرا که اکبر نوجوانی حدوداً 13 ساله با گوسفندها در بیابان مانده و کسی هم جرأت نمی کرده در آن طوفان بیرون برود، لذا گمانه زنی ها در باره وی شروع می شود یکی می گفت: اکبرو نیامد! دیگری می گفت: اکبرو را باد نبرده باشه؟ دیگری می گفته تو این باد نمیشه به دنبال اکبرو رفت. دیگری اکبرو خودشو میون گوسفندا می گیره باد نمی بردش، خلاصه ساعتها هرکسی حرفی درباره اکبرو می زده تا اینکه یکی از اعضای ارشد خانه که بیشتر از همه ناراحت بوده داد می زنه: اکبرو به جهنّم گوسفندا چطور؟!! شاید یکسال بعد بوده که اکبرو عازم یزد می شود تا درس طلبگی بیاموزد.                     منبع: جمعه نامه 21/5/94           



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: شنبه 94/5/24::: ساعت 12:41 صبح

     

    ساعت: 18:00 منتشر شده در مورخ: 1394/05/15 شناسه خبر: 385038
    مروری بر زندگی هاشمی رفسنجانی؛

    موج اعتراضات روستازاده، فضای مجازی را فراگرفت/ از خانه خشتی هاشمی در روستای بهرمان تا خانه آنچنانی در تهران+ تصاویر

    گویا زندگی در خانه های آنچنانی تهران موجب شده که هاشمی خاطرات گذشته خود را فراموش کرده و نسبت به روستاییان جملات توهین آمیزی مطرح کند.

    به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا هاشمی رفسنجانی طی مصاحبه ای با توهین به قشر روستاییان گفته " آنهایی که دیروز درکوچه ی روستایشان می گشتند امروز انقلابی شده اند!"

    این اظهار نظر هاشمی رفسنجانی در حالی است که وی از جمله مدعیان اصلی نزدیکی به امام راحل است. حالا این سوال پیش می آید که هاشمی این تعبیر امام(ره) درباره روستاییان را شنیده که فرموده اند: من شما طبق? گودنشینان را از آن کاخ‏نشینان بالا‌تر می‌‏دانم.

    هاشمی در حالی از ادبیات تحقیر و تمسخرآمیز درباره روستاییان استفاده می کند که گویا ایشان فراموش کرده که در کودکی در روستای سقریه واقع در بخش نوق رفسنجان برای یادگیری قرآن نزد سید احمد نامی به مکتب می رفته و یا اینکه گویا تحصیل در مدرسه فردوسیه نوق را فراموش کرده است.

    خانه پدری هاشمی رفسنجانی

    هاشمی رفسنجانی-کمپین من یک روستایی هستم



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: شنبه 94/5/24::: ساعت 12:21 صبح

    نماینده 5 شهر استان یزد در مجلس در واکنش به سخنان هاشمی:
    «هاشمی»، هویت و گذشته خود را فراموش کرده است/کسانی که نسبت به سرنوشت کشور «دلواپس» نباشند وطن فروش و بی‌غیرت‌اند


  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: شنبه 94/5/17::: ساعت 11:35 عصر

    ابراهیمیان در نشست خبری:
    سخنگوی شورای نگهبان: سخنان هاشمی مصداق عمل مجرمانه است
    سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به برخی اظهارات رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام مبنی بر انحراف در برگزاری فرآیند انتخابات گفت: ادعای انحراف در فرآیند برگزاری انتخابات اقدام مجرمانه است.


  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: شنبه 94/5/17::: ساعت 11:34 عصر


    عملکرد غیر قابل دفاع و غیر انقلابی خانواده اکبر هاشمی و دفاع وی از خانواده اش در حالی رخ داده است که قبلا نیز وی منتقدین خود را به هم نوا بودن با نتانیاهو، تنش زا بودن در جامعه، افراطی و اسلام نفهم خطاب کرده است و این بار نیز آنان را روستایی خطاب...


  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: شنبه 94/5/17::: ساعت 11:33 عصر

       1   2      >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 36
    بازدید دیروز: 85
    کل بازدید :344651

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<