سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ای هشام! خداوند، پیامبران و فرستادگان خود را به سوی بندگانش بر نینگیخته، جز برای آنکه از او (معرفت) فراگیرند، پس هر که نیکتر رو آورد، معرفت بیشتری برد . [امام کاظم علیه السلام]
ارزش نیوز

>> دبیرکل حزب منحله دمکرات کردستان که اخیرا با بخرانهای درون تشکیلاتی مواجه شده، اعلام کرد این حزب آماده است تا با مقامات کشور مذاکره کند. وی افزوده حتی آمادگی دیدار و مصاحبه با روزنامه های کیهان و رسالت را نیز دارم!!

  >> یکی از بساز و بفروش های معروف تهران که سابقه سه دور نمایندگی مجلس را نیز دارد و هر دور، با یکی از جناح های سیاسی کشور زدوبند داشته در گفتگو با یکی از رادیوهای بیگانه اظهار داشت، برخورد فیزیکی و زندانی کردن افراد معتاد فایده ای ندارد؛ به این دلیل که معتادان افراد مریضی هستند و باید ریشه تمایل و گرایش این افراد به مواد مخدر بررسی شود!

 >>پس از استعفای رضاداد، در محافل سینمایی، شایعه استعفای محمود اربابی مدیرکل نظارت وارزشیابی معاونت سینمایی وزارت ارشاد مطرح شده است. اربابی در ماه های اخیر و در پی اکران فیلم نقاب مورد فشارهای رسانه ای شدید قرار داشت.

  >> در حالی که خجسته، رئیس رادیو، تغییرات ایجادی در رادیو جوان را در راستای اصلاح رویکردهای مبتذل در این رادیو دانسته بود، تنها مدیر ارزشی یکی از گروههای رادیو جوان، از این مجموعه حذف شد! 

 >> پس از بازنشستگی استاندار سمنان، قرار است مددی مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی استاندار سمنان شود.

  >> گفته می شود، جبهه مشارکت به مصطفی معین پیشنهاد داده در انتخابات مجلس از شیراز کاندیدا شود. این مساله سبب ناراحتی معین شده است. همچنین معین از این که حسن روحانی و شریعتمداری سرلیست بنیادباران در انتخابات مجلس هشتم هستند و وی در این فهرست جایی ندارد، ناراحت شده است.

  >> هیات کودکان و نوجوانان ایرانی شرکت کننده در جشنواره فیلم جیفونی ایتالیا به نشانه اعتراض به نمایش فیلم ضد ایرانی پرسپولیس، از شرکت دراین جشنواره خودداری کردند.

  >> سعید حجاریان گفته است، نظام می خواهد با دانشجویان بازداشتی امیرکبیر در مسئله هسته ای معامله کند! وی در باره این این معامله خطرناک توضیح دیگری نداد!

  >> انتشار برخی اخبار اعتراضات رادیکال جبهه مشارکت در روزنامه اعتماد ملی خشم مهدی کروبی را برانگیخته است. کروبی گفته است، این مطالب باعث رادیکال شدن اعتمادملی و رای نیاوردن در انتخابات مجلس می شود.

منبع خبر



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: سه شنبه 86/4/26::: ساعت 10:13 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 94
    بازدید دیروز: 99
    کل بازدید :345017

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<