سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نخستین عوض بردبار از بردبارى خود آن بود که مردم برابر نادان یار او بوند . [نهج البلاغه]
ارزش نیوز

آیت الله آملی لاریجانی

رئیس قوه قضاییه خطاب به هاشمی رفسنجانی گفت: با کمال احترامی که برای شما قائلم باید بگویم اظهارنظر شما در مورد اینکه کسی که وقف دانشگاه‌ آزاد را ابطال کند در مقابل خدا ایستاده کاملاً اشتباه است.

آیت الله صادق آملی لاریجانی عصر امروز (چهارشنبه) در حاشیه بیست و یکمین گردهمایی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه سراسر کشور با اعلام این مطلب گفت : بنده برای آیت الله هاشمی رفسنجانی احترام ویژه‌ای قائلم اما اگر فرد دیگری غیر از ایشان می‌گفت که هر کسی وقف دانشگاه آزاد را باطل اعلام کند در مقابل حرف خدا ایستاده می‌گفتم این حرف ، حرفی عوامانه است.

وی ادامه داد: ما قصد نداریم بگوییم وقف باطل است و جلوی حرف خدا بایستیم بلکه می‌خواهیم بگوییم وقف دانشگاه آزاد از ابتدا عملی منبطل بوده است.

رئیس قوه قضاییه افزود: پس از آنکه از سوی رهبر انقلاب مؤظف شدم تا در مورد این موضوع رسیدگی و بررسی انجام دهم کار کارشناسی خود را در مورد صحت این وقف انجام دادم اما به این نتیجه رسیدم که این وقف از ابتدا باطل بوده و نظر خود را نیز به صورت مکتوب در اختیار مقام معظم رهبری قرار دادم که ایشان قطعاً با توجه به این نظر، نظر خودشان را اعلام خواهند کرد.

آملی لاریجانی افزود: من به این نتیجه رسیدم که وقف باطل است و این درست نبود که آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مجمعی عمومی در مورد این وقف به این شکل اظهارنظر کند.



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: جمعه 89/7/23::: ساعت 7:53 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 45
    بازدید دیروز: 6
    کل بازدید :343939

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<