سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ایمان برهنه است و جامه آن تقوا و زیورش حیا و دارایی اش فقه و میوه اشدانش است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
ارزش نیوز
گفته می شود که مدرک لیسانس فلسفه آقای خاتمی تنها بر مبنای پی گیری و دستور مستقیم رییس وقت دانشگاه اصفهان و همزمان با سفر آقای خاتمی به اصفهان ، در شهریور 80 صادر شده است.

?-جناب آقای خاتمی! در حکم کارگزینی جنابعالی-در دوران تصدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی- مقطع تحصیلی شما "لیسانس " ذکر شده است حال آنکه بنا بر همه مستندات موجود جنابعالی در آن زمان هیچ نوع مدرک تحصیلی که لیسانسیه بودن شما را تائید کند در اختیار نداشتید.پس چگونه و براساس کدام ضوابط اداره کل کارگزینی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آن زمان نسبت به صدور چنین حکمی اقدام نموده است؟ آیا نمی توان پذیرفت که ملاحظات مربوط به موقعیت جنابعالی به عنوان مقام عالی وزارت ارشاد چنین عمل غیر قانونی را رقم زده است؟

?-جناب آقای خاتمی! در تمام دورانی که جنابعالی به عنوان وزیر ارشاد فعالیت می نمودید مطبوعات کشور که تحت نظارت مستقیم وزارت متبوع شما بودند غالبا شما را "دکتر خاتمی" می خواندند(که البتههمچنان روزنامه اطلاعات به این سنت قدیمی پایبند است) این تبلیغات رسانه ای در شرایطی که جنابعالی هنوز مدرکی دال بر لیسانس در اختیار نداشتید هیچگاه با مخالفت یا ممانعت شما روبرو نشد.چرا؟

?-جناب آقای خاتمی! جنابعالی در تبلیغات انتخاباتی منتهی به خرداد ?? خود را فارغ التحصیل لیسانس فلسفه معرفی می کردید حال آنکه در این رابطه هیچگاه مدرکی در اختیار نداشتید. آیا فکر می کنید که با مردم صادقانه رفتار کرده اید؟

ادامه مطلب

 

 



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: دوشنبه 87/10/30::: ساعت 8:10 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 15
    بازدید دیروز: 85
    کل بازدید :344630

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<