سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یا دانشمند باش یا دانشجو یا شنونده و یادوستدار و پنجمی مباش که هلاک می گردی . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
ارزش نیوز

جانشین فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح:
برای همیشه تکلیف امریکا را روشن می کنیم

جانشین فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح، با اشاره به توانمندی های شگرف نظامی ارتش و سپاه تاکید کرد در صورت حمله امریکا، برای همیشه تکلیف امریکا را روشن می کنیم.

به گزارش ایسنا، سرلشکر غلامعلی رشید در نخستین گردهمایی سراسری مسؤولان و رابطین سیاسی شعب ارتش جمهوری اسلامی ایران، تصریح نمود: از زمان پایان جنگ تحمیلی تاکنون با تدبیر فرمانده معظم کل قوا و تاکتیک فرماندهان و کارشناسان زبده نظامی در ارتش و سپاه از بروز شش جنگ جلوگیری کرده ایم.

جانشین فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه توانایی ایران در پاسخ قاطع به دشمن و نیز راهبرد بازدارندگی فعال ایران را به‌‌عنوان دو عامل بازدارنده تهاجم امریکا به جمهوری اسلامی ایران برشمرد و با بیان این سؤال که «تا کجا باید ایستاد؟» عنوان کرد: در مقابل چنین دشمنی که اصل وجود تو را هدف قرار داده است عقب‌نشینی معنا ندارد و ایستادگی و مقاومت در برابر او پیروزی است.

رشید همچنین تاکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حرکات غیرقابل پیش‌بینی و تاکتیک های مبتکرانه می توانند آنچنان ضربات مهلکی بر امریکا وارد کنند تا برای همیشه تکلیف ما با امریکا روشن شود. اگر امریکا در محاسبه اشتباه کند، تکلیفش برای ایران مشخص می شود.



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: یکشنبه 87/3/19::: ساعت 10:3 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 106
    بازدید دیروز: 84
    کل بازدید :344084

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<