سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ساکت باش نه از روی گنگی که سکوت، زیور دانشمند و پوشش نادان است . [امام علی علیه السلام]
ارزش نیوز

علی زادسر در گفتگو با خبرنگار سپهر در خصوص اهانت اخیر تاج زاده به رئیس جمهور و مقایسه  دوران ریاست جمهوری آقای خاتمی با آقای احمدی نژاد گفت: اینگونه صحبت‌ها‌ و انتقادهای بی منطق و بی اساس شایسته ی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم شهید پرور نیست، این آقایان که چنین ادعاهایی دارند بروند و فیلم دیدار آقای خاتمی را با پاپ نگاه کنند که رئیس جمهور ایران دستش مقابل پاپ برای مدت زیادی دراز است و پاپ حاضر نیست با وی دست بدهد. من به عنوان یک ایرانی وقتی این صحنه را می‌دیدم  دلم می‌خواست که زمین دهان باز می‌کرد و مرا می‌بلعید.
وی افزود: اینها نمی‏توانند بگویند احمدی نژاد کاری کرده، می‌آیند از این ایرادهای خنده آور می‌گیرند، مشکل اصلی ما با آقای خاتمی مشکلات فرهنگی، عقیدتی، و ارزشی بود. دین مداری و مردم سالاری دینی مورد توجه قرار نمی‏گرفت و این برای ما دغدغه آفرین بود. اروپا درزمان آقای خاتمی با ایران بازی می‌کرد و ما ذلیل شده بودیم. آقای خاتمی رئیس جمهور ما بوده و قابل احترام است ولی آقایان این حرفها را نگویند تا ما هم مجبور نشویم این حرفها را بزنیم. آقای خاتمی در مقابل کریستین امان پور به خاطر تسخیر لانه جاسوسی عذر خواهی کرد،کاری که امام (ره) از آن به عنوان انقلاب دوم یاد کرده بود.
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تصریح کرد:چرا در مقابل رئیس جمهور ایران باید امثال این شعارها داده می‌شد که طالبان حیا کن حکومت را رها کن....
وی ادامه داد: اینکه می‌گویند میزان رأی مردم است شوخی می‌کنند. اگر رأی مردم به  نفع خودشان باشد، میزان رأی مردم است،جامعه مدنی استو مردم فرهیخته هستند و در غیر اینصورت رأی ملت بی معناست، اینها شوخی‌ها‌ی سیاسی احزاب و جناههای دوم خردادی است.احترام به احمدی نژاد احترام به ملت ایران است.
نماینده ی مردم جیرفت درمجلس شورای اسلامی افزود: تصمیمی که آقای احمدی نژاد در مورد سهمیه بندی بنزین گرفت را هیچ کدام از آقایان جرأت نکردند اجرا کنند.دولت آقای خاتمی دولت دیکته ی نانوشته بود که طبعاً غلط هم نداشت. مردم ما اینها را می‌فهمند و این دعواها و اهانت‌ها‌ همه برای مجلس هشتم  و ریاست جمهوری آینده است. امثال آقای تاج زاده بدانند حنای این آقایان دیگر برای ملت ایران رنگی ندارد. مردم هنوزغائله ی کوی دانشگاه و 18 تیر را بخاطر دارند و دیگر حکومت را به دست اینها نمی‏دهند.
وی درپایان خاطر نشان کرد: شاخصه‌ها‌ عزتمندی ایرانیان در دولت آقای احمدی نژاد اصلاً قابل مقایسه با دوران گذشته نیست. احمدی نژاد با شجاعت در مقابل استکبار ایستاده و شعار «هیهات من الذله» را سر داده است.
موسوی قربانی، عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز درباره ی اهانت برخی افراد تندرو به رئیس جمهور به خبرنگار ما گفت: آقایان نظرشان این بود که هر چه علیه  اسلام  و انقلاب و مملکت بگویند  اشکالی ندارد، ولی الان معلوم است که خاطرنشان مشوش می‌شود. اینها بد نبال براندازی نرم بودند. من علت اینگونه صحبت‌ها‌ را نگرانی آقایان از آینده خودشان می‌دانم، اینگونه صحبت‌ها‌ مثل دست وپایی است که افراد موقع جان کندن می‌زنند. خودشان نمی‏فهمند چه می‌گویند و کارهایشان تلاشی مزبوحانه است.  



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: دوشنبه 86/6/26::: ساعت 10:7 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 18
    بازدید دیروز: 85
    کل بازدید :344633

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<