سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرچه بدان بسنده کردن توان ، بس بود همان . [نهج البلاغه]
ارزش نیوز

گفت: هاله اسفندیاری فرار کرد.

گفتم: پس وثیقه 300 میلیون تومانی چی بود؟

گفت: برای خنده، حالا چرا نگرانی؟

گفتم: برای برخی از مسئولان مربوطه نگران هستم که با این همه هوش و زرنگی که دارند مبادا چشم بخورند!

گفت: چه عرض کنم؟!

گفتم: در زمان های قدیم و ندیم دزدی را به مأموری دادند که به دادگاه ببرد، وسط راه دزد سیگاری درآورد و از مأمور پرسید، کبریت داری؟ مأمور جواب منفی داد و دزد از او خواست که دستبندش را باز کند تا برود کبریت بخرد و... رفت که رفت. از قضا، چند ماه بعد همان دزد را که دوباره دستگیر شده بود به همان مأمور سپردند، وسط راه باز هم دزد همان کلک را زد و مأمور که حواسش جمع بود! به او گفت؛ این دفعه تو اینجا وایستا من خودم میرم کبریت می خرم و دوباره آقا دزده رفت که رفت و هنوز داره میره! نقل از گفت و شنود کیهان

 



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: سه شنبه 86/6/13::: ساعت 11:49 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 29
    بازدید دیروز: 81
    کل بازدید :344853

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<