سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها ! ترس از کیفر موعود را روزی ما گردان ...و ما را نزد خود، از توبه کارانی قرار ده که محبّتت را بر آنان مقرّر داشتی و بازگشتشان را به فرمانبری ات پذیرفتی، ای عادل ترین عادلان! [امام سجّاد علیه السلام]
ارزش نیوز

  بدون شرح:
دست دان خاتمی با دختران ایتالیایی!

 اصل فیلم را می توانید در این آدرس ببینید!

 

 

 

 



 نظرات کاربران
خاتمی همینه دیگه. او رئیس جمهور کشوری بود که خونها برای پایداری این کشور ریخته شد. کسی که معاونش ابطحی باشه بهتر از این نمیشه!
حال او یک غلطی کرد شما چرا ان را ترویج می کنید؟
سلام. دست دادن خاتمی با دختران ایرانی هم سابقه دارد در مراسم دوم خرداد ببینید http://www.sepehrnews.ir/?p,3933 ایشون یک روحانی نیست چون رفتارش با احکام دین منافات دارد .
آخه موضوع قحطه که به این مسائل می‌پردازید!
هر دم از این باغ بری می رسد!
در این صحنه خاص از زاویه ای فیلمبرداری شده که دست ایشان و آن دختر در یک راستا قرار گرفته!
با سلام بهتر بود فقط به عکسها بسنده می کردید
بعونک یا لطیف سلام واقعا واسهی طرفطار های این آقا متاسفام. یاحق. فعلا.......
کسانی که از هیچ گونه اهانت و هوچی گری نسبت به رئیس جمهور بدلیل بوسیدن دست معلم شصت ساله کلاس اول خود ! آن هم از روی دستکش! دریغ نکردند حالا تحویل بگیرند!!
معلم کلاس اولشه. به شما هم هیچ ربطی نداره.
خاتمی را بی خیال بچسب به ایتالیا!
به روحانیون عزیز تبریک می گویم!
یعنی امکان داره خاتمی این ریسک را بکنه؟!
خاتمی خیلی بزرگتر از این حرفاست هر چی بود عکسشو جلوی خودش آتیش نزدن
مبارکه!
جالب است که همیشه و همه جا تلاش می کنند تا وی را به امام خمینی -ره- نسبت دهند. من نمی دانم امام در عمرش کی چنین کاری کرده بود یا کجای فتاوایش چنین ردی برای مجوز چنین عملی وجود دارد ؟ نمی دانم خاتمی در کجای فرهنگ امام جا می شود ؟
در حرمت لمس بدن نامحرم بدون ستر و مانع تردیدی نیست و نیز در اینکه در شرع انور حرمت و وجوب اوّلی به عنوان ثانوی تا بقاء عنوان می تواند مرتفعشود تردید نباید کرد.ولی آنچه با تصویر پردازی مشکوک، با غرض یا هر انگیزه دیگر،نشر یافته تا مصافحه آقای خاتمی را با اجنبیه القاء کند عملی خلاف شرع و اخلاق است که تکذیب می شود. دفتر خاتمی
خداوند به خاتمی تول عمر عنایت فرماید که باعث آبروی این مملکت است !
خرازی اضافه کرد: استقبال از آقای خاتمی در سفرهای خارجی به حدّی است که گاه کنترل اوضاع از دست ایشان و اطرافیان خارج می‌شود!!!!!!! و در این مواقع برخی!! می‌کوشند با رساندن خود به خاتمی ابراز ارادت کنند!!!!!!!! که در مواقعی تصور می‌شود با آقای خاتمی مصافحه کرده‌اند.!!!!!! این در حالی است که اصولا آقای خاتمی به علت ازدحام جمعیت متوجه برخی تماس‌ها نمی‌شود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دوست عزیز آتش نزدن عکس خاتمی جلوی خودش از بزرگی خاتمی نیست از بزرگواری و صبر حزب الله است. این کسانی که حامی خاتمی بودند اقدام به سوزاندن عکس رهبر فرزانه انقلاب و بعد عکس دکتر احمدی نژاد کردند.
متاسفم
در خبر ها امده بود حجت الاسلام سید محمد خاتمی رییس جهمور سابق جمهوری اسلامی ایران در بازگشت از سفر ایتالیا به چند زن و دختر ایتالیایی مصافحه کرده است یعنی دست داده است. فیلم و عکسهای این اتفاق هم موجود است. سالهاست دیپلماتهای ایرانی در سفر های خارجی از دست دادن با زنها ابا دارند و این جز سیاستهای اصلی جمهوری اسلامی است. اما این رفتار حجت الاسلام خاتمی از چند منظر قابل توجه است. این تابو شکنی و سنت شکنی این روحانی از تبار سادات بدون شک سخنان زیادی همراه خواهد داشت. اعتراضها و مخالفتها و بدون شک ذوق کردنها و موافقتها در این میان بحث خواد شد این کار از منظر فقه ایراد دارد یا نه؟ حتما بحث مخالفتهای علما و نظرات پیش خواهد آمد. و نهایت بحث پلورالیسم دینی این حرفها. خوب به یاد دارم حجت السلام خاتمی ان روز که احمدی نژاد بر مسند خدمت بر مردم نشست، در مشهد از روی کار امدن تحجر سخن گفت و خطر ترویج اسلام متحجرانه را گوش زد کرد. حجت الاسلام خاتمی پس از دوران ریاست جمهوری اش ابعاد تازه ای از درونیاتش را برملا کرد از سفر به امریکا و موضع گیریهای عجیبش گرفته و اینک این عمل ... به یاد دارم ان روز فاطه رجبی در اعتراض به مواضع غیر اصولی و مخالف ارزشهای انقلاب حجت الاسلام خاتمی درباره اسراییل و شیطان بزرگ و... یادداشتی نوشت و از سکوت حوزه های علمیه در قبال سخنان نسنجیده حجت الاسلام خاتمی گلایه کرد و تلویحا خواستار خلع لباس ایشان شد. ان روز همگان بر فاطمه رجبی حمله کردند و با بدترین وضع او را به باد انتقاد گرفتند (این را هم بگویم نگارنده خود نیز به بسیاری از سخنان خانم رجبی انقادات جدی دارد). علمای حوزه که برخی در قبال یک فیلم حکم جهاد می دادند اینک چه نظری دارند؟ آیا به لباس روحانیت توهین نشده است؟؟ آیا این عمل که در تمام رسانه های دنیا بازتاب خواهد داشت به اندازه مارمولک ناپسند و دارای اثر مخرب نیست؟ شکستن قبح بسیاری از ناهنجاری ها در دوران تساهل و تسامح آغاز شد و گویا هم اینک نیز به شدت ادامه دارد. دوم اینکه سوال این است ایا حجت الاسلام خاتمی نمی دانست این عمل او بازتابهای منفی زیادی در ایران خواهد داشت؟؟ مسلما اری می دانست و به نظر به منظور همین بحثها چنین کاری نموده است. اگر اعتراض کنی به تخریب حجت الاسلام خاتمی متهم میشوی و لابد خواهند گفت مگر احمدی نژاد دست معلمش را نبوسید؟ مگر مشایی در مجلس رقص شرکت نکرد؟ و اینگونه فقه اسلامی بازیچه جریانات سیاسی می شود. اصلا نمی خواهم به بحث صدور انقلاب و اینکه ایران ام القرای جهان اسلام است اشاره کنم لابد حجت الاسلام خاتمی باصطلاح مبتکر گفتگوی تمدنها با این کار خواسته جلوه رحمانی اسلام را به نمایش بگذارد. به هر حال آن روز اگر فاطمه رجبی نا به جا سخن گفت حال باید پرسید تا کجا باید در برابر اهانتها و اعمال سخیف افرادی مثل حجت الاسلام خاتمی و حجت الاسلام ابطحی و ... سکوت کرد؟ (این قدر گفتم حجت الاسلام تا ببینم به کسی بر می خوره یا نه؟ آیا واقعا اینان حجت اسلامند؟؟)
سلام. حیف است عبارت زیبای حجت الاسلام را برای این ... بکار برد. خوشبختانه من تا حالا از هیچ بنی بشری ترس نداشته ام و ندارم فوقش اعدامم می کنند ولی امروز به من ثابت شد که ... واقعی همین خاتمی خودمونه. به امید ...
اگر دست نمیداد آنها که نمیدونن از نظر شما دست دادن جرمه بعد نمیگفتن رئیس جمهور کشور چقدر بی .....
گفتگوی تمدنها فعلا به نقطه تماس تمدنها رسیده است اگر به ... شدن نکشد خوب است .
این دیگر عذر بدتر از گناه است که مشاور ایشان همدم از شرع می زند و هم تکذیب می کند ساختار فیلم طوری است که نمی توان تکذیب کرد البته از این جما عت با آن سابقه هشت ساله که هم خون به دل رهبر کردند و هم خانواده شهدا بسیار طبیعی است ولی باید گفت مردم رشید و فهیم ایران را نمی شود گول زد وغصه مردم حزب ا لله این است که ایکاش ایشان لباس روحانی بر تن نداشت 

منبع



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: چهارشنبه 86/3/23::: ساعت 6:40 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 117
    بازدید دیروز: 99
    کل بازدید :345040

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<