سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و به یکى از کسانى که بدو سخنى گفته بود و از مقدار وى بزرگتر مى‏نمود فرمود : ] پر نیاورده پریدى و در خردسالى بانگ در کشیدى . [ و شکیر ، نخست پرهاست که بر پرنده روید ، پیش از آنکه نیرومند و استوار شود ، و سقب شتر خردسال است و شتر بانگ بر نیاورد مگر آنگاه که فحل گردد . ] [نهج البلاغه]
ارزش نیوز
رسایی در خصوص ادعای وکیل مهدی هاشمی مبنی بر شکایت از امضا کنندگان گفت: ما تعداد امضاها را زیاد کردیم و طبعا پیگیری شکایت از 110 نماینده به جای هفت نماینده اگر برای ما آب نداشته باشد، برای وکیل مهدی هاشمی حتما نان دارد و البته تشخیص قبول این درخواست با قاضی پرونده است.


  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: چهارشنبه 93/7/30::: ساعت 6:10 صبح

    به نظر می رسد کهولت سن یا هر علت دیگری باعث شده تا سلسله خاطرات آقای هاشمی از قبل از انقلاب تا دهه 80 با تکذیب های پی در پی افراد متعدد از جناح های سیاسی مختلف مواجه شود و این مساله نه تنها اعتباری برای خاطرات وی در افکار عمومی باقی نگذاشته بلکه در مواقعی موجب سرگرمی و تبدیل شدن به سوژه های طنز سیاسی- اجتماعی در میان مردم نیز شده است.
    قاط زدم قاط زدم قاط زدم قاط زدم قاط زدم قاط زدم قاط زدم قاط زدم


  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: سه شنبه 93/7/29::: ساعت 9:36 صبح

    هفت نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای خطاب به قاضی مقیسه قاضی دادگاه مهدی هاشمی رفسنجانی، ضمن درخواست برای برگزاری علنی دادگاه رسیدگی به اتهامات مهدی هاشمی رفسنجانی، عدم برگزاری علنی این دادگاه را باعث بروز خساراتی دانستند.


  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: سه شنبه 93/7/22::: ساعت 10:4 عصر

    مدیرمسئول «بزنگاه» در سرمقاله خود برای اسلام آمریکایی و سرمایه داران زالو صفت و مرفهان بی‌درد و... هم خط و نشان کشیده تا معلوم شود کسی که قریب دو دهه است با کاریکاتورهایش به جنگ این افراد رفته بود، از این به بعد با هفته‌نامه‌ای پر و پیمان و به همراهی یک لشکر طنز نویس و کاریکاتوریست مومن و انقلابی همان مسیر را ادامه خواهد داد.


  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: پنج شنبه 93/7/17::: ساعت 7:59 عصر

    هاشمی در ادامه نیز بدون آنکه از تندتر شدن ادبیات آمریکا و اروپا در یک سال اخیر علیه ایران سخنی به میان آورد و یا توضیح دهد تحریم های جدید غرب علیه ایران بعد از توافق ژنو به چه علت اعمال شده است، در اظهاراتی کلی و شعاری تصریح کرد: «تبدیل فضای تهدید و جنگ و تشدید روزافزون تحریم به گفت‌وگو و آوردن همه‌ی آنان به پای میز مذاکره، دستاوردهای سیاست‌های دولت یازدهم است.»


  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: پنج شنبه 93/7/10::: ساعت 10:38 عصر

    شاید بر همین اساس بتوان این ماجرا را معیاری برای تفاوت تشخیص مصادیق افراط در نگاه امام خمینی و هاشمی رفسنجانی دانست. به تعبیری محور تضاد امام با جریانات و گروه‌ها و دستجاتی بود که سعی در انحراف خط کلی و اصلی انقلاب اسلامی داشته‌اند، مثل مجاهدین خلق و باند سیدمهدی هاشمی. اما رفسنجانی برخلاف روش امام، «محور تضاد» را با جریانات انقلابی و طیف حزب اللهی جامعه قرار داده و آنها را اساساً افراطیونی می‌داند که برای انقلاب مضر هستند.


  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: دوشنبه 93/7/7::: ساعت 11:42 عصر

    پس از قطعنامه 588 ایران عملیاتهای موفقیت آمیز زنجیره‌ای را در خاک عراق انجام داد ( سلسله عملیاتهای فتح، کربلا، والفجر9 و نصر ) حاصل این مجموعه عملیاتها نزدیک شدن رزمندگان اسلام به شهر بصره شد که عامل دقت و حساس شدن شورای امنیت شورای امنیت به مسئله جنگ شد. بر این اساس اعضای دائم به صورت یک گروه ، کار مشترک و سازماندهی شده‌ای را برای پایان بخشیدن به جنگ ایران و عراق آغاز نمودند .


  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: یکشنبه 93/7/6::: ساعت 7:35 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 57
    بازدید دیروز: 6
    کل بازدید :343951

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<