سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و اشعث پسر قیس را که فرزندش مرده بود چنین تعزیت فرمود : ] اشعث اگر بر پسرت اندوهگینى ، سزاوارى به خاطر پیوندى که با او دارى ، و اگر شکیبا باشى هر مصیبت را نزد خدا پاداشى است . اشعث اگر شکیبایى پیش گیرى حکم خدا بر تو رفته است و مزد دارى ، و اگر بى تابى کنى تقدیر الهى بر تو جارى است و گناهکارى . پسرت تو را شاد مى‏داشت و براى تو بلا بود و آزمایش ، و تو را اندوهگین ساخت و آن پاداش است و آمرزش . [نهج البلاغه]
ارزش نیوز

  جشن سیاسی اصلاح طلبان یزدی در پوشش جشن میلاد امام جواد علیه السلام با شکست مواجه شد:
     به گزارش خبرنگار بازتاب برنا یک هفته است تبلیغات سنگین و بی سابقه ای از سوی گروههای اصلاح طلب برای حضور سید محمد خاتمی در شهر یزد و شرکت در مراسم جشن میلاد صورت گرفته است! ارسال پیام های دعوت به تلفن همراه غالب مشترکین استان یزد، نصب بیلبوردهای بزرگ تبلیغی و پارچه های بزرگ در حساس ترین نقاط شهر، پخش اطلاعیه در نمازجمعه یزد و دعوت گسترده مردم و اعلام میزبانی یار دیرین امام(ره) یعنی امام جمعه، با صحنه گردانی عملی سفید استاندار سابق و عضو ارشد مشارکت استان یزد و با تشکیل ستاد استقبال مردمی(!) انجام گردید. این حجم وسیع تبلیغات که با هزینه های میلیاردی و با مرکزیت محل مراسم یعنی مسجد حظیره و آن هم بعد از نماز مغرب و عشاء که غالب مردم فراغت دارند و از هوای گرم خبری نیست، نتوانست حتی یک درصد مردم شهر یزد را به سوی خود بکشاند(!؟) از سوی دیگر بسیاری از شرکت کنندگان نیز از نیروهای اصول گرا بوده که با انگیزه های متفاوت در این مراسم شرکت کرده بودند. پارک ماشینهای مدل بالا اطراف مراسم و حضور مشارکتی هایی که از استانهای دیگر سراسیمه آمده بودند و کنترل مراسم توسط میلیشیای مشارکت گویا نشان از مردمی بودن این جشن سیاسی داشت(!!) این مراسم مشترک بین امام جمعه و سفید نشانی دیگر از پیوند ناگسستنی حزب مشارکت با امام جمعه یزد می باشد. اگر چه آقای صدوقی به سفر عمره رفته بود(!) اما این جشن سیاسی با خیر مقدم مناقب امام جمعه موقت و سفید از سوی حزب مشارکت آغاز گردید. جشن با عنوان میلاد امام جواد علیه السلام تبلیغ گردید ولی ابتدا با سروده ای مضحک مدیحه سرایی از خاتمی شد و سپس خاتمی هم چیزی که نگفت از امام جواد علیه السلام بود.(!) این هم شیطنتی دیگر از سوی اصلاح طلبهاست که ایمان مذهبی مردم را وسیله ای برای رسیدن به امیال خود قرار می دهند(!؟)  منبع مطلب

TinyPic image                                                                                                    

 

 

 

 

 



  



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: پنج شنبه 86/5/4::: ساعت 12:57 عصر

      رهبر انقلاب در دیدار با مدیران آموزش و پرورش
    احیای معاونت پرورشی کار خوبی بود

     حضرت آیت الله خامنه‌ای ضمن قدردانی از اقدامات انجام گرفته در سال های اخیر در آموزش و پرورش تصریح کردند: یکی از کارهای خوب این دوره احیای معاونت پرورشی است.

     حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز چهارشنبه در دیدار وزیر، معاونان و مدیران آموزش و پرورش سراسر کشور با اشاره به جایگاه و اهمیت بی بدیل آموزش و پرورش در شکل دهی رفتاری – اخلاقی و فکری افراد جامعه، تحول در نظام آموزش و پرورش کشور را نیازی اساسی و ضرورتی اجتناب ناپذیر دانستند و تأکید کردند: آموزش و پرورش باید برای ایجاد تحول، با استفاده از نیروهای فکری، کارآمد و زبده کشور، فلسفه نظام تعلیم و تربیت را براساس هویت دینی و ملی تدوین کند و نظام آموزش و پرورش را بر مبنای آن تغییر دهد.   ادامه مطلب



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: چهارشنبه 86/5/3::: ساعت 11:0 عصر

    مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران با رد ادعای حزب مشارکت مبنی بر "مصرف داخلی پخش اعترافات اسفندیاری، تاجبخش و جهانبگلو"، این برنامه را در راستای آشکار شدن رویکرد امریکا در خصوص دخالت در امور سایر ملت ها دانست.

     عباس سلیمی نمین در گفتگو با رجانیوز، ضمن اشاره به وجود ضعف هایی به لحاظ ساخت و مخاطب شناسی در برنامه "به نام دموکراسی"، اظهار داشت: این برنامه از نظر مخاطب شناسی، مخاطب عام را مورد هدف قرار نداده بود و برای مخاطب عام بسیار گنگ و غیرروشن بود. بسیاری از مسائلی که در رابطه با منطقه آسیای قفقاز مطرح شد، برای مخاطب عام نیاز به توضیحات بیشتری داشت.

     وی با حائز اهمیت خواندن پخش این برنامه، ادعای حزب مشارکت درخصوص "مصرف داخلی داشتن پخش برنامه هایی از این دست در آستانه انتخابات" را رد کرد و افزود: اتفاقاً این برنامه مصرف داخلی کمتری داشت چرا که اگر قرار بود مصرف داخلی داشته باشد باید مخاطب عام هدف قرار می گرفت.   ادامه مطلب



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: چهارشنبه 86/5/3::: ساعت 10:0 عصر

         ما مفتخریم که بانوان و زنان پیر و جوان و خرد و کلان درصحنه‌های فرهنگی و اقتصادی ونظامی حاضر، و همدوش مردان یا بهتر از آنان در راه تعالی اسلام و مقاصد قرآن کریم فعالیت دارند؛ و آنان که توان جنگ دارند، در آموزش نظامی که برای دفاع از اسلام و کشور اسلامی از واجبات مهم است شرکت، و از محرومیتهایی که توطئة دشمنان و نا آشنایی دوستان از احکام اسلام و قرآن بر آنها بلکه بر اسلام و مسلمانان تحمیل نمودند، شجاعانه و متعهدانه خود را رهانده و از قید خرافاتی که دشمنان برای منافع خود به دست نادانان و بعضی آخوندهای بی‌اطلاع از مصالح مسلمین به وجود آورده بودند، خارج نموده‌اند؛ و آنان که توان جنگ ندارند، در خدمت پشت جبهه به نحو ارزشمندی که دل ملت را از شوق وشعف به لرزه درمی‌آورد و دل دشمنان وجاهلان بدتر از دشمنان را از خشم و غضب می‌لرزاند، اشتغال دارند. و ما مکرر دیدیم که زنان بزرگواری زینب‌گونه ـ علیها سلام الله ـ فریاد می‌زنند که فرزندان خود را از دست داده و در راه خدای تعالی و اسلام عزیز از همه چیز خود گذشته و مفتخرند به این امر؛ و می‌دانند آنچه به دست آورده‌اند بالاتر از جنات نعیم است، چه رسد به متاع ناچیز دنیا.   منبع   



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: چهارشنبه 86/5/3::: ساعت 8:0 عصر

          ما مفتخریم که ادعیة حیاتبخش که او را «قرآن صاعد» می‌خوانند از ائمة معصومین ما است. ما به «مناجات شعبانیة» امامان و «دعای عرفات» حسین بن علی ـ علیهماالسلام ـ و «صحیفة سجادیه» این زبور آل محمد و «صحیفة فاطمیه» که کتاب الهام شده از جانب خداوند تعالی  به زهرای مرضیه است از ما است.
    ما مفتخریم که «باقرالعلوم» بالاترین شخصیت تاریخ است و کسی جز خدای تعالی و رسول ـ صلی الله‌علیه و آله  ـ و ائمة معصومین ـ علیهم السلام ـ مقام او را درک نکرده و نتوانند درک کرد، ‌از ما است.
    و ما مفتخریم که مذهب ما «جعفری» است که فقه ما که دریای بی‌پایان است، یکی از آثار اوست. و ما مفتخریم که به همة ائمة معصومین ـ علیهم صلوات الله ـ و متعهد به پیروی آنانیم.
    ما مفتخریم که ائمة معصومین ما ـ صلوات الله و سلامه علیهم ـ در راه تعالی دین اسلام و در راه پیاده کردن قرآن کریم که تشکیل  حکومت عدل یکی از ابعاد آن است، درحبس و تبعید به سر برده و عاقبت در راه  براندازی حکومتهای جائرانه و طاغوتیان زمان خود شهید شدند. وما امروز مفتخریم که می‌خواهیم مقاصد قرآن و سنت را پیاده کنیم و اقشار مختلفة ملت ما در این راه بزرگِ سرنوشت‌ساز سر از پا نشناخته، جان و مال و عزیزان خود را نثار راه خدا می‌کنند.     
    منبع 



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: سه شنبه 86/5/2::: ساعت 8:0 عصر

    با ابلاغ دولت؛

    تعرفه آب و برق مشترکان کم مصرف کاهش یافت
    چاپ  ایمیل

    مصوبه دولت جهت محاسبه تعرفه برق،گاز، آب و دفع فاضلاب مشترکان کم مصرف به نرخ سال 1383 و افزایش تعرفه مشترکان پرمصرف ابلاغ شد.

    به گزارش دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی دولت، بر اساس این مصوبه تعرفه برق، گاز، آب و دفع فاضلاب مشترکین خانگی و مصارف کمتر از الگوی مصرف تعیین شده از سوی شورای اقتصاد در سال 85 در سال 1386 معادل تعرفه‌های سال 1383 خواهد بود.

    همچنین مصرف سال 1386 مشترکین تجاری برق و گاز تا ظرفیت مجاز تخصیص یافته آنها به عنوان الگوی مصرف آنها تلقی و تعرفه مصرفی آنها در سال 1386 برابر تعرفه‌های سال 1383 به علاوه پانزده درصد خواهد بود.

    بر اساس بند دیگری از این مصوبه سایر موارد و نرخها مطابق با ضوابط و مقررات سال 1385 می‌باشد.

    طبق ماده 8 این آیین‌نامه نیز وزارتخانه‌های نیرو و نفت مکلفند حسب مورد نسبت به تهیه و اعمال دستورالعملهای اجرایی لازم جهت محاسبه تعرفه‌های فوق اقدام نموده و نسبت به اجرا و اعمال این تصویب‌نامه از تاریخ 1/1/1386 اقدام کنند.

    این آیین‌نامه بر اساس بند «ب» تبصره 6 قانون بودجه سال 1386 کل کشور به تصویب رسیده و اول مرداد ماه از سوی معاون اول رییس‌جمهور ابلاغ شده است.



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: سه شنبه 86/5/2::: ساعت 8:39 صبح

         ما مفتخریم و ملت عزیز سرتاپا متعهد به اسلام و قرآن مفتخر است که پیرو مذهبی است که می‌خواهد حقایق قرآنی، که سراسر آن از وحدت بین مسلمین بلکه بشریت دم می‌زند، ‌از مقبره‌ها و گورستانها نجات داده و به عنوان بزرگترین نسخة نجات دهندة بشر از جمیع قیودی که بر پای و دست و قلب و عقل او پیچیده است و او را به سوی فنا و نیستی و بردگی و بندگی طاغوتیان می‌کشاند نجات دهد.
    و ما مفتخریم که پیرو مذهبی هستیم که رسول خدا مؤسس آن به امر خداوند تعالی بوده، و امیرالمؤمنین علی بن‌ ابیطالب، این بندة رها شده از تمام قیود، مأمور رها کردن بشر از تمام اغلال و بردگیها است .
    ما مفتخریم که کتاب نهج‌البلاغه که بعد از قرآن بزرگترین دستور زندگی مادی و معنوی و بالاترین کتاب رهایی‌بخش بشر است و دستورات معنوی و حکومتی آن بالاترین راه نجات است، از امام معصوم ما است.
    ما مفتخریم که ائمه معصومین، از علی بن ابیطالب گرفته تا منجی بشر حضرت مهدی صاحب زمان ـ علیهم آلاف التحیات و السلام ـ که به قدرت خداوند قادر، زنده و ناظر امور است ائمة ما هستند.        
    منبع



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: دوشنبه 86/5/1::: ساعت 8:0 عصر

    <      1   2   3      

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 9
    بازدید دیروز: 5
    کل بازدید :344752

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<