سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بدترینِ برادرانت، کسی است که تو را به مدارانیازمند کند و به عذرخواهی ناچارت سازد . [امام علی علیه السلام]
ارزش نیوز
 

  خاتمه گروگانگیری 24 نفره در کمتر از 24 ساعت

 اشرار مسلح وابسته به گروهک تروریستی عبدالمالک ریگی در اقدام ننگین دیگری با ایجاد راهبندان در جاده ایرانشهر – چابهار در جنوب استان سیستان و بلوچستان، پس از به آتش کشیدن 6 دستگاه خودروی عمومی و شخصی، 24 نفر از هموطنانمان را به گروگان گرفته و با خود به داخل خاک پاکستان انتقال دادند. این گروگانگیری که در اذهان مردم زوایایی از جنایت تاسوکی را تداعی می نمود، تنها پس از گذشت یک روز از وقوع آن خاتمه یافت و تعدادی از اشرار گروگانگیر در طی عملیاتی غافلگیر کننده، به هلاکت رسیده و مابقی آنان نیز دستگیر شده و گروگانهای این حادثه نیز به سلامت از چنگال تروریستها در آمدند. اگر چه منطقه سیستان و بلوچستان هر از چند گاهی با هدایت سرویس های اطلاعاتی بیگانه و به فتنه گری اشرار منطقه دستخوش ناامنی هایی می گردد ولکن در این بین، حادثه گروگانگیری اخیر نکات قابل توجه و تامل بر انگیزی را به اذهان متبادر می سازد:    ادامه مطلب



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: چهارشنبه 86/5/31::: ساعت 9:17 عصر

    رپرتاژ آگهی؟! با طعم پاچه خواری!؟

    طنز بشارت نو در صفحه اول

    سید حمید کلانتری در بازدید از دفتر بشارت نو

    بلاتکلیفی استانداری به نفع مردم نیست(!)

    سید حمید کلانتری(!)، که حالا دیگر با استعفای عاصی، (جای مهندس سفید را گرفته و) استاندار اسبق(!) یزد خوانده می شود . در دوران سکانداری(!) خویش بر مسند استانداری(!) یزد از جهات(!) گوناگون(!) در خور توجه ویژه(!) بود. چه آنکه(!) به لحاظ اجرایی(!) از قدرت(!) بالایی(!) برخوردار بود(!).هرچند به نظر می رسید از لحاظ سیاسی(!) در حد متعارف و حتی کمتر(!) به سیاسی کاری( و بیشتر به سیاه کاری!) می پرداخت.

    او را به واسطه کارهای ماندگاری(!!) چون تلاش(!) در احداث و آبادانی پارک کوهستان(!)، کمک(!) به احداث مجتمع ستاره یزد(!!) با موضع گیری های مناسب(!) جهت جذب سرمایه(!)، الگوبرداری(!) از نکات مثبت و خوب کارهای انجام شده در سایر استانها (!) و خارج از کشور(!) با برنامه سفرهای دوره ای (به چهار قاره) و...  می توان در یاد(!) و خاطره مردم(!!!) یزد همواره ماندگار(!) و به یاد ماندنی(!) دانست.

    وی در دوران استانداری خود(!) در تمام زمینه ها(از گلنگ زنی تا نمد مالی!) فعالیت(!) و تلاشی(!) در خور توجه داشت. به گونه ای که اقشار(!) مختلف مردم(!!) از فعالیت ها(!) ایده ها(!) و عملکرد وی(!) خاطراتی شیرین(!!) دارند.

    جامعه مطبوعاتی(!!!) و خبرنگاران(!!!!) نیز در طی دوران استانداری کلانتری(!)، از جایگاه(!) قابل توجهی(!) برخوردار بود( عجب جمله بندی و نگارش زیبایی!). به طوری که جلسات کنفرانس مطبوعاتی استاندار با رسانه ها(همراه با چلوکباب و مخلفات) تقریبا به صورت مرتب(!) هر یک ماه یکبار(!) برگزار می شد(!) و به غیر از آن کلانتری(!) هر چند وقت یکبار به بهانه های مختلف(!)، از قبیل روز خبرنگار و ... ( با یک مشت سکه) به دفاتر مطبوعات سر(!) می زد.

    کلانتری(!) هم اکنون (بعد از بازنشستگی) در مجمع تشخیص مصلحت نظام(!) در تهران(!) مشغول به کار(!) است . اما او گاه به یزد هم سر(!) می زند و هربار گویا به سراغ (شیرینی فروشی حاج خلیفه و ) جمعی(!) و طیفی(!) از اقشار(!)  مختلف میرود.

    این بار کلانتری(!) بر اساس قرار قبلی(!) به دفتر(جدید!) هفته نامه بشارت نو(!) آمد و در جمع همکاران(!) این نشریه(!) به گفتگویی صمیمی(!) پرداخت.

    کلانتری(!) با اشاره به پشت سر(!) گذاشتن روز خبرنگار(!) گفت: حبرنگار باید مسلط و شکارچی(!) باشد. ارزش گذاری نسبت به اخبار داشته باشد و در عین حال ( همچون بشارتیان) با انصاف(!) و امانت دار(!) باشد.

    وی با تاکید بر اینکه خبرنگار باید(!) آزاد(!) باشد حرفش(!) را بزند، افزود: یک خبر با تیتر خوب می تواند در ذهن مردم ماندگار باشد.

    وی همچنین به بیان پاره ای از ویژگی های مطبوعات محلی(!) پرداخت و نشریات استان یزد(!) را نسبت به گذشته متحول تر(!!!) دانست.

    کلانتری(!) در بخش دیگری از سخنانش در مورد مساله استعفای(!) استاندار یزد و اتفاقات انجام گرفته در این راستا گفت: در یزد نباید چنین اتفاقی می افتاد(!). یک مدرسه(!) را بدون مدیر(!) نمی توان اداره کرد(!). بالاخره(!) استاندار در استان نقش مهمی دارد(!!).

    کلانتری (!که همچون گذشته، گاهی غیب هم می گوید!) تاکید کرد: بلاتکلیفی استانداری(!) اصلا به نفع مردم و استان نیست(!!)، شاید همه مسائل بر عهده شخص استاندار نیست(!!) ولی حضور و برخورد جدی استاندار با مسائل، تذکر به موقع(!) و نظارت دقیق(!) او بر کا رمدیران ذیربط لازم است(!).

    وی تصریح کرد: بسیاری از مدیران ادارات و حتی معاونین و کارمندان استانداری هم وقتی می بینند که استاندار در حال رفتن است(!) این مساله بر روی کارشان تاثیرگذار است(!).

    (کلانتری) استاندار اسبق یزد(!) با بیان اینکه باید فردی (همچون خود او)مجرب(!) و صاحب تجربه(!) بر سر کار آید(!) تا بتواند کار را با سرعت(!) و کیفیت(!) انجام دهد(!)،آمادگی(!) خود را برای ارائه مشاوره(!) و هرگونه همفکری(!) و همراهی(!) با هر فردی، از هرجناحی که برای این سمت برگزیده می شود را اعلام کرد(!).

    کلانتری(!) همچینین در پاسخ به این سوال که آیا این بازدیدهای(!) وی مقدماتی برای کاندیداتوری(!) وی در انتخابات مجلس شورای اسلامی است(!) گفت: آنچه تاکنون مطرح شده(!) پیشنهاد(!) برخی دوستان(!) و همراهان(!) بوده است(!) اما هنوز تصمیم(!) به ورود در این عرصه را نگرفته ام(!)

    تبصره اول: (پرانتز های آبی) از بشارت نو نیست

    تبصره دوم: این رپرتاژ آگهی، بدون پرانتز در صفحه اول بشارت نو شماره 93 چهارشنبه 24 امرداد چاپ شده است

    تبصره سوم: بشارت نو هفته نامه است، روزی نامه نیست!

    تبصره چهارم: کلانتری، اصلا و ابدا کاندیدای انتخابات مجلس هشتم نیست،
    منبع
    ارزش خبر:
    تبصره پنجم: کلانتری اهل روستای همت آباد رستاق یزد است که رد پایی هم در محمود آباد دارد.
     


  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: سه شنبه 86/5/30::: ساعت 11:47 عصر

         انتخابات ریاست جمهوری نهم به اذعان همه ی آگاهان مسائل سیاسی اعم از داخلی و خارجی یکی از تأثیرگذارترن انتخاب‌ها‌ در کشور بوده است که گزینش افکار عمومی در این انتخابات باعث گردید تا گروههای فعال در عرصه ی سیاسی کشور یک بازنگری و باز تولید اساسی را در تصمیمات و سیاست‌ها‌ی خود اعمال کنند.
    یکی دیگر از ویژگیهای بسیار مهم این انتخابات افتادن نقاب و پرده از چهره ی بسیاری است که همواره منویات و مکنونات آنها بر مردم پوشیده بود و اظهار نظر‌ها‌ی نسنجیده و نابجای این افراد در آن بر همه تا حدودی مردم را یاری کرد تا بیشتر و بهتر با اعتقادات و باورهای این جماعت آشنا شوند. در این خصوص نظر عجیب و قابل تأمل یکی از نمایندگان مجلس درباره ی کاندیداها بسیار قابل توجه است.
    شیخ قدرت علیخانی، نماینده ی آوج و بویین زهرا در آستانه ی دور دوم این انتخابات گفت: " من به والله قسم می‌خورم که اگر آقای‌ها‌شمی پیروز نشد و احمدی نژاد رئیس جمهور شد، از نمایندگی استعفا می‌دهم." مسلماً استفاده از چنین شیوه‌ها‌یی یعنی قسم خوردن به اسماء جلاله و اعتقادات دینی مردم در امورات جاری کشور امری مذموم و نکوهیده است و مسلماً مورد پذیرش مردم نیست، ضمن اینکه عدم پایبندی وی به این قسم، یعنی استعفا از نمایندگی مجلس بی شک نمی‏تواند هیچگونه توجیه شرعی و فقهی داشته باشد، جای تأسف دارد که این قسم و نیز عدم پایبندی به آن از سوی کسی رخ داده که ملبس به لباس روحانیت است و بی شک این موضوع تبعات منفی فراوانی را در اینباره به همراه خواهد داشت.
    علیخانی که در بین نمایندگان مجلس همواره به اتخاذ مواضع جنجالی و نیز اظهار نظرهای عجیب شهرت دارد، اخیراً نیز بیانات شیوای خود را در این راستا ادامه داده و در تعطیلات تابستانی اخیر مجلس در جمع مردم یکی از روستاهای بخش آوج، در جواب برخی سؤالات و مطالبات این مردم از وی، گفت: "دعا کنید احمدی نژاد بمیرد تا مشکلاتتان حل شود"!!!  
    جای بسی تعجب است که یک نماینده ی مجلس اینچنین بی پروا و گستاخانه در مورد رئیس جمهور کشور سخن به زبان می‌راند و در توجیه عملکرد ضعیف خود در حوزه ی انتخابیه اش چنین جملاتی را بر زبان می‌آورد.
    براستی چنین افرادی که هنوز قادر به رعایت ابتدایی ترین مسائل اخلاقی نیستند، لیاقت این را دارند که قبای وکالت ملت را بر دوش بکشند؟
    شیخ قدرت علیخانی و امثالهم چگونه و به پشتوانه ی چه کسانی جسارت این را پیدا می‌کنند که با توهین به رئیس جمهور منتخب یک کشور، شعور و اعتقادات مردم را به سخره بگیرند؟
    براستی علیخانی و علیخانی‌ها‌ باید چه جایگاهی در عرصه ی تصمیم گیری کشور داشته باشند و اصولاً جایگاه این افراد باید در کجا باشد؟
    سپهر به زودی با ارائه ی برخی اخبار مستند به زودی در گزارش‌ها‌ی خود به ذکر سوابق و نیز رفتارهای اینچنینی علیخانی خواهد پرداخت.   منبع



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: سه شنبه 86/5/30::: ساعت 10:58 عصر

    رادیو اسرائیل درگزارش رسمی خود، اراذل و اوباش دستگیر شده در طرح امنیت اجتماعی را "لوطی های جنوب شهر" خطاب کرد!

    به گزارش رجا نیوز پس از آغاز مرحله سوم طرح امنیت اجتماعی که طی آن برخورد قاطع با اراذل و اوباش هدفگذاری شده بود،رسانه های غربی به تخطئه این اقدام نیروی انتظامی پرداختند که البته به دلیل استقبال مردم از این طرح، این پروژه روانی به توفیق چندانی در عرصه تاثیرگذاری بر افکار عمومی نایل نیامد.

      در جدیدترین موضعگیری از این دست که البته به نظر می رسد فارغ از کارکردهای داخلی طراحی شده است، رادیو اسرائیل در اظهارنظر شگفت انگیزی مدعی شد:در تهران ماموران امنیتی حکومت به بهانه مبارزه با آنچه اراذل و اوباش می خوانند، به دستگیری و آزار گسترده  لوطی های جنوب شهر تهران پرداخته اند!

     مشابه این رویکرد پیش از این نیز از سوی بی بی سی به کار گرفته شده بود.این شبکه سلطنتی انگلیسی،چندی پیش مردان ایرانی را بخاطر عدم ایستادگی در برابر نیروی انتظامی در قبال برخورد با زنان بد حجاب  "بی غیرت"(!)  خطاب نموده بود!

     به نظر می رسد اینگونه دلسوزیهای رسانه های غربی برای «لوطیهای تهرانی» و «غیرت ایرانیها» ،آن هم در مناطقی از دنیا که از لحاظ  آمار جرم و جنایت و تجاوز در جهان، پیشرو هستند، آنقدر مضحک بوده اند که نزدیکترین منابع رسانه ای داخلی به غرب هم در این زمینه ترجیح داده اند تا سکوت پیشه سازند و رسانه های خارجی را در اینگونه عملیات روانی تنها گذارند.  



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: دوشنبه 86/5/29::: ساعت 9:59 عصر

    وزیر سابق صنایع و معادن تأکید کرد: تلاش جریاناتی که می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند، بی نتیجه خواهد بود.

     دکتر علی رضا طهماسبی در اولین اظهارنظر رسانه ای پس از استعفا، در گفتگوی اختصاصی با رجانیوز، ضمن اشاره به اتفاقات و واکنشهایی که پس از اعلام استعفای وی رخ داده، خاطرنشان ساخت: گروهها و رسانه هایی که تا چندی پیش، شدیدترین حملات را علیه بنده و مجموعه وزارت صنایع و معادن بروز می دادند، ناگهان یاد موفقیت های این مجموعه طی 2 سال گذشته کرده اند.

     وی با تشکیک در حسن نیت این جریانهای سیاسی و سایتها و روزنامه های وابسته به آنان، اظهار داشت: تفرقه اندازی میان اصولگرایان و نسبت دادن مسائل غیرواقعی به دولت نهم و رئیس جمهور، ترفند از پیش شکست خورده ایست که به دلیل عدم انطباق با مشی اجرایی و سابق این جریانات، کارآمد نیز نخواهد بود. آنان می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند و تفرقه افکنی کنند، اما با هوشیاری تمامی  اصولگرایان حتما تلاششان ناموفق خواهد بود.

     وزیر سابق صنایع و معادن همچنین ضرورت هماهنگی میان بخشهای گوناگون دولت به ویژه بخش های مرتبط را مورد توجه قرار داد و گفت: این هماهنگی قطعاً در افزایش کارآیی مؤثر است.

     دکتر طهماسبی عملکرد وزارت صنایع و معادن طی 2 سال گذشته را نسبت به عملکرد سالیان پیش از آن، موفقیت آمیز خواند و با اشاره به سخنان دکتر داوودی (معاون اول رئیس جمهور) در جلسه تودیع وی، که ایجاد رشد بالای شاخصه های صنعت کشور را از دستاوردهای مدیریت دو سال اخیر دانسته بود، تأکید کرد: دولت نهم باب جدیدی در خدمت رسانی صادقانه و مستمر به مردم گشوده و طعم شیرین عدالت اکنون برای محرومترین نقاط کشور نیز چشیدنی است.

     وی با رد شایعه اختلاف گسترده و دلخوری از سرپرست فعلی وزارت صنایع و معادن گفت: اتفاقا روز گذشته با مهندس محرابیان جلسه ای سه ساعته در محل وزارتخانه داشتیم و طی آن به انتقال تجربیاتی که در طول مدت این دو سال به آن رسیده بودم و همچنین بیان برخی پیشنهادها برای اداره بهتر این مجموعه عظیم  پرداختم.

     وزیر سابق صنایع در پایان افزود: سربازی در نظام مقدس جمهوری اسلامی افتخاری است که منوط به عنوان و مقام نیست.



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: یکشنبه 86/5/28::: ساعت 7:38 عصر

    حجت الاسلام علیرضا پناهیان، خطیب مشهور و توانمند که چندی پیش در نظرسنجی از مخاطبان صدا و سیما، در میان سایر سخنرانان، به عنوان پرمخاطب ترین سخنران معرفی شده بود، با دستور یکی از مسئولان سازمان صدا و سیما ممنوع التصویر شد. 

    پس از انتقادات صریحی که پناهیان در برخی سخنرانی ها و اظهارات خود در مورد صدا و سیما مطرح کرد، مورد غضب یکی از مسئولان ارشد این سازمان قرار گرفت تا اینکه نتایج نظرسنجی این سازمان که چندی پیش در روزنامه جام جم هم منتشر شد، مشخص کرد که پناهیان پرمخاطب ترین و محبوب ترین سخنران سیمای جمهوری اسلامی است.

    این مسئول سازمان صدا و سیما علاوه بر اینکه مسئولان روزنامه جام جم را به دلیل انتشار نتایج این نظرسنجی که پناهیان در راس آن قرار داشت، توبیخ کرد، بلکه دستور ممنوع التصویر شدن این روحانی انقلابی را نیز صادر کرد.

    تصویر علیرضا پناهیان که تا چندی پیش سخنرانی هایش به صورت مکرر در ساعات پرمخاطب رسانه ملی پخش می شد، اکنون حتی در کم بیننده ترین ساعات نیز پخش نمی شود و به شبکه های مختلف صدا و سیما گفته شده که تصویر او را تا حد مقدور پخش نکنند.

    رسانه ملی در مدت اخیر مورد انتقاد شدید مردم و دلسوزان قرار گرفته، اما روند حذف حضور و جلوگیری از پخش برنامه ها و تصویر و صدای نیروهای ارزشی و انقلابی گویا همچنان قرار است ادامه یابد.   منبع



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: یکشنبه 86/5/28::: ساعت 9:18 صبح

     هاشمی رفسنجانی اولین سری ازخاطرات غیر مستند خود از امام راحل را منتشر نمود، ولی موسسه تنظیم و نشر اسناد و آثار متقابلاً واکنش «سکوت» را برگزید! به گزارش  هم اندیشی به نقل از رجا نیوز ،در زیر این وصیتنامه 29 صفحه‌ای و مقدمه، چند مطلب را تذکر می‌دهم:
     (1)  اکنون که من حاضرم ، بعض نسبتهای بی‌واقعیت به من داده می‌شود و ممکن است پس از من در حجم آن افزوده شود؛ لهذا عرض می‌کنم آنچه به من نسبت داده شده یا می‌شود مورد تصدیق نیست، مگر آنکه صدای من یا خط و امضای من باشد، با تصدیق کارشناسان؛ یا در سیمای جمهوری اسلامی چیزی گفته باشم.
    (2)  اشخاصی در حال حیات من ادعا نموده‌اند که اعلامیه‌های اینجانب را می‌نوشته‌اند. این مطلب را شدیداً تکذیب می‌کنم. تاکنون هیچ اعلامیه‌ای را غیرشخص خودم تهیه کسی نکرده است.
    (3)   از قرار مذکور، بعضیها ادعا کرده‌اند که رفتن من به پاریس به وسیلة آنان بوده، این دروغ است. من پس از برگرداندنم از کویت، با مشورت احمد پاریس را انتخاب نمودم، زیرا در کشورهای اسلامی احتمال راه ندادن بود؛ آنان تحت نفوذ ‌شاه بودند ولی پاریس این احتمال نبود.
    (4)  من در طول مدت نهضت و انقلاب به واسطة سالوسی و اسلام نمایی بعضی افراد ذکری از آنان کرده و تمجیدی نموده‌ام، که بعد فهمیدم از دغلبازی آنان اغفال شده‌ام. آن تمجیدها در حالی بود که خود را به جمهوری اسلامی متعهد و وفادار می نمایاندند، و نباید از آن مسائل سوء‌ استفاده شود. و میزان در هر کس حال فعلی او است.»

    ادامه مطب



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: شنبه 86/5/27::: ساعت 11:32 عصر

    از سوی هیئت وزیران شرایط تقسیط حق انشعاب برق تصویب شد

    به گزارش دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت،با تصویب هیئت وزیران و بنا به پیشنهاد وزارت نیرو  شرکتهای توزیع برق به منظور تسهیل در واگذاری انشعاب برق مجازند در صورت درخواست متقاضی، به تقسیط حق انشعاب حداکثر تا سه سال بدون محاسبه سود و کارمزد اقدام نمایند.

    بر اساس این مصوبه همچنین شرکتهای توزیع برق به منظور تسهیل واگذاری انشعاب برق مجازند نسبت به تقسیط حق انشعاب بدون محاسبه سود و کارمزد اقدام نمایند.

    این مصوبه از سوی معاون اول رئیس جمهور برای اجرا ابلاغ شده است. منبع



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: چهارشنبه 86/5/24::: ساعت 10:26 عصر

    مسئولان دادگاه ویژه روحانیت نسبت به شکایت رسمی طلاب حوزه های علمیه از سید محمد خاتمی قول مساعد دادند.

     به گزارش رجانیوز، نمایندگان طلاب و فضلا، روز گذشته شکایت هزاران نفر از طلاب و فضلاء حوزه علمیه قم را رسماً به دفتر دادستان کل ویژه روحانیت تحویل دادند.

     نمایندگان طلاب با حضور در دادسرای ویژه روحانیت تهران با تحویل 2 طومار حاوی بیش از بیست متر امضا با نام، رسماً از سید محمد خاتمی، شکایت کردند.

     این شکایت با عنوان "درخواست رسیدگی به هتک حیثیت روحانیت و اعمال خلاف شرع و شئون روحانیت توسط خاتمی" و به صورت رسمی به شماره 58190/11/7 ثبت شده و مسئولان مربوطه نیز نسبت به پیگیری این شکایت قول مساعد داده اند.

     به پیوست این شکایت بخشهایی از وصیتنامه امام (ره) درباره روحانیت و مجموعه ای از سخنان خاتمی طی سالهای تصدی ریاست جمهوری درباره حدود آزادی، دین و حجاب آورده شده است.



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: دوشنبه 86/5/15::: ساعت 11:3 عصر

         اهمیت و جایگاه مجلس خبرگان در نظام جمهوری اسلامی ایران بر کسی پوشیده نیست و همواره تصمیمات این مجلس جزو مهمترین و تأثیر گذارترین تصمیمات جمعی در کشور می‏باشد چرا که این تصمیمات مستقیماً با بالاترین مقام یعنی جایگاه رهبری در ارتباط است و وظیفه ی انتخاب رهبر و نظارت بر کار این مقام را بر عهده دارد.
    پس از درگذشت عالم ربانی، آیت الله علی اکبر فیض ( مشکینی ) که ریاست هر سه دوره ی گذشته و یک سال اخیر چهارمین دوره ی مجلس خبرگان را بر عهده داشت، گمانه زنی‌ها‌ از هم اکنون برای جانشینی وی آغاز شده است.
    هر چند که بر اساس آیین نامه ی داخلی مجلس خبرگان، در صورت درگذشت رئیس این مجلس، اداره ی امور مجلس بر عهده ی نواب رئیس می‏باشد و جلسه ی فوق العاده ای در این خصوص تشکیل نخواهد شد، اما حساسیت این موضوع به دلیل نقش و جایگاه مهم آن باعث می‏شود که حدس و گمان‌ها‌ از هم اکنون در مورد ریاست این مجلس پس از آیت الله مشکینی، در فضای سیاسی کشور به وجود آید.
    کما اینکه این روزها گزینه‌ها‌ی از قبیل‌ها‌شمی رفسنجانی، آیت الله‌ها‌شمی شاهرودی، آیت الله مصباح یزدی در برخی از رسانه‌ها‌ بخصوص جراید دوم خردادی به عنوان چهره‌ها‌ی احتمالی کسب این جایگاه معرفی شده و در تحلیل‌ها‌ و گزارشات خود سعی در مصادره و استفاده به مطلوب برخی از این افراد کرده اند. روزنامه‌ها‌ی دوم خرداد که از فردای ارتحال آیت الله مشکینی، سوژه ای اصلی و تیر خود را به این موضوع یعنی جانشینی آیت الله مشکینی در مجلس خبرگان اختصاص دادند، در گزارشات خود، گمانه زنی‌ها‌ را به روی‌ها‌شمی رفسنجانی معطوف کرده و با قطعی دانستن انتخاب وی به عنوان جانشین آیت الله مشکینی، تلاش‌ها‌ی خود ساخته ی حامیان دیگر کاندیداها از جمله آیت الله مصباح را بی اثر و بی فایده قلمداد کردند که البته در این میان، کارگزاران با توجه به سابقه وابستگی به‌ها‌شمی تلاش‌ها‌ی گسترده ای را در این خصوص انجام دادند.
    اما بر اساس شنیده‌ها‌، پروژه ی جدید این گروه در این خصوص کلید خورده و به احتمال فراوان باید در روزهای آتی منتظر شنیدن خبر انصراف‌ها‌شمی از کاندیداتوری برای ریاست مجلس خبرگان باشیم.  ادامه مطلب



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: دوشنبه 86/5/15::: ساعت 4:44 عصر

       1   2   3      >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 125
    بازدید دیروز: 84
    کل بازدید :344103

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<