سفارش تبلیغ
صبا ویژن
همنشینی با حکیمان، زندگی بخش خردها و درمان جانهاست . [امام علی علیه السلام]
ارزش نیوز
این که آیا خانواده هاشمی نخواست یا نتوانست علیه ادعاهای احمدی نژاد در دادگاه طرح شکایت کند موضوعی علی حده است. آنچه مهمتر است ربط نامربوطی است که در پاراگراف آخر نامه بطور تلویحی بین این ادعاها و سلامت انتخابات برقرار شده بود.


  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: شنبه 92/1/31::: ساعت 11:4 عصر

    تجدید خاطره هاشمی با رفقای نیمه راه دولت اصلاحات (خبر ویژه)

    هاشمی با انتقاد از برخی استانداران دولت اصلاحات گفته است که برخی از آنها در سال 84 از او خواستند نامزد شود اما بعد از نامزدی وی، سراغ دیگران رفتند و پیدایشان نشد.
    به گزارش سایت های سحام نیوز و جرس، هاشمی چند روز پیش در دیدار تعدادی از استانداران دوران سازندگی و اصلاحات که خواستار نامزدی وی بودند، از برخی عدم پایبندی ها در دعوت انتقاد کرده و گفته است: «در سال 84 استانداران و برخی از چهره های اصلاحاتی آمدند و از من دعوت کردند؛ ما که آمدیم رفتند کاندیدای خودشان را آوردند و بسیاری از آنها را ما دیگر ندیدیم... البته از آن دسته افراد در میان شما نیست و شما حتما مصمم هستید اما این هم واقعیتی است.»
    براساس این گزارش وی همچنین گفته؛ مسائلی پیش آمده که باعث شده اعتماد قبلی نسبت به او از سوی رهبری وجود نداشته باشد.
    گفتنی است بنا بر گزارش رسمی سایت هاشمی وی در پاسخ به دعوت به نامزدی در دیدار یاد شده گفته بود: همه باید تلاش کنیم نامزدی صالح، کارآمد و دارای اندیشه و مقبولیت مردمی و قوی پا به عرصه بگذارد و بنده نیز تمام توان خود را همچون گذشته به عنوان یک مشاور برای نظام و در جهت خواست های مردم به کار خواهم برد.
    همزمان سایت روزنت در تحلیلی به قلم همکار سابق روزنامه کارگزاران نوشت: مانور وحدت مورد اشاره هاشمی با تنش و تشنج جور در نمی آید.
    محمدرضا یزدان پناه تصریح کرده که؛ ایجاد تنش از سوی هاشمی یا خاتمی مورد قبول حکومت نیست و تحمل نمی شود. به نظر نمی رسد هاشمی در 80 سالگی به دنبال تنش زایی در سیاست داخلی با وجود شعار تنش زدایی در سیاست خارجی باشد. او گفت که در انتخابات به مانور وحدت نیاز است و به خوبی می داند که چنین مانوری با تنش و تشنج ناشی از نامزدی وی جور در نمی آید.



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: چهارشنبه 92/1/28::: ساعت 11:48 عصر

    گفت و شنود جالب کیهان

    گفت: روزنامه شرق پیشنهاد کرده است که خاتمی و هاشمی هر دو کاندیدا شوند و خاتمی بعد از رد صلاحیت به نفع هاشمی تبلیغ کند.

    گفتم: ولی حمایت خاتمی از لیست اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس هشتم باعث شد که هیچ یک از آن 30 نفر رأی نیاورند.

    گفت: چه عرض کنم!

    گفتم: حمایت سینه چاک خاتمی از نامزدی هاشمی در انتخابات ریاست جمهوری 84 هم باعث پیروزی هاشمی نشد.

    گفت: باز هم چه عرض کنم!

    گفتم: حمایت مشترک هاشمی و خاتمی و آمریکا و اسرائیل و انگلیس و ملک عبدا... سعودی و همه گروهک‌های ریز و درشت از موسوی در انتخابات 88 هم نتوانست باعث رویکرد مردم به او بشود.

    گفت: پس روزنامه شرق چی می‌گه؟!

    گفتم: چه می‌دونم! یارو می‌گفت اگر گوشت داشتیم، نخود و لوبیا هم داشتیم، پیاز هم داشتیم، دیگ همسایه رو قرض می‌گرفتیم و یه آبگوشت بار می‌ذاشتیم. بعدش کمی فکر کرد و گفت: اما حیف که نونشو نداشتیم!



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: چهارشنبه 92/1/28::: ساعت 11:38 عصر

    ارتباطات پشت پرده هاشمی و احمدی نژاد

    مشرق در خبری سعی کرد که رابطه ای پنهانی را برای آقای احمدی نژاد و آقای هاشمی تعریف کند. از همین رو مدعی شد که برخی اطرافیان هاشمی رفسنجانی می گویند: "آقای احمدی نژاد در تماس تلفنی با هاشمی رفسنجانی تحویل سال جدید را به وی تبریک گفته و برای او سال خوبی آرزو کرده است."

    مرکز روابط عمومی ریاست جمهوری هم ضمن تکذیب این ادعا، با طعنه اعلام کرد: البته ریاست محترم جمهوری در پیام نوروزی خود که از صدا و سیما پخش شد سال جدید را به همه ملت بزرگ ایران تبریک گفتند.

    حال باید نشست و قضاوت کرد که آیا از دیدگاه آنان، هاشمی جزء ملت ایران هست یا خیر؟ در ضمن آیا این تکذیبیه در آینده تکذیب خواهد شد یا برخی رسانه ها در آستانه انتخابات دستگاه خبرسازشان مشکل پیدا کرده است؟!

    سواری گرفتن هاشمی رفسنجانی از ...

    بی باک هم با انتشار تصویری از هاشمی رفسنجانی و تیتر معنادار خود ضمن انتشار تصویر ذیل نوشت: " سواری گرفتن هاشمی رفسنجانی! "

    راستی این روزها چه کسانی از کیا سواری می گیرند؟!



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: دوشنبه 92/1/26::: ساعت 11:39 عصر


    با ‌‌رسانه‌ای شدن پروژه "خاتمی ؛ آنگاه هاشمی" توسط روزنامه های جریان دوم خرداد، به نظر می رسد این پروژه مراحل پایانی خود را طی می کند و با آغاز ثبت نام های کاندیداهای ریاست جمهوری، ابعاد عملیاتی آن کلید خواهد خورد.


  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: دوشنبه 92/1/26::: ساعت 11:28 عصر

    هاشمی کاندیدای خود را معرفی کرد
    حضور فرزندان، منسوبان و یاران نزدیک هاشمی رفسنجانی در این همایش حاکی از این موضوع است که آقای هاشمی و حامیانش به این نتیجه رسیده اند که حسن روحانی بعنوان مرد تسلیم هسته ای بهترین گزینه آنان برای انتخابات آتی ریاست جمهوری می باشد.


  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: پنج شنبه 92/1/22::: ساعت 11:34 عصر

    «وکیل بند مجرمان» در مصاحبه با روزنامه «بهار»، مطالب عجیبی را بیان کرده که حتی مصاحبه‌گر را نیز به این واداشته که او را «رادیکال‌تر» از قبل بنامد. البته این مساله جای تعجب ندارد؛ چرا که به گفته خود فائزه هاشمی، او در مدت حبس خود با «اعضای مجاهدین خلق و بهایی‌ها» هم بند بوده و با ان‌ها معاشرت و مراودات فکری داشته است.


  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: سه شنبه 92/1/20::: ساعت 11:52 عصر


    طبق اعترافات مهدی هاشمی، مرتبط شدن سازمان نصر با لیبی از طریق نهضت ها صورت می گیرد. نتیجه این ارتباط تقویت سازمان نصر توسط لیبی و وقع درگیری بین شیعیان افغانستان است که حدود سه هزار نفر کشته برجای می گذارد. اما نکته ی قابل توجه این است که در آن مقطع زمانی هیچ کس حتی آیت الله منتظری نیز از اینکه سازمان نصر توسط "نهضت های آزادی بخش" به ریاست "سید مهدی هاشمی" با لیبی مرتبط گشته خبر ندارد.


  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: یکشنبه 92/1/11::: ساعت 10:31 عصر

    در اینباره که چطور کسی بعد از سه سال سرکشی(توضیح که دادم!) می‌تواند به خانه پدرش برود گمانه زنی‌هایی صورت گرفت. برخی معتقد بودند این مسئله به هیچ وجه به پدر او ربط ندارد و از جنم خودش است! برخی دیگر که از زاویه تربیتی به موضوع می‌نگریستند اعتقاد داشتند هر پسری باید شب را در خانه پدر و مادرش سر کند و...


  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: یکشنبه 92/1/11::: ساعت 10:27 عصر

       1   2      >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 34
    بازدید دیروز: 85
    کل بازدید :344649

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<