سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند ـ عزّوجلّ ـ، بنده پُر خوابِ بیکار رادشمن می دارد . [امام کاظم علیه السلام]
ارزش نیوز

کروبی، ابطحی و ماجرای غضنفرهای سیاسی

برای مشاهده مطلب مرتبط کلیک فرمایید.



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: جمعه 86/6/30::: ساعت 11:11 عصر

    علی زادسر در گفتگو با خبرنگار سپهر در خصوص اهانت اخیر تاج زاده به رئیس جمهور و مقایسه  دوران ریاست جمهوری آقای خاتمی با آقای احمدی نژاد گفت: اینگونه صحبت‌ها‌ و انتقادهای بی منطق و بی اساس شایسته ی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم شهید پرور نیست، این آقایان که چنین ادعاهایی دارند بروند و فیلم دیدار آقای خاتمی را با پاپ نگاه کنند که رئیس جمهور ایران دستش مقابل پاپ برای مدت زیادی دراز است و پاپ حاضر نیست با وی دست بدهد. من به عنوان یک ایرانی وقتی این صحنه را می‌دیدم  دلم می‌خواست که زمین دهان باز می‌کرد و مرا می‌بلعید.
    وی افزود: اینها نمی‏توانند بگویند احمدی نژاد کاری کرده، می‌آیند از این ایرادهای خنده آور می‌گیرند، مشکل اصلی ما با آقای خاتمی مشکلات فرهنگی، عقیدتی، و ارزشی بود. دین مداری و مردم سالاری دینی مورد توجه قرار نمی‏گرفت و این برای ما دغدغه آفرین بود. اروپا درزمان آقای خاتمی با ایران بازی می‌کرد و ما ذلیل شده بودیم. آقای خاتمی رئیس جمهور ما بوده و قابل احترام است ولی آقایان این حرفها را نگویند تا ما هم مجبور نشویم این حرفها را بزنیم. آقای خاتمی در مقابل کریستین امان پور به خاطر تسخیر لانه جاسوسی عذر خواهی کرد،کاری که امام (ره) از آن به عنوان انقلاب دوم یاد کرده بود.
    عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تصریح کرد:چرا در مقابل رئیس جمهور ایران باید امثال این شعارها داده می‌شد که طالبان حیا کن حکومت را رها کن....
    وی ادامه داد: اینکه می‌گویند میزان رأی مردم است شوخی می‌کنند. اگر رأی مردم به  نفع خودشان باشد، میزان رأی مردم است،جامعه مدنی استو مردم فرهیخته هستند و در غیر اینصورت رأی ملت بی معناست، اینها شوخی‌ها‌ی سیاسی احزاب و جناههای دوم خردادی است.احترام به احمدی نژاد احترام به ملت ایران است.
    نماینده ی مردم جیرفت درمجلس شورای اسلامی افزود: تصمیمی که آقای احمدی نژاد در مورد سهمیه بندی بنزین گرفت را هیچ کدام از آقایان جرأت نکردند اجرا کنند.دولت آقای خاتمی دولت دیکته ی نانوشته بود که طبعاً غلط هم نداشت. مردم ما اینها را می‌فهمند و این دعواها و اهانت‌ها‌ همه برای مجلس هشتم  و ریاست جمهوری آینده است. امثال آقای تاج زاده بدانند حنای این آقایان دیگر برای ملت ایران رنگی ندارد. مردم هنوزغائله ی کوی دانشگاه و 18 تیر را بخاطر دارند و دیگر حکومت را به دست اینها نمی‏دهند.
    وی درپایان خاطر نشان کرد: شاخصه‌ها‌ عزتمندی ایرانیان در دولت آقای احمدی نژاد اصلاً قابل مقایسه با دوران گذشته نیست. احمدی نژاد با شجاعت در مقابل استکبار ایستاده و شعار «هیهات من الذله» را سر داده است.
    موسوی قربانی، عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز درباره ی اهانت برخی افراد تندرو به رئیس جمهور به خبرنگار ما گفت: آقایان نظرشان این بود که هر چه علیه  اسلام  و انقلاب و مملکت بگویند  اشکالی ندارد، ولی الان معلوم است که خاطرنشان مشوش می‌شود. اینها بد نبال براندازی نرم بودند. من علت اینگونه صحبت‌ها‌ را نگرانی آقایان از آینده خودشان می‌دانم، اینگونه صحبت‌ها‌ مثل دست وپایی است که افراد موقع جان کندن می‌زنند. خودشان نمی‏فهمند چه می‌گویند و کارهایشان تلاشی مزبوحانه است.  



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: دوشنبه 86/6/26::: ساعت 10:7 عصر

    انگیزه اصلی سایت وابسته به دبیر مجمع تشخیص مصلحت از انتشار 2 بخش جنجالی خاطرات هاشمی رفسنجانی، پاسخی به برخی از خاطرات وی می باشد که در آنها محسن رضایی به بی تدبیری، عدم ثبات و اهمال متهم شده است.

    به گزارش رجانیوز، انتشار 2 قسمت از خاطرات هاشمی رفسنجانی که به ادعای تمایل امام (ره) به کناره گیری از رهبری و موافقت ایشان با حذف شعار مرگ بر امریکا در سال 63 مربوط می شد، واکنشهای متفاوتی را در میان گروههای سیاسی و رسانه ها برانگیخت اما با این حال، تاکنون بحث پیرامون انگیزه سایتی که برای اولین بار نسبت به درج این خاطرات اقدام کرد، صورت نگرفته است.

     این سایت که وابسته به دبیر مجمع تشخیص مصلحت می باشد، از میان بیش از 600 صفحه از خاطرات هاشمی اقدام به انتشار 2 پاراگراف کرد که به دلیل مغایر بودن ادعاهای مطرح شده در آن با مشی و صریح نظرات علنی امام (ره)، بروز واکنشهای منفی علیه هاشمی کاملاً قابل پیش بینی بود.

     با این حال، سایت مذکور که خود جرقه این آتش را زده بود، پس از بالا گرفتن انتقادات از هاشمی، در چرخشی 180 درجه ای، در خبری عنوان کرد این مطالب در خاطرات سال 62 هاشمی نیز ذکر شده بوده و انتقادات اخیر از هاشمی به دلیل در پیش بودن انتخاب رئیس مجلس خبرگان است!

     این در حالیست که خبرنگار رجانیوز کسب اطلاع کرد، برخی خاطرات هاشمی رفسنجانی که در انتقاد از محسن رضایی بوده و وی متهم به بی تدبیری، عدم ثبات و اهمال در فرماندهی سپاه شده است، دلیل اصلی انتشار 2 بخش جنجالی از خاطرات سال 63 هاشمی بوده است.

     هاشمی رفسنجانی در صفحه 210 خاطرات خود می نویسد: ساعت چهار بعد از ظهر، جلسه ای با فرماندهان ارتشی و سپاهی تشکیل شد. آقای خامنه ای هم [به جلسه] رسیدند؛ به روال دیروز بحث ها ادامه یافت. مسئولان جهاد سازندگی، توضیحات خوبی درباره تهیه امکانات برای عبور از آب دادند. ابتکارات جالبی در تعمیر پل های پی.ام.پی و ساحل سازی واستفاده از طراده ها و کانال کشی دادند. [با ارائه این ابتکارات] بخشی از اشکالات مهم جلسه دیروز را رفع کردند. بعد از رفتن آنها، باز مخالفان طرح، از افسران ارتش و فرماندهان سپاه، مشکلات جدیدی را مطرح کردند. عجیب این بود که آقای [محسن] رضایی و آقای موسوی قویدل که خودشان طرح را تهیه و امضا کرده بودند، به شدت با طرح مخالفت کردند.

     همچنین در صفحه 213 آمده است: عصر، با حضور آقای خامنه ای، جلسه ای با آقایان صیاد و محسن رضایی داشتیم. صیاد از طرح اروند (والفجر7) دفاع کرد ولی آقای رضایی مخالف بود. پس از مقداری بحث، معلوم شد که ایشان به طور کلی با عملیات در جنوب مخالف است و از اول هم مخالف بوده اند. به ایشان اعتراض شد که چرا چند ماه وقت مملکت و این همه نیروها را تلف کرده و با صراحت برخورد نکرده اند؛ جواب درستی نداشت و طرح درستی برای عملیات، در جای دیگر هم نداشت.

     در صفحه 222 کتاب به سوی سرنوشت، آمده است: بعد از نماز صبح و احساس سلامتی نسبت به وضع دیروز، مشغول مطالعه شدم. ساعت نه صبح، احمد آقا آمد. گفت [محسن رضایی] فرمانده سپاه به امام نامه نوشت و وضع جبهه ها و عملیات را توضیح داده است. و از فشاری که برای انجام عملیات وارد می آید، گله کرده و گفته به ما اگر مهلت بدهید، دو ساله جنگ را با پیروزی تمام می کنیم.

     رفسنجانی در صفحه 248 کتاب خاطرات سال 63 می افزاید: آقای [محمد مهدی] ربانی املشی هم، تلفنی اجازه رفتن به مکه را می خواست، که موافقت نکردم. حاج احمد آقا آمد و اطلاع داد که امام نظر خاصی در مورد وزیر دفاع ندارد. [چون در این مورد، از امام] سئوال کرده بودیم. گفت [آقای محسن رضایی] فرمانده سپاه، مرتباً به امام نامه می نویسد که فشار و عجله در انجام عملیات نشود. سوءظن دیگری برای بعضی پیش آمده که فرماندهان سپاه از طریق تأخیر عملیات، درصدد کسب امتیازات بیشترند.

     همچنین در پاورقی صفحه 293 به نقل از رحیم صفوی درخصوص محسن رضایی آمده است: در خصوص فشار مسئولان بر سپاه برای تحرک در جبهه های جنگ، سردار رحیم صفوی می گوید: «رفتیم پیش آقای هاشمی، ایشان گفت شما ترسیده اید. شما به تردید افتاده اید. یک کاری بکنید. مگر حواس شما نیست که متکی به مردم هستید. مردم اگر ببینند بازار جنگ داغ و گرم نیست، رها می کنند و پشتیبانی نمی کنند. یک کاری بکنید. ما نمی دانستیم برادر محسن به آقای هاشمی چه قولهایی می دهد، اما می آید فشارهایی به ما می آورد. این فشارها برای ما اثری ندارد، زیرا با امکاناتی که در دستمان هست، می دانیم نمی شود عملیات بزرگ انجام داد، ولی به هرحال فشارهای شدید ادامه دارد. این را یک جا نوشتم که ما حتی یک بار لبخند از فرمانده مان ندیده ایم، چهار سال از جنگ می گذرد، یک تبسمی هم ندیدیم، ایشان داشته باشد.»   منبع



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: دوشنبه 86/6/26::: ساعت 11:15 صبح

     اینروزها از برخی از تریبونهای اردوگاه دوم خرداد نوایی به گوش میرسد تحت عنوان خاتمیسم. نوایی که هر چند به سیاق گذشته ی این جریان نیست و لعاب روشنفکری به خود گرفته اما درنگ در طرح اینگونه مباحث و رصد مقاصد طراحان این واژگان خوش قالب، تغافل این افراد را از درک واقعیت‌ها‌ی جریان سیاسی متبوعه گوشزد می‏کند.
    دوم خرداد 76 هر چند که به عنوان آغاز حرکتی که طرفدارانش از آن به " اصلاحات در نظام سیاسی و اجرایی کشور" تعبیر می‏کردند، معرفی شد، اما عملاً بیشترین فایده را از آن کسانی بردند که قائلیت به نظام "جمهوری اسلامی" در سپهر اندیشه ی سیاسی آنها مفقود و نامانوس بود، کسانیکه از مدت‌ها‌ قبل مترصد یک چنین فرصتی بودند و به محض بروز آن به سان گرگی که در لباس میش در آید، آن کردند که امروز آسیب شناسی جریان مدعی اصلاحات مالیخولیایی شده برای سردمداران آن که حتی تاب شنیدن انتقاداتی در این باره را نیز ندارند.
    عملکرد این افراد در دوران 8 ساله ی ریاست جمهوری خاتمی موضوعی جدید نیست که در این مقال گفته آید چرا که مجال، مجال این بحث نیست.
    این مقال در این مجال به اختصار به ارتباط و نسبت خاتمی با این افراد می‏پردازد و اینکه ضرورت ظهور پدیده ی خاتمیسم در این زمان چیست و چه کسانی داعیه ی به کار بستن آنرا دارند.
    اطرافیان خاتمی، همانهایی که نقش ماشه را در تصمیم گیری‌ها‌ی وی ایفا کرده و گستره ی نفوذ آنها در تمامی دستگاههای اجرایی کشیده شده بود، در واقع افرادی بودند که در حقیقت جاده صاف کن نفوذ معاندین داخلی نظام در دستگاههای تصمیم گیر دولتی شدند و در پاره ای موارد خود نیز همدوش آنها در جهت تحقق مقاصد شوم این عده دست به کار شدند.  ادامه مطلب



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: شنبه 86/6/24::: ساعت 1:42 عصر

      اندر کرامات شیخ و ندیمانش!

      محمدمهدی تهرانی

     گویند ابوسلمه بن عبدالرحمن در مسجد بصره حدیثی نقل می کرد از قول ابوهریره؛ که پیامبراکرم گفت:« شمس و قمر دو گاوند که در روز قیامت در آتش دوزخ می افکنندشان.» حسن بصری حاضر بود؛ پرسید: گناهشان چیست؟ ابوسلمه برفور گفت: من از رسول خدا حدیث می کنم!» حسن ساکت شد.

     پیر دیر لاجرم از میانه رخت بربست. پیر چشم و چراغ همه بود؛ هنوز هم هست. آنانی که موزه ها را برایش جارو می کردند خود به موزه تاریخ پیوستند. شهر بعد او رنگ به رخساره نداشت. پیر آینده نگر بود و جهاندیده. فکر فردا بود. روزهایی را می دید که به او نسبت هایی می دهند؛ حال آنکه با صریح کلامش در تضاد خواهد بود. قلم در دست وصیت نامه می نوشت:
    «... آنچه به من نسبت داده و یا می شود مورد تصدیق نیست، مگر آن که صدای من یا خط من و امضای من باشد، با تصدیق کارشناسان، یا در سیمای جمهوری اسلامی چیزی گفته باشم.»

     این روزها دفترچه خاطرات هاشمی رفسنجانی بحثی در انداخته که می شد روز اول و پایانش را یکی کرد. کمی تدبیر لازم بود که البته نبود. یقینا هاشمی جدای از انتقاداتی که این سال ها به او وارد است، جزو مبارزین دیرین انقلاب و یاران قدیم امام است. کسی که در صحنه های بسیار با امام و همراه او بوده. تمثیل چون او به ابوهریره ها اگر چه از این روی بی معناست؛ اما ادله مدافعانش کم از کلام ابوسلمه ها نیست.

     برهان و استدلال از سوی منتقدین بسیار بوده و هست. اما آنچه ابوسلمه های دربار گفتند، نه پاسخی شفاف به ادله منتقدین که بیانی آمیخته با مغالطه یا کلامی از سر تعصب بود. ندیمان شیخ باز هم در برابر نقد بی تاب شدند و بی آنکه بر صحت کلام طرف بنگرند، جامه چاک کردند که من از رسول خدا حدیث می کنم!!! و البته این منتقدان خیرخواه بودند که چکمه پوشان دفاع از شیخ بی نصیبشان نگذاشت؛ با همان نسبت های همیشگی که پیشتر سزاوار خودشان بود!

     جمعی بر آن شدند تا با ترسیم جایگاه شیخ در بدو انقلاب و نسبتش با امام از پاسخ به انتقادات شانه خالی کنند. اینان بدون آنکه اشاره ای به تناقضات موجود داشته باشند، با صغری و کبری های مفصل، وجهه ای خطاناپذیر و معصوم برای هاشمی ساختند و مخاطبانش را به باد تهمت و افترا گرفتند. در کلام اینان با علی در بدر بودن گواه صحت همه اعمال و افکار و بیانات است. و هر که بر بدریان بشورد مصداق آیات عذاب قرآن!!!

     جمع دیگر طریق مغالطه در پیش گرفتند و به جای نقد کلام نقد ناطق را برگزیدند. اینان نیز نظیر گروه نخست به جای اینکه پاسخی بر تناقضات عریض و طویل موجود بیابند، ناطقان را به باد نقد گرفتند که شما که هستید و نسبتتان با امام و انقلاب چگونه است و کجا متولد شدید و چند سال دارید و شماره شناسنامه و...!!! شگفت از این همه براهین که در دفاع شیخ عرضه می شود و ما انگشت در دهان که پاسخ چه باشد!

     البته بودند گروه دیگری که باز با همان نقطه مشترک با این پندار که به «اساسی ترین رکن نظام جمهوری اسلامی» لطمه وارد شده است شیون و فریاد بلند کردند. همانانی که آبروی نظام را آبروی خویش و حزب و باند خویش می پندارند و مملکت را ملک طلق بزرگانشان.

     شاید روزی بزمی بر پا شد و مجالی بود تا طلخک دست افشانی کند. آن روز او را خواهم گفت تا از دفاعیات ندیمان شیخ نیک بهره گیرد که مجلسیان از خنده تا سحر پیرهن پاره پاره کنند!   منبع



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: جمعه 86/6/23::: ساعت 3:32 عصر

    کوچکتری تخم مرغ و بزرگی تخم شتر مرغ است. هر دوی اینها در شهر یزد تولید شده است.

     TinyPic image

    TinyPic image



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: پنج شنبه 86/6/22::: ساعت 1:50 عصر

      پرونده هسته‌ای مختومه است ماجراجویی نکنید

      دبیر شورای عالی امنیت ملی در مورد اظهار نظر دکتر احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران که گفته بود پرونده هسته ای از نظر ایران مختومه است، گفت: مختومه از این نظر که ایران در جایگاهی قرار گرفته است که نمی توان آن را نادیده گرفت، درست است. اگر آنها بخواهند در این مورد ماجراجویی کنند پیامدش را خواهند دید.

     به گزارش فارس، علی لاریجانی دبیر شورای عالی امنیت ملی که بعدازظهر چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران داخلی و خارجی سخن می‌گفت، در باره گزارش کروکر سفیر آمریکا در بغداد پیرامون عراق اظهار داشت: این گزارش یک بازیگران مهمی داشت، باید توجه داشت که بعد از اندکی، سر و صداها کنار می‌رود و مطالب اصلی مشخص می‌شود دراین گزارش تناقض‌هایی است که من فکر می‌کنم تیزهوشان عرصه سیاست آن را در خواهند آورد.  ادامه مطلب



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: پنج شنبه 86/6/22::: ساعت 11:7 صبح

      سپاه، پاسدار انقلاب ؛ انقلاب، پاسدار سپاه

     حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز در دیدار فرماندهان سپاه پاسداران، پیروزی انقلاب اسلامی را عامل اصلی عزت ملی و هویت یافتن ملت ایران، و امام عظیم الشأن را مظهر و سرآمد این عزت دانستند و تصریح کردند: سپاه پاسداران یکی از نشانه های این عزت ملی و در واقع، پاسدار عزت انقلاب اسلامی است و لازمه حفظ این جایگاه، حرکت، تحول و پیشرفت با حفظ اصول اساسی و تعمیق معارف دینی است.

    حضرت آیت الله خامنه ای از سپاه پاسداران به عنوان یکی از نعمت های الهی برای کشور و ملت ایران یاد کردند و افزودند: این نعمت که برکات فراوانی در مقاطع مختلف 28 سال گذشته به ویژه دوران دفاع مقدس داشته، با حفظ جوهره خود که همانا عنصر نظامی گری برای خدا و آمادگی برای فداکاری در راه هدف است، توانسته خدمات فراوانی به کشور ارائه کند.

     فرمانده کل قوا با برشمردن برخی خدمات بارز و مهم سپاه خاطرنشان کردند: تحرک عظیم و فوق العاده در دوران دفاع مقدس، نوآوری و ابتکار در زمینه تأمین نیازها، حفظ جوشش و روحیه انقلابی در جامعه، و تربیت عناصر کارآمد در سرلوحه خدمات سپاه قرار دارد.

     ایشان با اشاره به دوران سراسر محنت و رنج ملت ایران و تسلط ذلت بار بیگانگان بر کشور در زمان طواغیت قاجار و پهلوی، پیروزی انقلاب اسلامی ایران را عامل رهایی از حضیض ذلت و رسیدن به عزت حقیقی دانستند و تأکید کردند: امام خمینی (ره) مظهر واقعی این عزت ملی بودند و در زمانی که قدرت های پرمدعای دنیا، در مقابل تهدیدهای امریکا و شوروی سابق به هراس می افتادند، آن امام عظیم الشأن می فرمودند: «امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند».

     حضرت آیت الله خامنه ای با تأکید بر اینکه عزتمندی امام خمینی (ره) و صلابت ایشان به علت ایمان عمیق و حسن ظن به خدا بود، افزودند: اگر ملت و کشوری خواهان عزت حقیقی است، باید همواره به خداوند متعال و آینده، امیدوار و خوشبین باشد.

     رهبر انقلاب اسلامی عزتمندی امروز ملت ایران را بی نظیر خواندند و تصریح کردند: ملت ایران با وجود آنکه بمب اتم ندارد و قصد دستیابی به این سلاح مرگبار را نیز ندارد، به گواهی دنیا ملتی عزتمند است زیرا عزت این ملت به عزم، اراده، ایمان، عمل صالح، و هدف روشن اوست.

     فرمانده کل قوا، سپاه پاسداران را پاسدار انقلاب اسلامی و عزت ملی ناشی از آن دانستند و خاطرنشان کردند: پاسداران نیز به واسطه انقلاب اسلامی و ایمان منبعث از آن عزیز هستند و باید گفت انقلاب اسلامی نیز پاسدار سپاه است.

    ایشان سپاهیان را به حفظ و تقویت ایمان و مراقبت از خود در مقابل دنیاطلبی، غرور و خودبرتربینی، و غفلت از خدا و معاد توصیه کردند و افزودند: اگر دل انسان بر اثر میل ها و شوق ها و یا ترس ها و رعب ها از جا کَنده شود، جسم انسان دیگر کاره ای نیست بنابراین باید مراقب خود بود و این یکی از مهم ترین وظایف مجموعه سپاه است.

     رهبر انقلاب اسلامی لزوم درس گرفتن از گذشته و در عین حال متوقف نشدن در گذشته را یادآور شدند و تأکید کردند: باید با بررسی وضع کنونی و برنامه ریزی برای آینده، پویایی، پیشرفت و تحول در برنامه سپاه قرار گیرد و در کنار این تحول نیز باید ثبات در آرمان ها و خطوط اساسی حفظ شود.

     حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به نوآوری ها و رویش های بسیار فراوان سپاه در سال های گذشته، بر لزوم ادامه حرکت پرشتاب در این مسیر و قانع نشدن به وضع موجود تأکید کردند و افزودند: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باید همواره مردمی بودن خود را حفظ کند و به بسیج به عنوان بدنه ارزشمند خود، بیش از پیش اهمیت دهد.

     فرمانده کل قوا همچنین از زحمات و تلاش های سردار سرلشکر صفوی قدردانی، و از سردار سرلشکر جعفری فرمانده جدید سپاه به عنوان یکی از نیروهای ارزشمند این مجموعه که منشأ خدمات فراوانی بوده است، یاد کردند.

    در آغاز این دیدار حجت الاسلام والمسلمین سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه از فعالیت های این حوزه به ویژه تهیه منشور پاسداری به عنوان الگوی عملیاتی تزکیه و تهذیب نیروهای سپاه و خانواده های آنان، گزارشی ارائه کرد.

     سردار سرلشگر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در سخنانی، پیشرفت روزافزون و تحول را دو برنامه اصلی سپاه خواند و تأکید کرد: این پیشرفت و تحول در چارچوب حفظ و تقویت ریشه های عمیق معنوی، ارتقای توان دفاعی و انضباط انقلابی، و انعطاف سازمانی برای مأموریت های مختلف انجام خواهد گرفت.

     وی با تأکید بر هوشیاری و آمادگی کامل نیروهای سپاه پاسداران، تصریح کرد: سپاه با اِشراف کامل، همه تحرکات منطقه ای و فرامنطقه ای را تحت نظر دارد و با قدرت و توان بالا، مانع از هرگونه طمع ورزی خواهد شد.   منبع



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: دوشنبه 86/6/19::: ساعت 1:53 عصر

         یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در تذکری خواستار مقابله قاطع وجدی با تحریف فرمایشات امام راحل(ره) شد. حجت الاسلام یحیی زاده نماینده تفت و میبد در مجلس در تذکر کتبی خود خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به تحریفات فرمایشات امام خمینی(ره) که هر چند وقت یک بار توسط اشخاص مختلف صورت می گیرد تصریح کرد: وزارت ارشاد باید متوجه باشد که اشخاص هر چقدر هم بزرگ باشند شخصیتشان به اندازه شخصیت و مسئولیت امام راحل نیست بنابراین باید بدون هیچ گونه ملاحظه ای در این موارد عکس العمل نشان داده و جلوی تحریف فرمایشات امام خمینی(ره) و افرادی همچون ایشان گرفته شود.   منبع



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: یکشنبه 86/6/18::: ساعت 12:45 عصر

      در جریان سفر صبح امروز هاشمی رفسنجانی به قم:
    خیابانهای اصلی قم قرق شد

     در جریان سفر امروز هاشمی رفسنجانی به قم که به منظور حضور در بیوت برخی از مراجع و سخنرانی در گردهمایی مبلغین، صورت گرفت، خیابانهای منتهی به حرم مسدود و در رفت و آمد مردم اخلال ایجاد شد.

     به گزارش رجانیوز، صبح امروز مسیرهای منتهی به عبور و مرور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام از جمله سه راه بازار، خیابان ارم، خیابان شهدا و خیابان ساحلی که از خیابانهای اصلی قم هستند، مسدود شد.

     درپی این رویداد، ترافیک سنگینی در خیابانهای حاشیه ای شهر قم ایجاد و باعث نارضایتی مردم و بیوت برخی مراجع شد. این درحالیست که سخنرانی هاشمی با استقبال قابل توجهی همراه نبوده و نیمی از سالن اجتماعات مدرسه فیضیه خالی مانده است.

     مسدود کردن خیابانهای اصلی شهر قم در حالی صورت می گیرد که چنین ملاحظاتی در سفر روسای قوا به این شهر منظور نمی گردد.

     رئیس جمهور، پنج شنبه گذشته در سفر به قم نسبت به قرق کردن حرم برای زیارت وی، به سختی واکنش نشان داد که موجب باز کردن دربها برای مردم و زیارت همزمان گردید.

     



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: یکشنبه 86/6/18::: ساعت 12:43 عصر

       1   2      >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 178
    بازدید دیروز: 99
    کل بازدید :345101

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<