سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه سرگرمی اش فراوان شد، خردش کم گردید . [امام علی علیه السلام]
ارزش نیوز

طرح ترور مقام ارشد امنیتی رژیم صهیونیستی

  منابع آگاه گزارش دادند نیروهای حزب الله برای انجام یک عملیات ویژه به منظور ترور یک مقام ارشد امنیتی رژیم صهیونیستی آماده شده اند.

 به گزارش رجانیوز، طراحان این عملیات ابراز عقیده کرده اند در صورتیکه پاسخ به ترور شهید مغنیه در همان سطح از حیث استراتژیک نباشد، رژیم اشغالگر برای انجام ترورها و حملات احتمالی بعدی تجری پیدا می کند.

 طرح ریزی ترور این مقام ارشد امنیتی رژیم صهیونیستی در حالی صورت گرفته است که از وی به عنوان مغز متفکر امنیتی این رژیم یاد می شود.

 در همین حال، روزنامه هاآرتص چاپ رژیم صهیونیستی هم در گزارشی با استناد به خبر روزنامه "الاخبار" لبنان نوشت: مسئولان ایرانی و سوری از رویارویی نظامی جدی با اسرائیل در آینده نزدیک خبر دادند.

 الاخبار تأکید کرده بود پاسخ حزب الله به ترور عماد مغنیه، اسرائیل را مجبور به تصمیم گیری دشواری می کند.

 ابراهیم الامین، سردبیر این روزنامه نزدیک به جنبش مقاومت، در مصاحبه ای گفت حزب الله قصد ندارد بی سرو صدا ترور مغنیه را بپذیرد. وی گفت پاسخ حزب الله اسرائیل را مجبور خواهد کرد که تصمیم بزرگی بگیرد. وی درعین حال تاکید کرد که حزب الله علاقه ای به جنگ با اسرائیل ندارد.

 بنابر این گزارش، تشکیلات دفاعی اسرائیل برای پاسخ حزب الله آماده شده است. این نگرانی وجود دارد که حزب الله از هواپیماهای بدون سرنشین پر از مواد منفجره برضد اهداف نظامی یا غیر نظامی در شمال یا مرکز اسرائیل استفاده کند. بدین منظور نیروی هوایی اسرائیل به حالت آماده باش درآمده است.

 تا این لحظه حزب الله 5 هواپیمای بدون سرنشین ساخت ایران را برضد اسرائیل به پرواز درآورده است که 3 مورد آن درجریان جنگ دوم لبنان در اوت 2006 بوده است. 2 فروند از این هواپیماها هم بوسیله نیروی هوایی مورد هدف قرار گرفت و یک فروند دیگر سقوط کرد. این هواپیماها مملو از دهها کیلوگرم ماده منفجره بود که به نظر می رسد هدف آنها منطقه شلوغ دان بوده است.

 ارتش اسرائیل همچنین با پیش بینی حملات موشکی حزب الله به منطقه مرزی شمال، نیروهایش را در این نواحی تقویت کرده است. هرچند ارتش اسرائیل هیچ اطلاع دقیقی درباره مقاصد این گروه در این رابطه بدست نیاورده است.

 هاآرتص ادامه داد: در یکی از رسانه های لبنان اعلام شد سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله، جانشینی برای مغنیه انتخاب کرده است اما هویت وی فاش نشده است. منابع اسرائیلی گفتند جانشین مغنیه یکی از سه نفر است: ابراهیم عقیل، فواد شکور و طلال حمیه. حزب الله این خبر را تکذیب کرده است.

 روزنامه السفیر چاپ لبنان هم روز گذشته اعلام کرد حزب الله در منطقه جنوب لبنان به حالت آماده باش درامده و 50 هزار نیروی خود را به حالت آماده باش درآورده است.

 این درحالیست که در سوریه تحقیقات درباره ترور مغنیه بصورت کاملاً مخفی آغاز شده است و چندین فلسطینی به گمان دخالت در این ترور دستگیر شده اند.   منبع

 



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: یکشنبه 86/11/28::: ساعت 10:47 عصر

      تخریب جاهلانه  دفاع منفعت طلبانه

     گروه سیاسی: سال 1379 یکی از تعیین کننده ترین سالهای رونق جریان اصلاح طلب بود. سالی برای محک شعارها و از پرده برون افتادن رازهای گفته نشده.

     

    بهار آن سال با اجلاس برلین آغاز شد و همراه شد با انعکاس مصاحبه اکبر گنجی که آن روزها از اصلی ترین چهره های روزنامه های زنجیره ای بود با تاگس اشپیگل. این روزنامه آلمانی برای مصاحبه اش با گنجی تیتر "عاقبت خمینی در موزه است" را انتخاب کرد و گنجی در آن مصاحبه تصویری موهن از امام امت به تصویر کشیده و گفته بود: "اگر فردی فهم توتالیتر  از دین را تبلیغ و ترویج کند جایش در موزه تاریخ ایدئولوژی های فلاکتبار است." او در ادامه گفته بود امام خمینی دیگر وجود ندارد و تاکید کرده بود او نیز روزی به موزه خواهد رفت!

     

    اکثریت اصلاح طلبان نه تنها به  این گفته وی  انتقاد هم نکردند، بلکه شخصیت ها و روزنامه هایی که دست به افشای این مصاحبه زده بودند را نیز تخریب کردند . این امر تا آنجا پیش رفت که حتی روزنامه صبح امروز به مدیر مسئولی سعید حجاریان، 30 فروردین ماه آن سال در یک فرار به جلو یادداشتی به چاپ رساند و خواستار محاکمه آیت الله مصباح یزدی به خاطر انتقاد از گنجی شد .    ادامه مطلب



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: چهارشنبه 86/11/24::: ساعت 10:33 عصر

    امشب سایت نوسازی مسدود شد.

    این سایت در آخرین مطلبش اینچنین خداحافظی نمود.



    خداحافظ نوسازی


    سینه مالامال درد است ای دریغا مرهمی       
                                                         دل ز تنهایی به جان آمد خدا را مرهمی 
    چشم آسایش که دارد از سپهر تیز رو
                                                          ساقیا جامی به من ده تا بیاسایم دمی
    زیرکی را گفتم این احوال بین خندید و گفت
                                                          صعب روزی بوالعجب کاری پریشان عالمی           
    سوختم در چاه صبر از بهر آن شمع چو گل
                                                          شاه ترکان فارغ ست از حال ما کو رستمی
    در طریق عشق بازی امن و آسایش بلاست
                                                          ریش باد آن دل که با درد تو خواهد مرهمی
    اهل کام و ناز را در کوی رندی راه نیست
                                                         کاندرین دریا نماند هفت دریا شبنمی
    آدمی در عالم خاکی نمی آید به دست
                                                         عالمی دیگر بباید ساخت وزنو آدمی

    خیز تا خاطر بدان ترک سمرقندی دهیم
                                                         کزنسیمش بوی جوی مولیان آید همی
                          
                           گریه ی حافظ چه سنجد پیش استغنای عشق
                           رهروی باید جهان سوزی، نه خامی بی غمی


     


    کمپانی آمریکایی Layered Tech (که در شهر پلانو، بلوار پارک شماره ی 5085، به شماره تلفن:  6784ـ584ـ866ـ1 در ایالت تگزاس مستقر می باشد.) فروشنده ی فضاهای اینترنتی به دیتا سنتر سایت نوسازی در اقدامی تامل برانگیز مهلتی چند ساعته داد تا اقدام به حذف سایت نوسازی از فضای اینترنتی خود کند. در غیر این صورت به گفته ی این کمپانی، آنها اقدام به حذف همه ی سایت های این دیتا سنتر خواهند کرد. این کمپانی آمریکایی دلیل این اقدام را تروریستی بودن سایت نوسازی اعلام کرده است. 


    خدایا!
    در مظلومیت دین تو این بس که اغلب مدافعانش یا جاهلان متعصب اند یا منفعت جویان غدار. وچه کم اند در این میانه آنان که دین را برای تو می خواهند نه برای خود. دینت را آنچنان که هست به ما بیاموز و به ما بیاموز که خود را خادم دینت بدانیم و نه دینت را خادم خود.


    خدایا!
    دنیا همانجاست که کشتی عاطفه را به گل می نشاند و نهال آرزو را می خشکاند و عاشقان را پیوسته ناکام می گرداند و آهوی فراغ پیوسته از پیش چشم انسان می رماند.
    دل ما را بنده ی این تلخستان  مکن!
     

     



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: چهارشنبه 86/11/24::: ساعت 10:10 عصر

    این روزها قانون شکنانی که احترامی برای قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران قائل نبودند و هماهنگ با دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی ایران با عنوان دروغین اصلاحات از لگد کوبی و نقض آن هیچ ابایی نداشته و ندارند به منظور بازار گرمی و مظلوم نمایی و راه اندازی تبلیغات زودرس انتخاباتی از عنوان قانون و سینه چاکی برای آن وسیله ای برای رسیدن به هدف ساختند.

    حزبی که مشارکت را یدک دارد و مستحضر به پشتیبانی امریکای جنایتکار و کشورهای غربی است و هنوز موضع خود را در برابر اعلام حمایت دشمن از آنان برای مردم مشخص نکرده به منظور عوام فریبی و مظلوم نمایی به این حربه متوسل شده است. حزبی که در طول مدت حیات رو به افولش برای یک بار هم که شده در تبلیغاتش مشاهده نشد که اصل هیجدهم قانون اساسی را رعایت و پرچم جمهوری اسلامی ایران را که ثمره خون صدها هزار شهید است را آنطور که قانون مشخص کرده در پوسترهای تبلیغاتی اش منتشر نماید. مایه بسی تاسف است که امام جمعه ای از یزد مامن این حزب معلوم الحال شده و با آنان جلسه بگیرد!!؟

     آن آقای مشارکتی که بر خلاف اصول متعدد قانون اساسی در مجلس جزء کسانی است که خواستار اضافه شدن عمر مجلس هفتم و کوتاه شدن عمر دولت نهم می شود و تلاش وی باعث شد مصوبه به مجمع تشخیص مصلحت برود و لکه پاک نشدنی بر دامن مجلس هفتم بنشیند. این روزها دم از قانون زده و با زیر پا گذاشتن اصل پنجاه و هفتم قانون اساسی که بر استقلال قوا تاکید دارد. با نامه نگاری به استاندار یزد خواستار پی گیری مسئله رد صلاحیتها شده است. در حالیکه این مقوله از دست هیئت های اجرایی خارج شده و روند قانونی آن در مسیر شورای نگهبان است. به راستی این آقا با چه محمل قانونی چنین دستوراتی صادر و در امورات اجرایی دخالت می کند و چگونه است که دم از قانون زده و بر علیه روند قانونی جوسازی می نمایند؟!!. جالب است که وی در نامه اش آورده است :شاهد رد و عدم احراز صلاحیت بسیاری از کاندیداها که دلبستگی و تعهد آنها نسبت به نظام و انقلاب اسلامی به اثبات رسیده است بودیم که جای شگفتی و تعجب داشت .

    این حرف از کسی که هم حزبی هایش دلبستگی و تعهدشان به بیگانه بیشتر ثابت شده تا اسلام و انقلاب اسلامی و هم اکنون نیز به حمایت بیگانه دل بسته اند و خودش هم به زور بتواند نمره حداقلی را به دست آورد چه ارزشی می تواند داشته باشد؟ 

    آقای مشارکتی دیگری که در زمان ریاستش در دولت قبل هماهنگ با امریکاییها خواستار برگزاری رفراندوم در زمینه لوایح دوقلو شده بود!!؟ و برای توطئه خروج از حاکمیت تلاش نمود و با دعوت از افراد افراطی مشارکتی به یزد قصد برهم زدن آرامش یزد و به دام انداختن نیروهای ارزشی داشت. امروز دم از قانون و قانون گرایی می زند. او خوب می دانست که رفراندوم که عنوان قانونی اش همه پرسی است ساز و کار قانونی آن چگونه است و با تغییر واژه و نادیده گرفتن مسیر همه پرسی در راستای خواست دشمن حرکت کرد. چیزی که دشمن دنبال می نمود کودتای خزنده بر علیه نظام اسلامی بود که بعضی افراد بیگانه پرست با موضع گیری های خود چراغ سبز نشان دادند که ما آماده ایم!!؟

    جالب است یاد آوری شود وزیر کشور دولت قبل در اقدامی بی سابقه در آستانه انتخابات مجلس هفتم به بهانه اعتراض به بررسی صلاحیتها توسط شورای نگهبان اعلام کرد انتخابات را برگزار نمی کنیم!!؟ و همین آقا که امروز دم از قانون می زند هیچ اعتراضی به این قانون شکنی آشکار ننمود و آماده بودند که هماهنگ با هم یکی از پایه های قانون اساسی و نظام را ذبح و در آخرین روزهای ریاست خود راه را برای هرج و مرج و آشوب در کشور باز کنند و اگر نبود درایت و اقتدار رهبری انقلاب معلوم نبود این قماش چه بر سر ملت می آوردند.  

       



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: دوشنبه 86/11/22::: ساعت 11:16 عصر

    حضرت آیت الله خامنه‌ای در دیدار جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش:

    راهپیمایی روز 22 بهمن مظهر اقتدار، اراده و عزم ملی است

      هم اندیشی:رهبر انقلاب مسئله اصلی در انتخابات را حضور مردم دانستند و نیز بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن تأکید کردند و افزودند:راهپیمایی روز 22 بهمن مظهر اقتدار، اراده و عزم ملی است.

    به گزارش هم اندیشی به نقل از فارس، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی، ایستادگی و حرکت مستمر و رو به جلوی ملت ایران در 28 سال گذشته را عامل عزت نظام اسلامی دانستند و با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن به عنوان عرصه پرشور حضور مردمی در مقابل نگاه‌های جهانی، تصریح کردند: راهپیمایی روز 22 بهمن مظهر اقتدار، اراده و عزم ملی است. ادامه مطلب



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: یکشنبه 86/11/21::: ساعت 10:1 عصر

    1386.11.11   اهانت و تهمت به مرجعیت و روحانیت

    نوشته روزنامه اعتماد ملی (10 بهمن 86) با عنوان "علمای ثلاث" بی‌نظیرترین قلم‌ به مزدی متملقانه، چاپلوسانه، تحریف‌گرایانه و واژگونه‌نگاری را در کارنامه اصلاح‌طلبی ثبت کرد و البته بی‌آبرویی مضاعفی را برای آن ارمغان داشت.
    کاربرد واژه "علمای ثلاث" برای هاشمی، خاتمی و کروبی" رویکرد دستوری اصلاح‌طلبانه در "بت‌‌سازی"‌ و ترویج "بت‌پرستی" است که با "زور" و "زر"‌ و "تزویر"، حتی یک نفر خریدار ندارد، و به دلیل توهین به روحانیت و مرجعیت بیش از گذشته مایه نفرت ملی از مصادیق مورد بحث خواهد شد.
    مطلب اخیر و واژه مذکور، یک اهانت آشکار به مرجعیت عظیم‌الشأن است و خیانتی بزرگ به مجاهدات مرجعیت و روحانیت وارسته در تاریخ‌نگاری می‌باشد.
    نویسنده "زنده شدن تعبیر علمای ثلاث را پس از سال‌ها در جامعه اسلامی پیرامون سه فرد نامبرده مطرح کرده و در حالی که "نقش ورزشکاران و هنرپیشگان را از مراجع اصلی تاثیرگذار اجتماعی افزون‌تر" دانسته، افزوده است: "به دلیل اتصاف بسیاری از ناکارآمدی‌های عرصه قدرت، علمای بزرگ و مذهب شیعه و خط امام خمینی زیر پرسش جدی در اذهان تعداد کثیری از خلایق این مرز و بوم قرار گرفته است". جای بسیار خوشوقتی است که "صاحب قلم اجیر" جرات کالبدشکافی واژه علمای ثلاث اصلی و نه "تقلب...



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: یکشنبه 86/11/14::: ساعت 8:6 عصر

    رئیس ستاد کل نیروهای مسلح:

    جناح‌ها و اشخاص مورد حمایت بوش منافع امریکا را تأمین می‌کنند

    هم اندیشی: سرلشگر فیروزآبادی با اشاره به انتخابات مجلس گفت: جناح‌ها و اشخاص مورد حمایت بوش منافع امریکا را تأمین می‌کنند و بوش منافع خود را از طرف آنها تأمین شده می‌بیند.



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: شنبه 86/11/13::: ساعت 9:38 عصر

    قطعنامه ای برای اصلاح طلبان

    بوش که چندی پیش در فرودگاه و پیش از آغاز سفرش به خاورمیانه گفته بود از اصلاح طلبان در تهران حمایت می کند اینبار در کنگره آمریکا با ابراز نگرانی از به قدرت رسیدن مجدد اصولگرایان گفته است « ما در برابر تندروهایی که با حکومت در تهران جسور شده اند می ایستیم»...



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: شنبه 86/11/13::: ساعت 9:36 عصر

    نیمه پنهان نشست شیوخ اصلاحات

    روزنامه کارگزاران به نقل از عطریانفر (چهره نزدیک به هاشمی) و ابطحی (چهره نزدیک به خاتمی) از اطمینان آنها نسبت به عدم تغییر جدی در رد صلاحیت ها خبر داده و همین سبب می گردد فرضیه سومی نیز مطرح شود، تمام این جلسات و پوشش رسانه ای آن برای حساس کردن افکار عمومی و مظلوم نمایی برای کسب رای برای گروهی است که به رغم آنکه تایید صلاحیت شده اند اما به واسطه فضای شدیدا مخالف جامعه با اصلاح طلبان امیدی برای حضورشان در مجلس وجود ندارد اگرچه ممکن است دستاوردهای جانبی دیگری همچون تایید صلاحیت چند چهره شاخص نیز داشته باشد...



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: سه شنبه 86/11/9::: ساعت 7:29 عصر

         ما مفتخریم و ملت عزیز سرتاپا متعهد به اسلام و قرآن مفتخر است که پیرو مذهبی است که می‌خواهد حقایق قرآنی، که سراسر آن از وحدت بین مسلمین بلکه بشریت دم می‌زند، ‌از مقبره‌ها و گورستانها نجات داده و به عنوان بزرگترین نسخة نجات دهندة بشر از جمیع قیودی که بر پای و دست و قلب و عقل او پیچیده است و او را به سوی فنا و نیستی و بردگی و بندگی طاغوتیان می‌کشاند نجات دهد.
    و ما مفتخریم که پیرو مذهبی هستیم که رسول خدا مؤسس آن به امر خداوند تعالی بوده، و امیرالمؤمنین علی بن‌ ابیطالب، این بندة رها شده از تمام قیود، مأمور رها کردن بشر از تمام اغلال و بردگیها است .
    ما مفتخریم که کتاب نهج‌البلاغه که بعد از قرآن بزرگترین دستور زندگی مادی و معنوی و بالاترین کتاب رهایی‌بخش بشر است و دستورات معنوی و حکومتی آن بالاترین راه نجات است، از امام معصوم ما است.
    ما مفتخریم که ائمه معصومین، از علی بن ابیطالب گرفته تا منجی بشر حضرت مهدی صاحب زمان ـ علیهم آلاف التحیات و السلام ـ که به قدرت خداوند قادر، زنده و ناظر امور است ائمة ما هستند.        
    منبع



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: یکشنبه 86/10/30::: ساعت 8:0 عصر

       1   2   3      >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 107
    بازدید دیروز: 99
    کل بازدید :345030

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<