سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردم خواسته دنیا خرده گیاهى است خشک و با آلود که از آن چراگاه دورى‏تان باید نمود . دل از آن کندن خوشتر تا به آرام رخت در آن گشادن ، و روزى یک روزه برداشتن پاکیزه‏تر تا ثروت آن را روى هم نهادن . آن که از آن بسیار برداشت به درویشى محکوم است و آن که خود را بى نیاز انگاشت با آسایش مقرون . آن را که زیور دنیا خوش نماید کورى‏اش از پى در آید . و آن که خود را شیفته دنیا دارد ، دنیا درون وى را از اندوه بینبارد ، اندوه‏ها در دانه دل او رقصان اندوهیش سرگرم کند و اندوهى نگران تا آنگاه که گلویش بگیرد و در گوشه‏اى بمیرد . رگهایش بریده اجلش رسیده نیست کردنش بر خدا آسان و افکندنش در گور به عهده برادران . و همانا مرد با ایمان به جهان به دیده عبرت مى‏نگرد ، و از آن به اندازه ضرورت مى‏خورد . و در آن سخن دنیا را به گوش ناخشنودى و دشمنى مى‏شنود . اگر گویند مالدار شد دیرى نگذرد که گویند تهیدست گردید و اگر به بودنش شاد شوند ، غمگین گردند که عمرش به سر رسید . این است حال آدمیان و آنان را نیامده است روزى که نومید شوند در آن . [نهج البلاغه]
ارزش نیوز
والله قسم که ما دفاع از ولایت را از مثل شما آموخته ایم ، یادتان هست امام امت در آخرین ساعات عمر پربرکتشان در حالی که دست در دست شما و رهبری معظم داشتند فرمودند که من برای انقلاب هیچ خطری احساس نمی کنم مگر جدایی شما دونفر و آن روز رهبر انقلاب خطاب به امام امت فرمودند که مطمئن باشید که این جدایی هرگز از جانب من اتفاق نخواهد افتاد.


  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: چهارشنبه 88/10/16::: ساعت 4:10 عصر

    آیت‌الله مدرسی یزدی:
    تاثیر اغراض سیاسی استنباطات دینی برخی را دچار انحراف کرده است

    خبرگزاری فارس: عضو فقهای شورای نگهبان با اشاره به طرح برخی شبهات درباره ولایت فقیه از سوی برخی خواص، گفت: متأسفانه گاهی بعضی از اغراض و تمایلات سیاسی چنان در قلوب برخی اثر می‌گذارد که حتی در افکار و استنباطات دینی آن‌ها اشتباه و انحراف ایجاد می‌کند.

     

    مطلب مرتبط

    هاشمی رفسنجانی: پیامبر(ص) به حضرت علی(ع) گفتند: از طرف خداوند حق ولایت‌داری، ولی اگر مردم قبول کردند، اداره کن و اگر قبول نکردند، خود را تحمیل نکن و بگذار هرگونه که می‌خواهند، جامعه خود را اداره کنند.



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: دوشنبه 88/10/14::: ساعت 7:38 عصر

     
    آقاتهرانی: تعلق به دنیا و هواپرستی انسان را بی بصیرت می کند

    خبرگزاری فارس: عضو شاخص فراکسیون اقلاب مجلس، اندیشیدن و تفکر را راه تقویت بصیرت دانست و گفت: تعلق به دنیا و هواپرستی انسان را بی بصیرت می کند.



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: جمعه 88/10/11::: ساعت 7:22 عصر

    انتقاد زادسر از سکوت هاشمی رفسنجانی در قبال هتک حرمت عاشورا

    خبرگزاری فارس: امام جمعه اسدآباد گفت: اصرار هاشمی رفسنجانی بر سکوت خود در قبال فتنه گران و هتک حرمت عاشورا از این پس نمی‌تواند معنایی جز هم‌آوایی با زنندگان ریشه جمهوری اسلامی، همراهی با بیگانگان و همدلی با فتنه‌گران داشته باشد.



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: جمعه 88/10/11::: ساعت 7:22 عصر

    موضع گیری هاشمی درباره حوادث اخیر:
    مسائل داخلی را به خبرنگاران خارجی نمی‌گویم

    خبرگزاری فارس: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز در گفتگو با شبکه "فرانس 24 " در پاسخ به اصرار خبرنگار این شبکه که نظر وی را در مورد ناآرامی های اخیر کشور پرسید، گفت:من درباره تحولات داخلی با خبرنگار خارجی صحبت نمی کنم.



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: چهارشنبه 88/10/9::: ساعت 9:39 عصر

    به نظر می رسد با توجه به رسوایی بزرگ حامیان موسوی در هتک حرمت روز عاشورا و با توجه به جایگاه ویژه مجلس خبرگان رهبری، لازم است تا رئیس مجلس خبرگان رهبری نیز با پیوستن به صفوف خشمگین روحانیت و مردم ایران، از این ساختارشکنی وقیحانه اعلام انزجار کند.


  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: چهارشنبه 88/10/9::: ساعت 12:22 صبح

    نامه سرگشاده سیدحمید روحانی به هاشمی رفسنجانی؛
    چرا به جای پاسخ‌گویی تلاش‌ می‌کنید زبان‌ها را ببندید و قلم‌ها را بشکنید

    خبرگزاری فارس: حمید روحانی طی نامه‌ای در پاسخ به واکنش هاشمی رفسنجانی درباره افشاگری‌های اخیر، نوشت: این نخستین‌بار نیست که جنابعالی برای به زیر سؤال بردن کسانی که به نقد از کار و کردار شما برخاسته‌اند به اتهام‌ زنی روی می‌آورید و تلاش می‌کنید که زبان‌ها را ببندید و قلم‌ها را بشکنید.



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: دوشنبه 88/10/7::: ساعت 4:25 عصر

    Video / ویدئو
    حضور در تفرجگاه شمال بهتر از بی حرمتی به عاشورا بود

    خبرگزاری فارس: فائزه هاشمی رفسنجانی دختر رئیس تشخیص مصلحت نظام که چند روزی در تفرجگاه شمال به سر می برد با حضور در بین اغتشاشگران در روز عاشورا و حمایت از آنان به عاشورای حسینی بی حرمتی کرد.



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: دوشنبه 88/10/7::: ساعت 2:6 عصر

    تیموری: فائزه هاشمی سعی در گرم نگه داشتن آتش تنور فتنه دارد

    خبرگزاری فارس: دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با تاکید بر محاکمه فائزه هاشمی از سوی قوه قضائیه، گفت: فائزه هاشمی نیز مانند سران فتنه سعی در گرم نگه داشتن آتش تنور فتنه دارد.



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: دوشنبه 88/10/7::: ساعت 2:4 عصر

     پس از سپری‌کردن تعطیلات در شمال کشور؛
    فائزه هاشمی روز عاشورا هم به اغتشاشگران پیوست

    خبرگزاری فارس: فائزه هاشمی پس از چند روز سپری کردن تعطیلات در شمال کشور، روز عاشورا هم به جمع آشوبگران در تهران پیوست.



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: دوشنبه 88/10/7::: ساعت 12:46 صبح

    <      1   2   3      >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 54
    بازدید دیروز: 99
    کل بازدید :344977

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<