سفارش تبلیغ
صبا ویژن
غایت دانش، عمل نیکوست [امام علی علیه السلام]
ارزش نیوز

مطلبی خواندنی از وبلاگ خاکریزیسم

رابطه جگر احمدی نژاد با سهمیه بندی بنزین!



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: یکشنبه 86/4/10::: ساعت 10:52 صبح

    رهبرمعظم انقلاب اسلامی در سخنان مهمی نقاط قوت دولت نهم ازجمله پایبندی به شعارها و ارزشهای اصلی انقلاب اسلامی، شجاعت در عرصه سیاست داخلی و خارجی، پشتکار و انگیزه کاری قوی،حضور درسراسر کشور و نگاه نزدیک به مسائل، و حضور نیروهای کاردان و کارآمد در عرصه اجرایی مورد تاکید قراردادند.

    رهبر معظم انقلاب اسلامی روز شنبه در سخنان مهمی تصریح کردند: امروز کشور در همه عرصه‌ها در حال حرکت رو به جلوست و باید با برنامه ریزی، اولویت بندی، تدبیر همه جانبه و تلاش پیگیر و استفاده از جوانان با استعداد و با انگیزه، مسیر پیشرفت مادی و معنوی کشور با قدرت و قوت و در چارچوب سند چشم انداز بیست ساله ادامه یابد.

    حضرت آیت الله خامنه‌ای در دیدار رئیس جمهوری ، اعضای هیات دولت، استانداران و مدیران بخشهای مختلف قوه مجریه در سراسر کشور، در دیدار رئیس جمهوری ، اعضای هیات دولت، استانداران و مدیران بخشهای مختلف قوه مجریه در سراسر کشور، تصریح کردند: امروز کشور در همه عرصه‌ها در حال حرکت رو به جلوست و باید با برنامه ریزی، اولویت بندی، تدبیر همه جانبه و تلاش پیگیر و استفاده از جوانان با استعداد و با انگیزه، مسیر پیشرفت مادی و معنوی کشور با قدرت و قوت و در چارچوب سند چشم انداز بیست ساله ادامه یابد.   ادامه مطلب



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: شنبه 86/4/9::: ساعت 9:28 عصر

    روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در گزارشی نوشته است دولت ایران در تمام منطقه تنها دولتی است که بنزین را با قیمت هر گالن ‪ ۲‬دلار از خارج خریداری و آن را به بهای ‪ ۳۴‬سنت به مصرف‌کنندگان داخلی می‌دهد.

     این روزنامه روز جمعه نوشت: به‌این‌ترتیب ایران سالانه ‪ ۵‬میلیارد دلار از درآمدهای نفتی خود را صرفا بابت پرداخت همین یارانه بنزین پرداخت می‌کند.

     به نوشته این روزنامه، هم اکنون ایران ‪۴۰‬درصد بنزین مورد نیاز خود را از ‪ ۱۶‬کشور مختلف جهان تامین می‌کند که هر آن ممکن است هدف تحریم‌های آمریکا قرار گیرند.

     نیویورک تایمز نوشته است: بر اساس سهمیه‌بندی‌های جدید، خودروهای شخصی هر ماه ‪۲۶‬گالن بنزین به قیمت یارانه‌ای ‪ ۳۴‬سنت برای هر گالن دریافت می‌کنند و تاکسی‌ها نیز در ماه ‪ ۲۱۱‬گالن بنزین سهم دارند.

     "ورا دولادوست" از تحلیلگران انرژی در اتحادیه تحقیقات انرژی کمبریج در پاریس به نیویورک تایمز گفته است ایرانیان در این زمینه بسیار دیر و در عین حال عجولانه عمل کردند. به گفته وی ایران همچنین قصد دارد تولیدات بنزین خود را افزایش دهد و اعلام کرده تا سال ‪ ۲۰۱۲‬حدود ‪ ۱۸‬میلیارد دلار برای افزایش توانایی پالایش خود سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

     این روزنامه نوشته است: باتوجه به اینکه قیمت بنزین در ایران از مدت‌های قبل به صورت ارزان ارائه می‌شده، اکنون بسیاری از مردم فکرمی‌کنند بخاطر داشتن منابع عظیم نفتی، حق مسلم آنها برخورداری از بنزین ارزان قیمت است.

     نیویورک تایمز در ادامه با اشاره به تلاشهای آمریکا برای تحت فشار قراردادن ایران جهت کنار گذاشتن برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای نوشته است رهبران جمهوریخواه و دمکرات مجلس نمایندگان لایحه‌ای را پیشنهاد کرده‌اند که بر اساس آن هر شرکتی که پس از ‪ ۳۱‬دسامبر(‪ ۱۰‬دی ) به ایران بنزین بفروشد یا به ایران در واردات بنزین کمک کند مورد تحریم قرار خواهد گرفت و آن شرکت دیگر به مشتریان آمریکایی دسترسی نخواهد داشت.            منبع



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: جمعه 86/4/8::: ساعت 10:33 عصر

     روزنامه کیهان در شماره امروز خود در پاسخ به مطلبی که روزنامه هم‌‌میهن آن را برای توجیه حرکت حرام خاتمی در مصافحه با چند زن و دختر ایتالیایی انجام داد، به چاپ رسانده بود نوشت:

     روزنامه هم‌میهن که معلوم نیست چرا تا این اندازه درک و شعور مردم را دستکم می‌گیرد با چاپ دو عکس از فیلم مربوط به دست دادن آقای خاتمی با زنان و دختران ایتالیایی به گونه‌ای بسیار ناشیانه تلاش کرده است این فیلم را مونتاژ شده قلمداد کند. در یکی از این عکس‌ها، دست آقای خاتمی در حالی که انگشتر به انگشت دارد دیده می‌شود و عکس دیگر دست آقای خاتمی را در حالی نشان می دهد که برای دست دادن با یک خانم ایتالیایی دراز شده است ولی انگشتر در دست او نیست. روزنامه هم میهن با چاپ این دو عکس نتیجه گرفته است که چون در دست آقای خاتمی هنگام دست دادن با خانم ایتالیایی انگشتر دیده نمی‌شود بنابراین تصویر دست ایشان در فیلم مونتاژ شده است!! که باید گفت؛

     1- برخلاف ادعای هم میهن، در فیلم اصلی تمامی حرکات آقای خاتمی کاملا عادی است و در تصویری که انتخاب شده، اساسا جزئیات دست از جمله بند انگشتان قابل رویت نیست که سخن از دیدن یا ندیدن انگشتر آقای خاتمی در میان باشد و مگر در تمامی فیلم‌های فراوانی که در داخل کشور و به هنگام ریاست جمهوری آقای خاتمی از ایشان تهیه شده است، انگشتر وی به هنگام مصافحه با این و آن پیداست؟!

     2- این تصویر مربوط به چند لحظه قبل از دست‌دادن آقای خاتمی با زن ایتالیایی است و در ادامه فیلم مصافحه او با همان زن ایتالیایی به وضوح دیده می‌شود. مضافا آن که آقای خاتمی پیش از آن با زن دیگری که کنار زن یاد شده ایستاده بود نیز دست می‌دهد که هر دو تصویر در همین صفحه آمده است.

     3- صرف نظر از ماجرای انگشتر، آقایان درباره حرکت آقای خاتمی از جمله گام برداشتن ایشان به سوی خانم‌ها و دراز کردن دست برای مصافحه با آن‌ها چه توجیه ناشیانه دیگری دارند؟ آیا حرکت هم قابل مونتاژ است؟! مگر این که ادعا کنند فیلم 5/6 دقیقه‌ای یک انیمیشن است که... جل الخالق!

     4- در فیلم 5/6 دقیقه ای مورد اشاره، آقای خاتمی با چندین زن و دختر ایتالیایی دست می‌دهد که معلوم نیست جناب خاتمی و دوستان ایشان برای آن صحنه‌های زننده چه توجیه ناشیانه دیگری تدارک دیده‌اند؟ مخصوصا صحنه دست‌دادن آقای خاتمی با یک خانم نیمه‌عریان!... احتمالا چند روز دیگر هم میهن با استفاده از پارچه ضخیم چتر در «بنیاد باران»! بخش‌های عریان بدن آن خانم ایتالیایی را می‌پوشانند و «شاهکار»! ناشیانه دیگری خلق می‌فرمایند!...

    گفتنی است در فیلم دیگری از همان مراسم جناب آقای خاتمی در کنار خانم خبرنگار دیگری با پوشش بسیار زننده نشسته است که... بگذریم.   

     5- تلاش مدعیان اصلاحات برای تحریف ماجرا از جمله استناد به حکم ثانویه! در آغاز و داستان ساختگی اخیر از فیلم 5/6 دقیقه ای به اندازه‌ای ناشیانه است که به نظر می‌سد هدف آن‌ا از این اقدامات، تطهیر آقای خاتمی نیست، بلکه اصرار دارند انجام این عمل ناپسند از سوی آقای خاتمی را برای همه به اثبات برسانند و نگذارند این ماجرای غیراخلاقی به فراموشی سپرده شود. چرا که فقط نیم نگاهی به مواضع این جریان در گذشته و حال به وضوح نشان می‌هد آنان آقای خاتمی را بریده از ارزش‌ای اسلامی و انقلابی می پسندند،... و افسوس آقای خاتمی چنان در ساخت چهره‌ی از خود که مورد قبول غرب باشد مشغول است که متوجه نیست از که بریده و با که پیوسته است؟!

     6- و بالاخره صد رحمت به آن روحانی وابسته به حلقه کیان و آن سفیر سابق ایران در فرانسه که وقتی دیدند قضیه قابل انکار نیست هر دو به آن اعتراف کردند. اولی کوشید برای این اقدام خلاف اخلاق حکم ثانویه بتراشد! و دومی، بهانه آورد که آقای خاتمی در ازدحام جمعیت متوجه برخی از تماس‌ها نبوده است!... اگرچه بهانه‌تراشی اولی بیرون از مبانی شرعی بود و در فیلم 5/6 دقیقه ای که دومی به آن استناد می کرد از ازدحام جمعیت خبری نبود.

     راستی: چرا آقایان از اینکه تعدادی کارشناس و متخصص فیلم 5/6 دقیقه ای را ارزیابی کرده و درباره آن اظهارنظر کنند، وحشت دارند؟! این بررسی کارشناسانه تکلیف صلاحیت کسی که ارزشهای اسلامی و اخلاقی را نادیده گرفته و نیز تکلیف صلاحیت گروه‌هایی را که از این اقدام ناپسند دفاع کرده اند، روشن می کند و تکلیف مردم و مراکز تصمیم گیری نظام با آنها را.



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: پنج شنبه 86/4/7::: ساعت 9:13 عصر

        محمد خاتمی که پس از انتشار فیلم مصافحه وی با دختران و زنان ایتالیایی، به تکذیب قاطع این ماجرا پرداخته و طی سخنانی تبلیغاتی با چاشنی مظلوم‌مایی، هدف از انتشار این فیلم را تنگ کردن عرصه از سوی رقبا برای خود دانسته بود، در دیدار با اعضاء تحریریه یک روزنامه صبح، گفت: آنجا آنقدر شلوغ بود که اگر اتفاقی هم افتاده من‌یادم نمی‌آید!

     

    روزنامه شرق در گزارش کوتاهی که از این دیدار منتشر کرد، خاتمی را "مرد تردیدها" معرفی کرده و می‌افزاید وی در این دیدار ضمن این‌که دست دادن با زنان ایتالیایی را تکذیب کرد برای این‌که دروغی نگفته باشد، جانب احتیاط را رعایت کرد و گفت: آنجا آنقدر شلوغ بود که اگر اتفاقی هم افتاده من یادم نمی‌آید!

     

    این درحالی است که این توجیه کم‌مایه، یک روز پس از انتشار فیلم مزبور از سوی صادق خرازی عنوان شده بود اما به دلیل اینکه اثری از ازحام در فیلم وجود نداشت و خاتمی با فراغ بال اقدام به دست دادن و خوش و بش با زنان ایتالیایی می‌کرد، با بی‌اعتنایی و تمسخر محافل خبری و کاربران اینترنتی روبه‌رو گردید.

     

     گفتنی است، آخرین حربه ستاد تشکیل شده برای توجیه این اقدام خاتمی پس از انجام اقداماتی نظیر فرافکنی و توجیه شرعی! در روزنامه هم‌میهن، پناه بردن به نرم افزار فوتوشاپ و محو انگشتر خاتمی در اقدامی ابتدایی برای اثبات مونتاژ بودن فیلم است. این درحالی است که بدلیل استفاده از این نرم‌افزار برای محو انگشتر خاتمی، تصویر دست وی غیرعادی و دفرمه شده است. با این حال در تصویر قرارداده شده در خبر پیش رو، انگشتر موجود در دست خاتمی با اندکی دقت قابل رؤیت می‌باشد.   منبع



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: پنج شنبه 86/4/7::: ساعت 9:11 عصر

    داستانهای یه آدم خوب که با شیطونا بد بود

     


    روزی بود روزگاری
    یه نفر بود که دوست داشت رئیس شود. اون خندید و گفت: «جوان خوب است، آزادی باشد، همه باید دموکراسی باشند، گفتگو با هر کس مثلا آمریکا باشد،خوب است». همه حرفاش از رو اخلاص بود و شیطونه خواب بود.
    بچه محلّا گفتن حرف دل ما رو زدی. او ریش خود را هم روزانه با دقت و وسواس رنگ آمیزی می کرد و میکاپ قهوه ای دخترکُشی بر روی خود اجرا می کرد. دخترا و پسرای با حال هم گفتند چقدر این خوبه. سپس گریه کرد.

    عده ای از مردم دلشون به حال او سوخت و او را رئیس کردند.شیطونه خوشحال شد.البته این هیچ ربطی به اون نداشت. خوشحالی شیطون به این بود که حرف آدم خوبا که گفته بودن به ممدی رای ندین درست در نیومد

    اون سپس بهزاد نبوی و محمد چریک (عطریان فر) و حسین آقا مرعشی و سعید جون(حجاریان) و عباس (عبدی) و عبدالله نوری و تاج زاده را دور و بر خودش جمع کرد و دولت قشنگی درست کرد. همه رفقا جمع بودن تا میلیارد میلیارد پول درست کنن. همشون هم دست پاک بودن و مامانی، مخصوصا بهزاد و حسین و چریکه ... .
    اوّلا: توسعه سیاسی و آزادی و دموکراسی را همه گیر کرد؛ البته برای طرفداراش. شیطونه راضی بود.
    دوماً:با دخترا دوست بود و اونا رو آزاد گذاشت(تا حدی که علیه حجاب هم تظاهرات کردن). اصلا شیطونه اینجا نبود. بعد اینقدر آزادی زیاد شد که خرتوخر شد. یا مرغ تو مرغ

    سوماً: ظلم تاریخی به روابط دختر و پسر را جبران کرد و همه با نشاط و خنده با هم دوست شدن. البته بعضی وقتا عصبانی می شد و داد هم می زد برا مخالفاش که از هر لولویی بدتر بودن

    .
    چارماً: به مخالفای خودش لقب تئوریسین خشونت داد و با همکاری نیک اهنگ مزدور کوثر و علوی تبار و شمس الواعظین و فرج دباغ (سروش) و ... مخالفاشو خشن و بی منطق و امّل و مرتجع و مخالف ازادی و ... نشون داد. شیطون دوباره خواب بود

    پنجماً: به دوستاش یه روزه مجوز روزنامه داد و به دشمناش شش ماهه هم مجوز نداد تا آزادی و برادری و برابری فراماسونری رو در کشور ما هم مثل قبله اش غرب، اجرا کنه. دوستاش هم تا تونستن به اماما و پیغمبرا و خدا و اسلام فحش دادن و اون هم ازشون حمایت کرد. آخه مطبوعات باید آزاد باشن و هر کار می خوان بکنن.
    خلاصه کلی کار دیگم کرد تا اینکه دورش تموم شد. دوستاش اونو از قطار اصلاحات پیاده کردن ولی اون که اونا رو به نون و نوا رسونده بود دست بردار نبود و دست از رفیق بازی برنداشت و دوباره حرفای اونا رو گوش کرد.

    این آخریا کم کم داشت می فهمید که فقر و فساد و تبعیض مهم تر از توسعه سیاسیه. اون موسسه بین المللی گفتگوی تمدن ها رو هم راه انداخته بود که مهاجرانی به دلیل گفتگوی زیاد با زنان و دخترای اونجا ابرویی براش نذاشت و ممد قصه ما تصمیم گرفت خودش رئیس اونجا بشه تا بتونه بهونه ای برا سفرای بعدی اش به اونور آب داشته باشه. اون رفت و اومد تا اینکه گندش در اومد که اون هم به دنبال گفتگو با بانوان بی حجاب و مامانی ایتالیایی بوده

    اما ممد جون ما گفت که فیلم این گفتگو و مصافحه مونتاژ شده و من این کارای بد رو نکردم؛ غافل از اینکه دفترش قبلا گفته بود که پخش این فیلم بده! حالا نمی دونم چطوری دو روزه این فیلم بده، عوض شده مثل بارباپاپا که همش عوض می شد. خلاصه ممد جون بد گندی زده بود.

    شیطونم می گفت من فقط وسوسه کردم تو خودتو می گرفتی! ادامه ماجرا رو خودتون از رسانه ها پیگیری کنید                              منبع مطلب



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: چهارشنبه 86/4/6::: ساعت 1:43 عصر

          سایت مجمع تشخیص مصلحت، آفتاب مامور شده تا افتضاح اعمال حرام خاتمی در دست دادن با زنان ایتالیایی و دروغ‌گویی در تکذیب آن را رفع و رجوع نماید و در این باره به دروغ‌گویی تازه‌ای رو آورده و در دنباله‌ی تکذیبیه‌ی خاتمی، مجددا فیلم اول را مونتاژ خوانده است.

     سایت نزدیک به آقای رفسنجانی نوشته است: "پس از آن کاربران اینترنتی آشنا با فضای مجازی و فنون مونتاژ تصاویر دست به کار شدند و با تحقیقات گوناگون اثبات کرده‌اند که این فیلم دست‌کاری شده است. شنیده‌های خبرنگار آفتاب حاکی از آن است که سید محمد خاتمی نیز توسط پسرش متوجه این دست کاری در فیلم و جعلی بودن آن شده و با اطمینان بیشتری !! به صورت علنی و شخصاً این صحنه را تکذیب کرده است."

     این در حالی است که انتشار فیلم دوم دست دادن خاتمی با دوربین دوم، همه‌ی احتمال این که فیلم اول مونتاژ باشد را نقش بر آب کرده، و حامیان خاتمی و خود وی را دچار آشفتگی کرده است.

     پیش از این فیلمبردار ایتالیایی فیلم، از این که آقای خاتمی دست دادن خود را با زنان ایتالیایی را تکذیب کرده بود، اظهار تاسف کرده و آقای خاتمی را در گفت‌وگوی تمدن‌ها نیز صادق ندانسته بود.

     این دو فیلم را ببینید و قضاوت کنید:                   منبع

     فیلم اول

    فیلم دوم



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: سه شنبه 86/4/5::: ساعت 2:1 عصر

     خبر: رادیو جوان در حرکتی غیرقانونی علیه رئیس‌جمهور قانونی و حاکم، و ملت منتخب او، وارد عمل شده است. این کودتا تحت عنوان "نظرسنجی آری یا نه" به اجرا در می‌آید.

    الف – نگاه خوشبینانه: ضرغامی، نظامی پیشین، فاقد توانمندی فکری و اجرایی در مدیریت است. این امر بدیهی و طبیعی، زمام امور را به دست مغرضان و معاندان ضدنظام و ملت داده است.

    به همین جهت:

    1. ضرغامی برای تبدیل شدن به "آقای دوربینی" امور را به دیگران سپرده است. در این راستا ملت مجبور به تحمل صداوسیمای شخصی ضرغامی در بمباران بی‌سابقه‌می‌باشد.

    خجالت‌آور آن که برنامه‌ی یک شبکه تلویزیونی، بارها برای نشان دادن تصویر ضرغامی در "شمال" قطع می‌شود و ملت ناچار از شنیدن سخنان بی‌محتوای او می‌گردند، خبر رحلت جانسوز حضرت آیت‌الله العظمی فاضل با تاخیر فوق‌العاده پخش می‌شود. خبرگزاری‌ها اعلان می‌کنند. پیام‌های تلفنی، تسلیت ملت را به یکدیگر ارسال می‌کنند، و تلفن‌ها نقاط کشور و داخل و خارج آن را در این عزای بزرگ به هم وصل می‌کند. اما تلویزیون یا کارتون دارد یا "فیلم خارجی" و یا ... نکته‌ای که شاید در دوران ننگین طاغوت هم بی‌سابقه بوده است.

    2. ناتوانی روزافزون ضرغامی در مدیریت، بلبشوی مدیرتی در "رسانه‌ی وی" را ایجاد کرده است، و شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی به دلخواه هر "حاکمی" می‌چرخد؟!

    ب – نگاه واقع‌گرایانه: ضرغامی به دلیل خودشیفتگی و خودخواهی، و پا در گل اصلاحات داشتن، ناچار از پوشش خبری اصلاح‌طلبانه‌ی هاشمی، خاتمی، قالی‌باف، رضایی و وکلای بی‌موکل است. در عین آن که تضعیف، تخریب و تخطئه‌ی دولت نیز بدون وقفه فراموش نمی‌شود. در نتیجه اوح مفسده صدا و سیما در 2 سال گذشته، در نظرسنجی رادیو جوان به عنوان یک کودتای تمام عیار ضدملی خود می‌نمایاند. البته ضرغامی با این کار دست به یک عملیات انتحاری می‌زند، بدون آنکه خود بداند.

    1. رادیو جوان مسؤول و مروج "لمپنیسم فرهنگی و سیاسی" در راستای اغراض مافیای قدرت و ثروت، نظرسنجی کودتاگرانه، غیرقانونی و ضدملی را برپا کرده است. در این راه از ملت که رئیس‌جمهوری را با محبوبیتی بی‌نظیر از مشروطه تا کنون – طبق کلام مبارک رهبری – انتخاب کرده‌، خواسته است به او رای "آری یا نه" بدهند. آیا ضرغامی به جانشینی "شاه" و انجام "رفراندوم ضدملی" او مباهات می‌کند؟!   ادامه مطلب



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: دوشنبه 86/4/4::: ساعت 2:31 عصر

    انتشار فیلم همنشینی خاتمی با یک دختر گزارشگر
    تصاویر جدید منتشرشده از خاتمی در انتظار تکذیب!

     رجانیوز: انتشار بخش دوم از تصاویر مربوط به سفر خاتمی به ایتالیا که طی آن تصاویر زننده ای از همنشینی خبری وی با یک زن ایتالیایی نمایش داده شده است ، بی صبرانه درانتظار تکذیبیه ی جدید و چندپهلوی بنیاد باران، تأیید و تکذیب آشفته صادق خرازی، تئوریزه کردن به منظور عاری از اشکال نشان دادن اینگونه همنشینی ها  از سوی فاضل میبدی و سرانجام مظلوم نمایی جناب خاتمی و متهم کردن دیگران می باشد!

     در این فیلم 5/7 دقیقه ای، خاتمی به گونه ای زننده و بدون هیچ فاصله ای، دوشادوش یک  دختر گزارشگر ایتالیایی نشسته و به پرسشهایی درباره طرح گفتگوی تمدنها و اصلاحات پاسخ می دهد.

     فیلم را از این آدرس ببینید.

     پیش از این، انتشار فیلم 5/6 دقیقه ای از خاتمی که به سفر وی به ایتالیا بازمی گشت و وی را درحال دست دادن با تعدادی زن و دختر ایتالیایی نشان می داد، با تأخیری یک هفته ای، از سوی وی تکذیب شد. پس از آنکه تلاش گسترده دفتر خاتمی، صادق خرازی، ابطحی، فاضل میبدی و روزنامه هم میهن برای کاستن از قبح این اقدام زشت یک ملبس به لباس روحانیت ناکام ماند، خاتمی شخصاً لب به سخن گشود و در جلسه بنیاد باران، تأکید کرد که با هیچ زنی مصافحه نکرده است و تصاویر منتسب به وی واقعیت ندارد!

     خاتمی در حالی به تکذیب این فیلم پرداخت که فیلمبردار ایتالیایی این تصاویر،در آخرین پستی که بر روی وبلاگش منتشر کرد، نوشت که این تصاویر را شخصا ضبط کرده و نه تنها در این فیلم مونتاژی صورت نپذیرفته بلکه وی به زودی تصاویر جدیدی از سفر خاتمی به کشورش و ملاقاتهای دیگر وی در این سفر را بر روی وب منتشر خواهد نمود.

     خاتمی به کمک چند روزنامه زنجیره ای در حرکتی هماهنگ، کوشید از آب گل آلود انتشار این تصاویر به نفع خود ماهی گرفته و با مظلوم نمایی، این اقدام را تلاشی از سوی جریان مقابل که «چشم دیدن وی را ندارد» معرفی کند . اگرچه او بزرگوارانه! خاطر نشان می سازد: «قدرتمندان و کسانی که می‌خواهند در قدرت بمانند، بدانند که من خطاب به خیلی‌ها اعلام کرده‌ام عطای قدرت رسمی را به لقای آن بخشیده‌ام تا قدرتمندان احساس نکنند مزاحمشان هستم... من جا را برای کسی تنگ نمی‌کنم اما انتظار داریم آنها نیز جا را برای ما تنگ نکنند. اجازه بدهند مردم انتخاب کنند. جای هر کس را ملت تعیین می‌کند، اما باید امکان انتخاب نیز داشته باشد.»

     اظهارات متناقض اطرافیان خاتمی و سپس تکذیب وی درباره واقعی بودن تصاویر منتشره در حالی مطرح می شود که مشخص نیست در صورت غیرواقعی بودن تصاویر، چرا تصاویر اصلی از سوی خاتمی منتشر نمی شود؟

     به هر ترتیب پس از انتشار این تصاویر که گویا(!) منافی عفت و حیای یک مسلمان بوده و سر زدن آن از یک ملبس به لباس روحانیت سابقاً مسئول در جمهوری اسلامی موجب تأسف شدید و مایه کسر آبرو در میان مسلمانان جهان است، نه تنها انتظار توبه، به درگاه الهی و عذرخواهی از پیشگاه ملت ایران، توقعی بیهوده و عبث است بلکه پیش بینی می شود، خاتمی و اطرافیان وی به همراه طیف گسترده روزنامه های زنجیره ای همراه، این بار برای توجیه  تصویر زننده همنشینی خاتمی با این زن گزارشگر،وی را  نفوذی اصولگرایان در ایتالیا معرفی نمایند!

     

     

    گفتنی است حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان، در سرمقاله امروز این روزنامه، خاتمی را مصداق گناهکاری دانست که به جای عذر آوردن به پیشگاه مردم، طلبکار شده و قصد دارد، گناه خود را با ایجاد توهم توطئه جریان رقیب توجیه کند.

    مطالب مرتبط:

    خاتمی و تصاویر جدید منتشرشده در انتظار تکذیب!

    دست دان خاتمی با دختران ایتالیایی!

    دروغ خاتمی رو شد، فیلم دوربین دوم از دست دادن خاتمی

    اعتراض و شکایت غیرتمندان مشهدی نسبت به عمل حرام خاتمی به دادگاه ویژه روحانیت


    خلع لباس

    خلع لباس یا تعیین تکلیف

     نظرات کاربران
    شاید این بار هم آقایان وکیل مدافع آقای خاتمی اعلام کنند به علت ازدحام جمعیت ایشان متوجه برهنگی گزارشگر نبوده و سربه زیر انداخته بودند . یا للعجب
    و اذا قیل لهم لا تفسدوا فی الارض قالوا انما نحن مصلحون (سوره بقره آیه 11) اصلاح به چه قیمتی؟ اصلاح طلبان با چه هدفی؟
    سلام یه زمانی جناب افروغ و جناب ابوطالب شدیدا به تکاپو افتاده بودند تا بر حسب وظیفه ی دینی که احساس می کردند اعتراضات گسترده ای علیه جناب آقای ... (از معاونین محترم رئیس جمهور ) داشته باشند که چرا در فلان مراسم رسمی که در فلان کشور برگزار شده بود و خانمی آوازه خوان مشغول آواز خواندن بوده ، حضور داشته و .... ؛ جناب آقای افروغ و جناب آقای ابوطالب کجا تشریف دارند؟ چرا الان موضع گیری نمی کنند؟ آیا الان احساس مسئولیت نمی کنند که یه فرد در کسوت روحانی و به عنوان نماینده ایران و فردی که 8 سال رئیس جمهور ایران بوده و ... دست به چنین عمال خلاف شرع زده است؟ آیا برای آقای خاتمی حرجی نیست؟ یا این که الان جناب آقای افروغ و جناب آقای ابوطالب کارهای مهم تری دارند ؟
    بابا بی انصافا ! اگه چشماتون رو خوب باز کنیدمی بینید که این سید جلیل القدر اصلا یه سر سوزن هم جا نداره به سمت این یارو کچل بغل دستی اش بچرخه آخه ! . . . چقدر شماها بی انصافین بابا ! دیدین خررازی می گفت :((توی شلوغ و پلوغی ها ایشون دست و پاش لای جمعیت گم می شه )) ؟! خب الان هم خودتون قضاوت کنین پاها لابه لای هم دیگه گم شده یا نه ؟ بعدشم آخه شما بین حاج آقا و این کچل کت و شلواری فاصله ای برای چرخیدن می بینید ؟ نه ه ه ه ! خب پس حق بدین که تا حد امکان زانوهای مبارک به خانم نزدیک باشد. آخه از دست شما متحجرهای تنگ نظر حسود چه باید گفت ؟ بعدشم شماها یین که ندید بدید هستین وگرنه .... تازشم مگه گفت و گوی تمدن ها بدون جفت و جور تمدن ها میشه ؟ آخ از دست شما بی تمدن ها! یه کم سلیقه ی هنری داشته باشین.
    1. دختر که نیست شاید پیر دختر باشه. 2. آقای خاتمی برای جلوگیری از برخورد پای خوشو جمع کرده که در عکس اول کاملا پیداست.
    گفتم که باید منتظر اعمال شنیع تری هم بود . به هر حال ایشان یک روحانی اصلاح طلب است و باید از این قبیل کارها را انجام دهد . باز می گویم منتظر بدتر از آن هم هستیم .
    خداوند کسانی را که در لباس دین به دینش خیانت کنند رسوا خواهد فرمود.
    متاسفم.اول برای خاتمی و دوم برای خودم که تا کنون درباره او طور دیگری فکر می کردم...
    باباجون اینقدر گیر ندهید.خوب شاید خاتمی معلم اول دبستانشه!!!!
    تا کی ملت غیور و دینمدار ایران باید بی حیایی و هنجار شکنی عده ای مدعی تمدن را تحمل کند؟
    عزیزان غریتمند و خون به جوش امده اقای خاتمی مسلما اصول دین اسلام را از شما بهتر می داند ایشان هم شاید صلاح دانسته اند با این خانم در این حالت صحبت کنند .قبح این مصاحبه بیشتر است یا مذاکره با امریکای جنایتکار ؟؟ در ضمن ما در دین اسلام در صورت لزوم تقیه را هم مجاز می دانیم.اقای خاتمی حتما با اشراف به محیط اینگونه صلاح دیده اند کاش واسلامای شما جناحی نبود.
    برای طبیعی تر شدن موضوع بهتره که دربین این ده نظری که آورده شده که یک نظر الکی مخالف رو هم بیارین که دیگه خیلی تابلو نباشه.
    عزیز جان ما این فیلم هارو چه جوری ببینیم وقتی دولت محترم سایت بزرگ youtube.com رو فیلتر کرده؟!!!
    اگر یادتون باشه در اسارت جوانی خطاب به گزارشگر گفت : از فاطمه اینگونه خطاب است ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است و تا حجابش را درست نکرد آن رزمنده نیز مصاحبه نکرد جهت یاد آوری بعضی ها
    اولا به خاطر منافع ملی میشه رفت بغل بعضیا خیلی متحجرید امل ها رفته درباره گفتگوی تمدنها حرف میزنه تا به شماها ابرو بده شما خشک مغزهای اسلام نفهم یه جلسه بیایید پای درس خارج اقای میبدی می فهمید اسلام واقعی یعنی چی
    مبادا این کارها مثل کارهای قبل از انتخابات 76 منجر به افزایش محبوبیت ایشون بشه ؟؟؟ نکنه اینها تبلیغات انتخاباتی ایشونه باز ؟؟؟
    چه کاری تقصیر این بنده خدا چیه که معلم کلایس اولش خوب مونده..!!!!!!!
    آقایان عزیز ناراحت نباشید زا کسانی که برای این انقلاب زحمت نکشیدند وآمدند پای سفره آماده نشستند بر باد دادن خون شهدا که هیچ خیانت وجاسوسی وهزار زهر مار دیگه هم بر می آْد حالا آقای خاتمی که ازش توقعی نیست.ولی یک مقدار طرفدارای اندکش ببینند وخجالت بکشند به جای ایشون.خدا لعنت کنه بعضی ها رو که از شمر هم بدتر کردند در سر بریدن ارزشها وپایمال کردنخون شهدا
    اون کسی که می گه"قبح این مصاحبه بیشتر است یا مذاکره با امریکای جنایتکار ؟؟" باید بهش بگم که این کار رو احمدی نژاد با هماهنگی رهبری نظام انجام داده و موضع گیری رهبری درباره این مذاکره هم این رو تایید می کنه.نه مثل خاتمی شما که همه کارهاشو از جمله همون نامه ننگینی که به آمریکا نوشت سرخود انجام می داد



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: دوشنبه 86/4/4::: ساعت 9:13 صبح

    بیانیه پایانی نشست بازشناسی پدیده سوم تیر:

    سوم تیر سرآغاز اضمحلال عناصر بی‌هویت و سکولار بود

    خبرگزاری فارس: در بیانیه اولین نشست بازشناسی پدیده سوم تیر تاکید شد: سوم تیر سرآغاز اضمحلال عناصر بی‌هویت و سکولار بود.

    به گزارش خبرگزاری فارس،در این بیانیه که توسط علی‌اکبر جوانفکر، مشاور رسانه‌ای رئیس جمهوری در تالار فردوسی دانشگاه تهران قرائت شد،آمده است: در شرایطی که نااهلان و نامحرمان بر سر اسلام عزیز و ملت نجیب ایران خیمه سنگین خود را مستقر کرده و آن را از درون با چالشهای پی‌در‌پی مواجه می‌ساختند، رهبر معزز و فرزانه، با نوید رویش‌های تازه‌ای از درون انقلاب، خواب آنان را آشفته ساختند و دیر زمانی نگذشت که در سوم تیرماه سال 1384 یک بار دیگر، تصمیم و اراده مستحکم مردم در تعیین سرنوشت خویش تجلی پیدا کرد و مردی از جنس مردم، سکان مدیریت اجرایی کشور را با گفتمان عدالت و رویکرد تحول بنیادین در عرصه های مدیریتی، پیشرفت همه جانبه و خدمت بی‌منت به بندگان خدا برعهده گرفت.
    در ادامه این بیانیه آمده است: عناصر بددل، بداندیش و بدخواه که رو در نقاب شعارهای اغواگرانه اصلاحات پنهان کرده بودند، بساط بی‌کفایتی و خیانتکاری خویش را در برابر توان فکری و مدیریتی جوانه‌های تازه انقلاب برچیده دیدند اما با تکیه بر پشتوانه‌های عظیم مالی و تبلیغاتی، همچنان با انقلاب، مردم و دولت برآمده از آرا آنان دست به گریبانند تا بلکه آب رفته را به جوی خشکیده خویش بازگردانند ولی اینک، دو سال از حماسه سوم تیر به عنوان یک مقطع حساس و تعیین کننده در تاریخ بالنده انقلاب اسلامی، سپری شده و دولت نهم با مجاهدتی بی‌نظیر، گامهای بلندی را در جهت نهادینه‌سازی رویکردهای اصیل و ارزشمند خود در عرصه‌های مختلف داخلی و خارجی به پیش برداشته است. ادامه مطلب



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: یکشنبه 86/4/3::: ساعت 11:30 صبح

    <      1   2   3   4      >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 93
    بازدید دیروز: 99
    کل بازدید :345016

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<