سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنچه از دنیا نزد تو آید بستان و از آنچه به تو پشت کند روى بگردان ، و اگر چنین نتوانى بارى جستن را از حد در نگذرانى . [نهج البلاغه]
ارزش نیوز

     در شرایطی که استان یزد در خلاء مسئولیتی استاندار به سر می برد، گفته می شود سردار ابتذال توسط سرکرده یکی از مافیاهای ثروت و قدرت به یزد دعوت گردیده تا در مراسم سیاسی با پوشش جشن میلاد امام جواد علیه السلام شرکت کند. موسسه جوادالائمه وابسته به استاندار سابق یزد (غلامعلی سفید) که با رانت خواری، از امکانات مالی و نفوذ فراوانی برخوردار شده در دوران اصلاحات در منتشره هایشان نام موسسه را به جواد تنزل داده بودند(!) اما هم اکنون به جهت بهره برداری سیاسی برای امام جواد علیه السلام مراسم جشن می گیرد(!) با توجه به افتضاحات اخیر سردار ابتذال و عصبانی بودن نیروهای ارزشی از اعمال خلاف شرع وی در دست دادن با زنان و دختران ایتالیایی و نشستن تنگاتنگ با خبرنگار زن ایتالیایی با آن وضع فجیع، و آغاز سفرهای دوره گردی استانی وی، به نظر می رسد مدعیان اصلاحات به دنبال بحران آفرینی و ایجاد تنش هستند تا فضای کشور را در آستانه انتخابات مجلس هشتم متشنج و به نفع خود تغییر دهند. آنها گویا چنین ارزیابی دارند که اگر نیروهای ارزشی بر علیه شان وارد عمل شوند، اذهان را بیشتر متوجه خود کرده و مظلوم نمایی کنند و اگر رویارویی نگردید؛ چنین نتیجه می گیرند که مردم با آنها موافق بوده و اعمال خلاف شرعشان که نوعی اسلام زدایی است غیر مستقیم تأیید می شود. لذا هر پیش آمدی را به نفع خود ارزیابی می کنند. 

     البته جدای از اینکه مسئولین استان وظیفه دارند جلوی این شیطنت ها را بگیرند، (اگر چه امیدی به آقایان دوران و نبوی زاده نیست) شاید اوضاع وجه سومی هم به خود بگیرد و اتفاقی مشابه قضیه میردامادی در آبان 82 بوقوع بپیوندد. چرا که آن موقع هم شاید چنین پیش بینی هایی کرده بودند و به عمد میردامادی را به داخل معترضین هدایت کردند که اندکی هم کتک بخورد که اوضاع از کنترل اصلاح طلبها خارج شد و اگر نبود مغازه نانوایی که به آنجا پناه ببرد و آن روحانی سفارش در رها کردنش نکرده بود معلوم نبود چه بر سرش می آمد. به هر حال اگر سفید به نمایندگی از اصلاح طلبها و همچنین مسئولین استان یزد مایلند در این شرایط حساس و در این ماه حرام ریسک نموده و با عواطف و احساسات و باورهای دینی مردم مومن بازی و بذر کینه و دشمنی بپاشند، باید بدانند که عواقب آن دامن آنها را نیز خواهد گرفت.         



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: جمعه 86/5/5::: ساعت 8:0 صبح

         و اخیراً قدرتهای شیطانی بزرگ به وسیلة حکومتهای منحرفِ خارج از تعلیمات اسلامی، که خود را به دروغ به اسلام بسته‌اند، برای محو قرآن و تثبیت مقاصد شیطانی ابرقدرتها قرآن را با خط زیبا طبع می‌کنند و به اطراف می‌فرستند و با این حیلة شیطانی قرآن را از صحنه خارج می‌کنند. ما همه دیدیم قرآنی را که محمدرضاخان پهلوی طبع کرد و عده‌ای را اغفال کرد و بعض آخوندهای بیخبر از مقاصد اسلامی هم مداح او بودند. و می‌بینیم که ملک فهد هر سال مقدار زیادی از ثروتهای بی‌پایان مردم را صرف طبع قرآن کریم و محالّ تبلیغاتِ مذهبِ ضد قرآنی می‌کند و وهابیت، این مذهب سراپا بی اساس و خرافاتی را ترویج می‌کند؛ و مردم و ملتهای غافل را سوق به سوی ابرقدرتها می‌دهد و از اسلام عزیز و قرآن کریم برای هدم اسلام و قرآن بهره‌برداری می‌کند.     منبع



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: یکشنبه 86/4/31::: ساعت 8:0 عصر

         در حالیکه پس از آغاز اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و حمایتهای پی در پی رسانه ها ،نهادهای فرهنگی،خطبای نمازجمعه و مردم از آن،صدا وسیما نیز سعی می کرد در بخشهای خبری خود ، منطق و فواید اجرای چنین طرحی را برای مخاطبین خود،آشکار کند،شب گذشته شبکه سوم سیما در برنامه زنده خود به گونه ای زننده به هجو این اقدام نیروی انتظامی پرداخت.

    به گزارش زجانیوز در این برنامه زنده که سردار رادان (فرمانده پلیس انتظامی تهران بزرگ) میهمان ویژه آن بود،مجری نه چندان خوش سابقه برنامه که از تهیه کنندگان برنامه های  رادیو جوان نیز می باشد،در قالب انتقاد از نحوه اجرا،به بیان احساسی،زننده و غیر حرفه ای اعتراض خود پرداخت و این بیان را تا سرحد هجو اصل طرح و اهانت به فرمانده پلیس انتظامی تهران بزرگ ادامه داد.

    جالب آنکه این بیان احساسی ،غلوآمیز و البته متناقض مجری با تمدید وقت برنامه از سوی پور محمدی ،مدیر شبکه سوم سیما که در این برنامه«حاج اصغر» نامیده می شد،تداوم یافت،اما هنگامی که سردار رادان قصد داشت تا به اظهارات مجری پاسخ دهد،اجازه سخن گفتن نیافت و با الفاظ زشت مجری مواجه شد.

    اگرچه در برابر برخی ضعفهای اجرایی این طرح از جمله عدم اجرای مستمر و اطلاع رسانی شفاف، انتقادهای بحقی هم در رسانه ها بیان شده است،اما به نظر می رسد وجود این تناقضات در قبال «اصل اجرای یک طرح» و هجو آن در یک برنامه زنده تلویزیونی در رسانه ملی ،که نماد نوعی آنارشیسم فرهنگی و سیاستگذاری در این مجموعه مهم است را می بایست به پای وجود ضعف مشهود در مدیریت این مجموعه،خصوصا برنامه ریزی استرتژیک در تولید و پخش گذاشت.

    امری که پیش از این نیز یک مقام عالیرتبه به ضرغامی ،آن را گوشزد کرده و در این مورد به وی تذکرات جدی داده بودند.



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: یکشنبه 86/4/31::: ساعت 7:0 عصر

    اقدام احمدی نژاد در برگزاری جلسه شش ساعته با اقتصاددانان که بیش از نیمی از آن صرفا به شنیدن نظرات منتقدان گذشت، با تحسین همراه با تعجب اقتصاددانان مواجه شده است.

     به گزارش رجانیوز، در حالیکه پس از انتشار نامه 57 نفر از اقتصاددانان در انتقاد از سیاستهای دولت نهم، جریان رسانه ای مخالف دولت سعی در بهره برداریهای سیاسی و تخریبی علیه دولت داشتند، خبر پذیرش 57 اقتصاددان برای برگزاری جلسه مشترک با احمدی نژاد از سوی دفتر رئیس جمهور، این فضا را تحت الشعاع قرار داد.

     کارشناسان اقتصادی موافق و مخالف به تمجید این اقدام پرداختند و آن را «اولین گام عملی در جهت پذیرش نقد و احترام به منتقد در کشور» ارزیابی کردند.             ادامه مطلب

     



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: شنبه 86/4/30::: ساعت 8:0 عصر

         و هرچه این بنیان کج به جلو آمد کجیها و انحرافها افزون شد تا آنجا که قرآن کریم را که برای رشد جهانیان و نقطة جمع همة مسلمانان بلکه عائلة بشری، ازمقام شامخ احدیت به کشف تام محمدی (ص) تنزل کرد که بشریت را به آنچه باید برسند،‌ برساند و این ولیدة «علم الاسماء» را از شرّ شیاطین و طاغوتها رها سازد و جهان را به قسط وعدل رساند و حکومت را به دست اولیاء الله، معصومین ـ علیهم صلوات الاولین والآخرین ـ بسپارد تا آنان به هر که صلاح بشریت است بسپارند ـ چنان از صحنه خارج نمودند که گویی نقشی برای هدایت ندارد و کار به جایی رسید که نقش قرآن به دست حکومتهای جائر و آخوندهای خبیثِ بدتر از طاغوتیان وسیله‌ای برای اقامة جور و فساد و توجیه ستمگران ومعاندان حق تعالی شد. و مع‌الأسف به دست دشمنان توطئه‌گر و دوستان جاهل، قرآن این کتاب سرنوشت  ساز، نقشی جز در گورستانها و مجالس مردگان نداشت و ندارد و آنکه باید وسیلة جمع مسلمانان و بشریت وکتاب زندگی آنان باشد، وسیلة تفرقه و اختلاف گردید و یا بکلی از صحنه خارج شد، که دیدیم اگر کسی دم از حکومت اسلامی برمی‌آورد و از سیاست، که نقش بزرگ اسلام و رسول بزرگوار ـ صلی الله علیه و آله وسلم ـ و قرآن و سنت مشحون آن است، سخن می‌گفت گویی بزرگترین معصیت را مرتکب شده؛ و کلمة «آخوند سیاسی» موازن با آخوند بی‌دین شده بود و اکنون نیز هست.       منبع



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: شنبه 86/4/30::: ساعت 8:0 عصر

    اقدام شجاعانه دولت در سهمیه بندی بنزین، سرانجام پس از سالها شعار بدون عمل از سوی دولت سابق و عدم انجام تعهدات درخصوص تکمیل پروژه کارت هوشمند سوخت، مقارن با چهارشنبه هفتم تیرماه 86، آغاز گردید.

     در ساعات پایانی سه شنبه ششم تیرماه که خبر آغاز طرح سهمیه بندی از سوی شرکت پخش و پالایش فرآورده های نفتی اعلام شد، برخی جایگاههای عرضه بنزین در تهران به واسطه اقدامات خرابکارانه اوباش دچار حریق شد. با این حال مجلس شورای اسلامی نیز که صبح فردا، آخرین جلسه پیش از تعطیلات تابستانی را به خود می دید، از هیاهوی تعداد دیگری از مخالفین یک شبه سهمیه بندی بی نصیب نبود و برخی چهره های فراکسیون اقلیت درصدد استفاده تبلیغاتی از موج پدید آمده و لغو سهمیه بندی شدند.

     اگرچه مدیریت جلسه مانع از ارائه طرح 3 فوریتی فراکسیون اقلیت شد که به گفته باهنر از فرط شتابزدگی پر از غلط املایی و دستوری بود اما در خلال تعطیلات 3 هفته ای مجلس، گهگاه یکی از نمایندگان عضو این فراکسیون، از آمادگی برای ارائه طرحی دیگر پس از آغاز به کار تعطیلات مجلس خبر می داد. طرح مزبور احتمالاً با نسخه شتابزده روز هفتم تیرماه، قدری متفاوت خواهد بود و اقلیتی ها از سویی پس از استقبال کارشناسان و فعالین سیاسی- اقتصادی حتی با گرایشات نزدیک به این طیف و از سوی دیگر حمایت صریح رهبر انقلاب از سهمیه بندی و تعبیر به "اقدامی شجاعانه" از آن، قصد ارئه طرحی برای عرضه بنزین آزاد دارند.

     به هرحال نمایندگان عضو فراکسیون اکثریت مجلس این طرح را تبلیغاتی خوانده و با تأکید بر اینکه اقلیتی ها نیز امیدی به رأی آوری آن ندارند، با توجه به نزدیک شدن به انتخابات مجلس هشتم، اهدافی غیر از منافع مردم را در پس پرده ارائه چنین طرحهایی می دانند.

    ادامه مطلب



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: شنبه 86/4/30::: ساعت 6:41 عصر

         اکنون ببینیم چه گذشته است بر کتاب خدا، این ودیعة الهی و ماترک پیامبر اسلام ـ صلی الله علیه و آله و سلم ـ مسائل أسف‌انگیزی که باید برای آن خون گریه کرد، پس از شهادت حضرت علی (ع) شروع شد. خودخواهان و طاغوتیان، قرآن کریم را وسیله‌ای کردند برای حکومتهای ضد قرآنی؛ و مفسران حقیقی قرآن و آشنایان به حقایق را که سراسر قرآن را از پیامبر اکرم ـ صلی الله علیه وآله وسلم ـ  دریافت کرده بودند و ندای اِنّی تارکٌ فیکُمُ الثقلان در گوششان بود با بهانه‌های مختلف وتوطئه‌های از پیش تهیه شده، آنان راعقب زده و با قرآن، ‌در حقیقت قرآن را ـ که برای بشریت تا ورود به حوض بزرگترین دستور زندگانی مادی ومعنوی بود و است ـ از صحنه خارج کردند؛ و برحکومت عدل الهی ـ که یکی از آرمانهای این کتاب مقدس بوده و هست ـ خط بطلان کشیدند و انحراف از دین خدا وکتاب و سنت الهی را پایه گذاری کردند، تا کار به جایی رسید که قلم از شرح آن شرمسار است.   منبع



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: جمعه 86/4/29::: ساعت 8:0 عصر


    به گزارش خبرنگار سیاسی ایسنا، رییس‌جمهور کشورمان صبح روز پنج‌شنبه در فرودگاه مهرآباد پیش از سفر به سوریه در جمع خبرنگاران حضور پیدا کرد و به تشریح اهداف سفر خود به کشور سوریه پرداخت.

    رییس‌جمهور در ابتدا به روابط خوب ایران و سوریه اشاره کرد و گفت: روابط دو کشور درحال گسترش است و امید داریم که این روابط با انجام این سفر گسترش بیش‌تری پیدا کند.

    او با اشاره به دو سفر پیشین بشار اسد ـ رییس‌جمهور سوریه ـ به ایران گفت: ‌ما نیز به کشور سوریه سفر می‌کنیم تا علاوه بر این که به سفرهای قبلی ایشان پاسخ داده باشیم، انتخاب مجدد وی به عنوان رییس‌جمهور سوریه را به وی تبریک بگوییم و در مورد مسائل منطقه و گسترش همکاری‌های دو کشور گفت‌وگو و رایزنی کنیم.

    رییس‌جمهور با بیان این که گسترش این روابط تاثیر مهمی درمسائل منطقه‌یی و جهانی دارد گفت: ما درصدد هستیم که همکاری‌های خود را در سطوح گوناگون گسترش دهیم. ما درصددیم که روابط دو کشور در حوزه‌ی مسائل اقتصادی، بازرگانی، تجاری، سرمایه‌گذاری در صنعت خودرو، آب و نیروگاه را گسترش دهیم و در این سفر سعی داریم همکاری‌های خود را بیش از گذشته گسترش دهیم.

    به گزارش خبرنگار سیاسی ایسنا، در مراسم بدرقه‌ی رییس‌جمهور به سوریه تعدادی از مقامات کشورمان و وزیران از جمله حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی ـ رییس دفتر مقام معظم رهبری ـ و داودی ـ معاون اول رییس‌جمهور ـ حضورداشتند.

    رییس جمهوری اسلامی ایران سپس به سمت سوریه پرواز کرد و در دمشق مورد استقبال رسمی رییس جمهور سوریه قرار گرفت.

    در مراسم استقبال رسمی بشار اسد از دکتر محمود احمدی نژاد در کاخ الشعب دمشق، ابتدا سرود ملی دو کشور نواخته شد سپس روسای جمهوری ایران و سوریه از گارد احترام بازدید کردند و مراسم معارفه دو هیات انجام شد.

    دکتر محمود احمدی نژاد عصر روز پنج شنبه و پس از مذاکرات مشترک هیات های عالی رتبه جمهوری اسلامی ایران و سوریه در نشستی خبری گفت: همکاری ها و روابط تهران - دمشق به نفع ملت های منطقه است و هر دو کشور به عنوان جبهه متحد مقابل دشمنان منطقه ایستاده اند .

    وی افزود: دشمنان منطقه روبه زوال هستند و دولت های منطقه بدانند که همواره باید همراه ملتهایشان باشند.

    رییس جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک آغاز دومین دوره ریاست جمهوری بشار اسد، رای مردم سوریه به آقای اسد را رای به استقامت وعزت دانست و تاکید کرد: روابط ایران و سوریه بسیار دوستانه ، عمیق و پایدار است و هر دو کشور علاقه مند به گسترش روابط با همه کشورهای منطقه براساس احترام متقابل هستند.

    دکتر احمدی نژاد همچنین درپاسخ به سوال خبرنگار سوری مبنی بر اینکه "آیا تابستان امسال را با توجه به تحولات اخیر آن، تابستان داغی برای منطقه خاورمیانه پیش بینی می کنید" گفت : امیدوارم پیروزی های داغ برای ملت های منطقه خاورمیانه در راه باشد زیرا دشمنان منطقه رو به زوال هستند و بدانند که باید دست از شرارت ها بردارند چون در غیر این صورت در آتش خشم ملت های منطقه خواهند سوخت.

    رییس جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: هر دو دولت دیدگاههای مشترکی نسبت به مسائل منطقه دارند و مدافع حقوق ملتهای منطقه و مدافع صلح و امنیت منطقه بر اساس عدالت هستند.

    بشار اسد رییس جمهوری سوریه نیز در این نشست خبری، بیانیه‌ مشترک ایران و سوریه به مناسبت سفر رییس جمهوری اسلامی ایران به دمشق را نشانگر تحولات چشمگیر در مناسبات دو کشور در جهت منافع ملتهای خود و منطقه دانست و تصریح کرد: روابط دو کشور در مسیری درست و به شکل قابل ملاحظه‌ ای رو به رشد است و ما به نتایج سفر آقای احمدی نژاد به دمشق و آینده‌ منطقه بسیارخوشبین هستیم.

    رییس جمهوری سوریه محور گفت‌وگوها با رییس جمهوری اسلامی ایران را توطئه‌های گسترده‌ ای که علیه خاورمیانه درحال شکل‌گیری است، عنوان کرد و گفت: پرداختن به اوضاع عراق به عنوان مساله ای اولویت دار برای منطقه ، تحولات جدید در صحنه‌ فلسطین و راه‌های بازگشت گروه‌های فلسطینی به میز مذاکرات و چگونگی حفظ ثبات در لبنان از طریق رایزنی ایران و سوریه با کشورهای فعال درخصوص پرونده‌ لبنان از دیگر مسایلی بود که در این مذاکرات به آنها توجه شد.

    بشار اسد بابیان اینکه ما پیوندهای رسمی، ویژه و شخصی گسترده‌ ای با مقامات بلندپایه جمهوری اسلامی ایران از جمله آقای احمدی نژاد داشته و داریم، خاطرنشان کرد: هماهنگی‌های مستمری بین سوریه و ایران از دیرباز وجود داشته و از بدو پیروزی انقلاب اسلامی، شاهد گسترش روزافزون روابط بوده ایم.

    رییس جمهوری سوریه خاطرنشان کرد:موضوعی که به سفر رییس جمهوری ایران ویژگی خاصی بخشیده، تحولات بسیار در شرایط و عرصه‌ مناسبات بین‌المللی است که به طور شتابان از زمان دیدار قبلی ما درسال گذشته تا امروز، درحال وقوع است و ثابت شده که نگاه هر دو کشور نسبت به رخدادهای منطقه ای و بین المللی صحیح است.

    ادامه مطلب



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: جمعه 86/4/29::: ساعت 7:0 عصر

      بخش اول اعترافات اسفندیاری، تاجبخش و جهانبگلو

     توضیحات و اظهارات هاله اسفندیاری، یحیی کیان تاج بخش و رامین جهانبگلو در برنامه به اسم دموکراسی.

     قسمت اول این برنامه چهارشنبه شب از شبکه اول سیما پخش شد و قسمت دوم آن امشب ساعت 45/21دقیقه از شبکه اول سیما پخش خواهد شد.

     هاله اسفندیاری

     من هاله اسفندیاری هستم متولد ایرانم 67 سال دارم در آمریکا زندگی می کنم در شهر واشنگتن، تحصیلاتم را در اتریش انجام دادم، 44 سال پیش از دانشگاه وین در رشته روزنامه نگاری و تاریخ هنر فارغ التحصیل شدم، پس ازاتمام تحصیلاتم رفتم به بنیاد فرح و در آنجا مسئول مرکز فرهنگی باغ فردوس بودم و همچنین رابط بین موزه های زیر نظر بنیاد، دو ماه قبل از انقلاب از ایران رفتم به لندن یک سال و نیم در لندن بودم و آنجا کار نمی کردم.

     1980 رفتم به آ‌مریکا به شهر پرینستون در ایالات نیوجرسی و در دانشگاه پرینستون به مدت 14 سال زبان فارسی را تدریس کردم.

     در سال 1996 یک بورس مطالعاتی از مرکز ویلسون که در واشنگتن قرار دارد گرفتم در ارتباط با تمام کردن یک کتاب در باره زنان ایران که قبلا تدوینش را شروع کرده بودم.

     در اواخر 1997 بود که مسئول برنامه بین الملل مرکز ویلسون با من تماس گرفت و پیشنهاد کرد که به صورت پاره وقت بیایم آنجا و یک برنامه خاورمیانه درست کنم.   ادامه مطلب



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: پنج شنبه 86/4/28::: ساعت 8:29 عصر

    شاید جملة لَنْ یَفْتَرِقا حتّی یَرِدا عَلَیَّ الْحوَض اشاره باشد بر اینکه بعد از وجود مقدس رسول الله ـ صلی الله علیه و آله وسلم ـ هرچه بر یکی از این دو گذشته است بردیگری گذشته است و مهجوریت هر یک مهجوریت دیگری است، تا آنگاه که این دو مهجور بر رسول خدا در «حوض» وارد شوند. و آیا این «حوض» مقام اتصال کثرت به وحدت است و اضمحلال قطرات در دریا است، یا چیز دیگر که به عقل و عرفان بشر راهی ندارد. و باید گفت آن ستمی که از طاغوتیان بر این دو ودیعة رسول اکرم ـ صلی الله علیه و آله و سلم ـ گذشته، بر امت مسلمان بلکه بر بشریت گذشته است که قلم از آن عاجز است.
     و ذکر این نکته لازم است که حدیث «ثقلین» متواتر بین جمیع مسلمین است و ] در[ کتب اهل سنت از «صحاح ششگانه» تا کتب دیگر آنان، با الفاظ مختلفه و موارد مکرره از پیغمبر اکرم ـ صلی الله علیه و‌آله وسلم ـ به طور متواتر نقل شده است. و این حدیث شریف حجت قاطع است برجمیع بشر بویژه مسلمانان مذاهب مختلف؛ و باید همة مسلمانان که حجت بر آنان تمام است جوابگوی آن باشند؛ و اگرعذری برای جاهلان بی‌خبر باشد برای علمای مذاهب نیست .
    منبع



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: پنج شنبه 86/4/28::: ساعت 8:0 عصر

       1   2   3   4      >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 154
    بازدید دیروز: 99
    کل بازدید :345077

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<